Søk | Statistikk | Bruker Liste Forum | Kalendere | Album | Tips
© Navigate3D Forum
© Navigate3D Forum ->  Geocaching og turer -> Turer og opplevelser -> Vis Tråd

Du er pålogget som en gjest. ( logg inn | registrer )
Poster siste Døgn
Uke Måned

Tips: “The whole aim of practical politics is to keep the populace alarmed (and hence clamorous to be led to safety) by menacing it with an endless series of hobgoblins, all of them imaginary.” Henry Louis Mencken

Gratulerer med bra opplegg i Finnmark, invitasjon til geocacher i Bymarka Trondheim
Hopp til side : 1
Viser side 1 [25 meldinger per side]
Vis forrige tråd :: Vis neste tråd
   Geocaching og turer -> Turer og opplevelserMelding format

Otto
Posta 10/7/2006 14:00 (#1194)
Emne: Gratulerer med bra opplegg i Finnmark, invitasjon til geocacher i Bymarka Trondheim

Top Team

Poster: 7340
5000200010010010025
Lokasjon: © Navigate3D.no

Observerte at asghegg, Asbjørn Heggelund, har fått meget positiv effekt av geocachene han har lagt ut. Jeg hadde forstilt meg at det ville skje men ikke så kjapt, Finnmark er jo langt oppe i nord. Takk for samarbeidet så langt Asbjørn, dette er moro for mange.

Inviterer geocachere, medlemmer og nye, til å besøke cachene i området Trondheim:
Geocacher Bymarka Trondheim og omegn Mange av disse har fått gode tilbakemeldinger. God tur

Otto

Toppen av siden Bunnen av siden
Detlef
Posta 10/7/2006 22:52 (#1197 - som svar på #1194)
Emne: RE: Gratulerer med bra opplegg i Finnmark, invitasjon til geocacher i Bymarka Trondheim

Junior Veteran

Poster: 530
50025
Lokasjon: Nordvest i Gudbrandsdalen
Takk for samarbeidet så langt Asbjørn, dette er moro for mange.

Jeg fikk kjøpe min GPS i november i fjor og begynnte litt med geocaching de siste ukene (er for tiden bare uheldig). Jeg må si at jeg lærte mye både fra deg, Otto og fra Asbjørn. Men ble infisert av Asbjørns geocaching-lidenskap. Da får en lære mye om GPSm og har det moro underveis. Får møte andre som er på vei til en cache, prate litt med de, ble kjent med noen andre som ser at du har GPSm og ble nysgjerrig etter GPSm, spør massevis, og dette er folk en ellers ikke ville har snakket med.

Har planlagt og legge ut noen cacher i Nordgudbrandsdalen (Lesja-kommune) i slutten av august. For tiden finnes der ingen cache i nærområdet i dag.

Editert av Detlef 10/7/2006 22:53
Toppen av siden Bunnen av siden
Hopp til side : 1
Viser side 1 [25 meldinger per side]
Hopp til forum :
Søk i dette forumet
Printer vennlig versjon
E-mail en lenke til denne tråden

Share/BookmarkShare/Bookmark
Navigate3D coffee house

(Slett alle cookies satt av dette nettstedet)
Running MegaBBS ASP Forum Software
© 2002-2019 PD9 Software