Søk | Statistikk | Bruker Liste Forum | Kalendere | Album | Tips
© Navigate3D Forum
© Navigate3D Forum ->  GPS-relatert, tur beskrivelser, foto, film, PC -> PC administrasjon, optimalisering og bruk -> Vis Tråd

Du er pålogget som en gjest. ( logg inn | registrer )
Poster siste Døgn
Uke Måned

Tips: "Remember, civilians are not involved in the war crimes. All civilians in all countries are targeted by the military industrial mafia complex, also all the soldiers in this horus matrix. Mass media are a 100% deceitful propaganda tool as they have been last 100+ years" - Falcons' CAFE

Noen som har testet Tuneup 2007
Hopp til side : 1
Viser side 1 [25 meldinger per side]
Vis forrige tråd :: Vis neste tråd
   GPS-relatert, tur beskrivelser, foto, film, PC -> PC administrasjon, optimalisering og brukMelding format

asghegg
Posta 19/3/2007 12:55 (#2188)
Emne: Noen som har testet Tuneup 2007

Junior Veteran

Poster: 502
500

Har lastet ned å prøvd Tuneup 2007, synes det virker meget bra og vurderer å kjøpe det.
Har lyst å høre andres meninger og erfaringer før æ slår til å kjøper det??

Editert av asghegg 19/3/2007 12:58
Toppen av siden Bunnen av siden
admin
Posta 19/3/2007 17:08 (#2189 - som svar på #2188)
Emne: RE: Noen som har testet Tuneup 2007

Medlem

Poster: 93
252525
Lokasjon: Navigate3D.com

TuneUp Utilities 2007 Advantages

• NEW! TuneUp Disk Doctor: Performs a thorough check of hard drives - automatically corrects errors in the file system and disk sectors to keep your data secure
  • NEW! TuneUp Disk Space Explorer: Uses a targeted approach to identify which files and file groups are taking up valuable disk space on your hard drives
  • IMPROVED! TuneUp System Control: Offers expanded configuration options for Internet Explorer 7, Firefox 2 and Office 2007
  • IMPROVED! Improved 1-Click Maintenance: Allows you to perform even more thorough system checks and error correction with a single click
  • IMPROVED! TuneUp DiskCleaner: Finds additional unnecessary file types and frees more disk space
  • IMPROVED! TuneUp RegistryCleaner: Targets unnecessary entries in the Windows registry using an improved scanning technology and removes them
  • Designed for future use with Windows Vista™! Qualifies for a free online update to TuneUp Utilities 2007 for Windows Vista™

1. disk doctor - disk sjekk og defragmenter i XP/Vista gjør jobben
2. disk space explorer - ccleaner og manuell opprydding bør være nok
3. system control - ser ikke for meg hva som kan være behøvelig ut over det som allerede finnes i XP/Vista
4. 1-click manitenance - feilhåndtering er stort sett håndtert godt nok i XP/Vista
5. diskcleaner - ccleaner og annen gratis programvare bør være tilstrekkelig
6. registrycleaner - ccleaner og anti-ad, -spy, og -virus software gjør stort sett en tilstrekkelig jobb
7. Vista kompatibilitet - all brukbar programvare blir Vista-kompatibel etter hvert

Konklusjon: Jeg har ikke prøvd produktet og kan hende det automatiserer en del oppgaver slik at brukeren slipper å vite så mye om PC-systemet sitt, men jeg ser ikke noe behov for dette systemet på mine PCer. Jeg er mer ute etter et avansert verktøy som gjør det meste og som også har anti-ad, -spy og -virus funksjonalitet, og forstrinnsvis et gratis-produkt.

Viktigst på PCen for effektivitet: nok internminne, minimum 1gb i Windows XP og 2 gb i Vista, samt defragmentering av disker, og backupsystem, gjerne Norton Ghost med ekstra disk for dette. Vista har vel et eget backup system, som jeg ikke har satt meg inn i enda.

Ser at TuneUp 2007 får skryt: TuneUp Software - TuneUp Utilities 2007 review

asghegg
Posta 19/3/2007 17:30 (#2190 - som svar på #2188)
Emne: RE: Noen som har testet Tuneup 2007

Junior Veteran

Poster: 502
500

Lekkert, kan se ut som æ sparte noen kroner.
Men det er jo greit å ha alt på et sted, meeen tror æ venter med å kjøpe

Hopp til side : 1
Viser side 1 [25 meldinger per side]
Hopp til forum :
Søk i dette forumet
Printer vennlig versjon
E-mail en lenke til denne tråden

Share/BookmarkShare/Bookmark
Navigate3D coffee house

(Slett alle cookies satt av dette nettstedet)
Running MegaBBS ASP Forum Software
© 2002-2018 PD9 Software