Tips: “A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.” - Booker T. Washington |
|
|
 Junior Veteran
Poster: 502

| Synes Waypoints.no fortjener å ligge slik at alle kan få tak i den.

| |
| |
 Junior Veteran
Poster: 530
  Lokasjon: Nordvest i Gudbrandsdalen | Har du erfaring med waypoints.no? Hvor mange dataer er i basen? Søkte etter noen forskjellige kjente waypoints med navn, fylke, kommune, sted, veinummer men svaret var alltid: beklager! | |
| |
 Junior Veteran

| Ikke mye kjennskap, litt kanskje. Har lagt inn noen veipunkter der. Æ bruker ikke de søke kriterier, merker bare hva æ er ute etter, f.eks hoteller så haker æ bare av etterpå, og bestemmer hvilket format æ vil ha dem(gdb,csv osv).
| |
| |
 Junior Veteran
  Lokasjon: Nordvest i Gudbrandsdalen | Må en være registret der for å få veipunkter? Kanskje skal jeg gjøre det og få prøve en gang til. | |
| |
 Junior Veteran
  Lokasjon: Nordvest i Gudbrandsdalen | Har registret meg, men det var enda bare lite med veipunkter som jeg fikk som svar. Synes vi må lage massevis av veipunkter inn i databasen for å få den brukbar. Hm.
. | |
| |
 Junior Veteran

| Ja vi må nok hjelpe til å fylle på veipunkter der, så blir den nok kjempebra etterhvert.
| |
|
Hopp til side : 1 Viser side 1 [25 meldinger per side] | | | |