Søk | Statistikk | Bruker Liste Forum | Kalendere | Album | Tips
© Navigate3D Forum
© Navigate3D Forum ->  GPS-relatert, tur beskrivelser, foto, film, PC -> Generelt -> Vis Tråd

Du er pålogget som en gjest. ( logg inn | registrer )
Poster siste Døgn
Uke Måned

Tips: If you don't read the newspaper, you're un-informed. If you do read the newspaper, you're mis-informed. – Mark Twain

Det er mulig å stenge for hemmelige innkommende anrop på telefon og unngå uønsket reklame
Hopp til side : 1
Viser side 1 [25 meldinger per side]
Vis forrige tråd :: Vis neste tråd
   GPS-relatert, tur beskrivelser, foto, film, PC -> GenereltMelding format

Otto
Posta 5/2/2007 19:44 (#2084)
Emne: Det er mulig å stenge for hemmelige innkommende anrop på telefon og unngå uønsket reklame

Top Team

Poster: 7397
50002000100100100252525
Lokasjon: © Navigate3D.no

Jeg tror det er ganske utbredt å få hemmelige innkommende anrop på telefon. Dette kan være fra selgere, bedrifter som driver med meningsmålinger, samt telefoni roboter som registrerer om og når folk er hjemme, for f.eks. formål ifm senere markedsføring.

Til min store begeistring kunne jeg sperre for hemmelig innkommende anrop, så nå er det endelig fred og ro å få:
Blokker anonyme samtaler

Undersøk om det er mulig med ditt abonnement. Anbefales.

Du kan registrere deg i Brønnøysundregistrene for å unngå oppringinger og adressert reklame knyttet til markedsføring og lignende, anbefales:
Reservasjon mot adressert reklame

Uadressert reklame unngår du ved å gå på postkontoret og registrere at du ikke vil ha slikt i posten. Du får så utdelt et klistremerke for å sette på postkassa di.

Toppen av siden Bunnen av siden
Detlef
Posta 5/2/2007 22:02 (#2085 - som svar på #2084)
Emne: RE: Det er mulig å stenge for hemmelige innkommende anrop på telefon og unngå uønsket reklame

Junior Veteran

Poster: 530
50025
Lokasjon: Nordvest i Gudbrandsdalen

Otto - 5/2/2007 19:44 Til min store begeistring kunne jeg sperre for hemmelige innkommende anrop, så nå er det endelig fred og ro å få:
Blokker anonyme samtaler
Undersøk om det er mulig med ditt abonnement. Anbefales.

Ikke mulig her i Tyskland.

Du kan registrere deg i Brønnøysundregistrene for å unngå oppringinger og adressert reklame knyttet til markedsføring og lignende, anbefales:
Reservasjon mot adressert reklame

Samme her i Tyskland, da heter muligheten: Robinson-Liste

Uadressert reklame unngår du ved å gå på postkontoret og registrere at du ikke vil ha slikt i posten. Du får så utdelt et klistremerke for å sette på postkassa di.

Hm, uadressert reklame fåes her i Tyskland nesten ikke via posten men nesten alltid direkte i postkassa. Uavhengig om du har et merke på postkassa som viser til at du ikke vil ha reklame eller nei. For å unngå reklame i postkassa må du prosedere mot den som prøver å markedsføre sine produkter. Og det er slitsom. Ikke så enkelt å unngår reklame.
Toppen av siden Bunnen av siden
Hopp til side : 1
Viser side 1 [25 meldinger per side]
Hopp til forum :
Søk i dette forumet
Printer vennlig versjon
E-mail en lenke til denne tråden

Share/BookmarkShare/Bookmark
Navigate3D coffee house

(Slett alle cookies satt av dette nettstedet)
Running MegaBBS ASP Forum Software
© 2002-2019 PD9 Software