Tips: Geocaching er en internasjonal tursport som fremmer fysisk og psykisk helse på lik linje med andre positive turaktiviteter |
|
|
 Senior Top Team
Poster: 7542
    Lokasjon: © Navigate3D.no | Når man har drukket 4 små flasker øl vet man hvordan det oppleves hvis de inneholder 4,7% alkohol. Jeg kjøpe Grans øl på REMA 1000 Stavset, men etter å ha drukket 4 flasker en kveld under Olavsfestdagene var virkningen omtrent den samme som av Solo. Ølet var så og si alkoholfritt, men det sto (ca) 4,7% alkohol på flaskene. Jeg ble lurt  | |
| |
 Junior Veteran
Poster: 530
  Lokasjon: Nordvest i Gudbrandsdalen | Da må vi vel kanksje definere "ca" på en annen og ny måte. Ser ut at ca. 4,7% kan vel bety både omtrent 5% eller nesten ingenting. Kanksje vi må spørre hver gang vi handler øl: "Hva betyr ca. x%? Hvor mye er det i virkeligheten? Kan du gi meg en skriftlig bekreftelse."  | |
| |
 Senior Top Team
    Lokasjon: © Navigate3D.no | Det var jeg som skrev ca, det sto ikke på flasken. Husker ikke helt nøyaktig hvor stor alkoholprosenten skulle være, men det sto en verdi rundt 4,7%. Reelt alkoholinnhold mener jeg var maksimum 1%, kanskje alkoholfritt. | |
| |
 Junior Veteran
  Lokasjon: Nordvest i Gudbrandsdalen | Uansett må vi da kanskje spørre: "Hva betyr oppskriften på flaska? Er x% = x% eller er det ingenting?"  | |
| |
 Senior Top Team
    Lokasjon: © Navigate3D.no | Jeg vil kalle det dårlig kvalitetsikring av produsert vare  | |
| |
 Junior Veteran
  Lokasjon: Nordvest i Gudbrandsdalen | Ja, den kan sikkert kalles sånn.
MEN:
Virkeligheten viser i flere tilfeller at det produseres på denne måten med vilje dessverre. Finnes massevis av eksempler her i Tyskland. Økonomiske tanker er mest av alt drivstoffen.  | |
|
Hopp til side : 1 Viser side 1 [25 meldinger per side] | | | |