Søk | Statistikk | Bruker Liste Forum | Kalendere | Album | Tips
© Navigate3D Forum
© Navigate3D Forum ->  Geocaching og turer -> Generelt, GPS mottaker bruk, produkter, tjenester -> Vis Tråd

Du er pålogget som en gjest. ( logg inn | registrer )
Poster siste Døgn
Uke Måned

Tips: “It is not because the truth is too difficult to see that we make mistakes... we make mistakes because the easiest and most comfortable course for us is to seek insight where it accords with our emotions - especially selfish ones.” - Alexander Solzhenitsyn (Russian novelist, Nobel Prize for Literature (1970), b.1918) ~ "Did Alexander Solzhenitsyn know about planned metaphysics mind control?" - Falcon

Geocaching - hva er det?
Hopp til side : 1
Viser side 1 [25 meldinger per side]
Vis forrige tråd :: Vis neste tråd
   Geocaching og turer -> Generelt, GPS mottaker bruk, produkter, tjenesterMelding format

Detlef
Posta 25/8/2006 20:20 (#1453)
Emne: Geocaching - hva er det?

Junior Veteran

Poster: 530
50025
Lokasjon: Nordvest i Gudbrandsdalen

Har lagt ut mine to første cacher - Brøstsaga og Bøverfossen - på Bjorli-området de siste dagene. Har snakket på forhånd med lokalfolk, f.eks. med turistsjefen på turistkontoret, med ansatte på et regnskapskontor og i tillegg med folk som var på tur i områdene jeg har lagt ut bokser. Ingen jeg har snakket med hadde hørt en gang om geocaching i det hele tatt. Hm. Hadde noen ferdige bokser i bilen og kunne derfor vise hva en sånn cache-boks er, hva den kan ha som innhold, i tillegg GPSm mm. Plutselig var folk kjempeinteressert. Skal legge ut informasjonsmaterialer på turistkontoret på Bjorli, ellers er de tilknyttet via Nasjonalparkriket med noen andre turistkontorer, håper at de på denne måten skal lansere ytterligere informasjoner om geocaching der, synes det kan være et kjempebra mulighet til å få opp bl.a. turiststrømmen til mer eller mindre kjente steder i hele området der, med bare å legge ut cache-bokser. De kan da inneholder informasjonsmaterialer om stedet boksen legges ut (f.eks.: jeg har lagt 4 informasjonsartikkler om Brøstsaga inn i denne boksen, som de 4 første cachere kan ta med). Skal ellers få prøve - med hjelp av Bjorli turistkontor - å lansere artiker om geocaching i den lokale avisen (Vigga) og eventuelt i GD (Gudbrandsdølen Dagningen). Får se.

Får masse informasjoner om geocaching her .

Editert av Detlef 25/8/2006 21:48
Toppen av siden Bunnen av siden
Hopp til side : 1
Viser side 1 [25 meldinger per side]
Hopp til forum :
Søk i dette forumet
Printer vennlig versjon
E-mail en lenke til denne tråden

Share/BookmarkShare/Bookmark
Navigate3D coffee house

(Slett alle cookies satt av dette nettstedet)
Running MegaBBS ASP Forum Software
© 2002-2018 PD9 Software