Søk | Statistikk | Bruker Liste Forum | Kalendere | Album | Tips
© Navigate3D Forum
© Navigate3D Forum ->  GPS mottakere, utstyr, kart, programvare -> Programvare, verktøy, kart produkter, guider -> Vis Tråd

Du er pålogget som en gjest. ( logg inn | registrer )
Poster siste Døgn
Uke Måned

Tips: "Lykke er hva som skjer når forberedelser møter muligheter." - Seneca, Romersk filosof, mid-1. århundre AD

City Navigator Europe v8
Hopp til side : 1
Viser side 1 [25 meldinger per side]
Vis forrige tråd :: Vis neste tråd
   GPS mottakere, utstyr, kart, programvare -> Programvare, verktøy, kart produkter, guiderMelding format

bambino
Posta 19/4/2006 14:01 (#864)
Emne: City Navigator Europe v8

Hvor får jeg kjøpt City Navigator Europe v8 ,og går denne å kjøre på Garmin 310 om jeg får ny brikke. Hvor stor må den være ?
Toppen av siden Bunnen av siden
Otto
Posta 19/4/2006 18:26 (#865 - som svar på #864)
Emne: RE: City Navigator Europe v8

Top Team

Poster: 7321
50002000100100100
Lokasjon: © Navigate3D.no
Iht menyen til høyre i siden City Navigator Europe v8 er StreetPilot C310 kompatibel. Se oversikt over alle kompatible modeller. Produktet tar 1.865 mb når det er installert på disc. Antakelig vil en 2gb brikke i GPSm romme hele kartproduktet. Flere opplysninger om City Select Europe v8 og NT versjonene er i tråden City Navigator Europe v8 pr februar 2006.

Belanor AS kan sannsynligvis gi opplysninger om dette, Belanor telefon, Belanor e-post. Generelt synes jeg opplysningene fra Garmin er sprikende og diffuse hva gjelder kompatibilitet mellom enkelte GPS modeller og kart produkter og at det derfor er nødvendig å få bekreftelser før man går til innkjøp.

Hvis du har en City Select Europe versjon fra før, kan du bestille en oppgradering til City Select Navigator v8.
Toppen av siden Bunnen av siden
Hopp til side : 1
Viser side 1 [25 meldinger per side]
Hopp til forum :
Søk i dette forumet
Printer vennlig versjon
E-mail en lenke til denne tråden

Share/BookmarkShare/Bookmark
Navigate3D coffee house

(Slett alle cookies satt av dette nettstedet)
Running MegaBBS ASP Forum Software
© 2002-2019 PD9 Software