Søk | Statistikk | Bruker Liste Forum | Kalendere | Album | Tips
© Navigate3D Forum
© Navigate3D Forum ->  GPS mottakere, utstyr, kart, programvare -> Hva skal jeg kjøpe, og hvor -> Vis Tråd

Du er pålogget som en gjest. ( logg inn | registrer )
Poster siste Døgn
Uke Måned

Tips: "A society whose citizens refuse to see and investigate the facts, who refuse to believe that their government and their media will routinely lie to them and fabricate a reality contrary to verifiable facts, is a society that chooses and deserves the Police State Dictatorship it's going to get." - Ian Williams Goddard

Qstarz BT-Q818
Hopp til side : 1
Viser side 1 [25 meldinger per side]
Vis forrige tråd :: Vis neste tråd
   GPS mottakere, utstyr, kart, programvare -> Hva skal jeg kjøpe, og hvorMelding format

Worsegutt
Posta 18/4/2007 22:51 (#2241)
Emne: Qstarz BT-Q818

Ny bruker

Poster: 4

Hei.

Noen som har kjenskap til denne GPS, og hvordan den er å bruke sammen med MS Autoroute 2006?

Jeg har dårlig erfaring. Veldig treg oppdatering, båe på fart, retning og posisjon. Jeg vil tro det tar mellom 30 og 60 sek mellom hver oppdatering.

Noen som har en formening hva årsaken kan være?

Mvh
Worsegutt

Editert av Worsegutt 18/4/2007 22:55
Toppen av siden Bunnen av siden
Otto
Posta 18/4/2007 23:57 (#2242 - som svar på #2241)
Emne: RE: Qstarz BT-Q818

Top Team

Poster: 7340
5000200010010010025
Lokasjon: © Navigate3D.no
Fant en test av Qstarz DOUBLE 32 BT-Q818 Bluetooth GPS Receiver, ser bra ut.

Ha enheten så nær PDAen eller PCen som mulig, for best mulig data transmisjon forhold. Finnes det muligheter for å sette oppdateringsrate, eller tilsvarende, for kommunikasjon med GPS enheten?, slik at du kan styre oppdateringsfrekvensen?
Worsegutt
Posta 19/4/2007 11:33 (#2243 - som svar på #2242)
Emne: RE: Qstarz BT-Q818

Ny bruker

Poster: 4

Hei.

Jeg tror det er kombinasjon MS Autoroute 2006/ Qstarz BT-Q818 som ikke funker.

Har kjørt Qstarz BT-Q818 med andre kartprogram (Sjøkart) og der ser det ut som oppdateringen er normal.
Har og kjørt VisualGPS programmet og der og ser det ut som oppdateringene er ok.

Har kjørt MS Autoroute 2006 sammen med Haicom 204E og der er alt normalt.

Har vert i kontakt med importør. Dette problemet var ukjent for dei, men dei skulle prøve den ut mot MS Autoroute 2006, og gi en tilbakemelding dersom dei fant utav det.

Nå er det Win. 98 SE jeg bruker på min gamle bærbare, men jeg tror ikke det skal ha noen betydning for reslutatet.

Worsegutt

Editert av Worsegutt 19/4/2007 11:39
Hopp til side : 1
Viser side 1 [25 meldinger per side]
Hopp til forum :
Søk i dette forumet
Printer vennlig versjon
E-mail en lenke til denne tråden

Share/BookmarkShare/Bookmark
Navigate3D coffee house

(Slett alle cookies satt av dette nettstedet)
Running MegaBBS ASP Forum Software
© 2002-2019 PD9 Software