Søk | Statistikk | Bruker Liste Forum | Kalendere | Album | Tips
© Navigate3D Forum
© Navigate3D Forum ->  Generelle forum, kjøp og salg, nyheter -> Nyheter -> Vis Tråd

Du er pålogget som en gjest. ( logg inn | registrer )
Poster siste Døgn
Uke Måned

Tips: "None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free." Johann Wolfgang von Goethe quotes (German Playwright, Poet, Novelist and Dramatist. 1749-1832)

Forandringsfabrikken, fabrikkleder Marit Sanner, barnevern, propaganda, realiteter. Ved Tonje Omdahl
Hopp til side : 1
Viser side 1 [25 meldinger per side]
Vis forrige tråd :: Vis neste tråd
   Generelle forum, kjøp og salg, nyheter -> NyheterMelding format

Otto
Posta 16/9/2018 16:35 (#10691)
Emne: Forandringsfabrikken, fabrikkleder Marit Sanner, barnevern, propaganda, realiteter. Ved Tonje Omdahl

Top Team

Poster: 7238
5000200010010025
Lokasjon: © Navigate3D.no

1: Forandringsfabrikken - Marit Sanner, i youtube
2: Forandringsfabrikken #1
3: Jeg ble mobbet på skolen fra 2kl-7kl Family Channel Focus on Family & Human Rights in Norway
4: Politi avhør 9.11.2018 Stavanger (Politibetjent kommer med trusler)
5: Film:- Debatt om barnevern//Solveig Horne
6:
7:
8:
9:
10:

]

1, sitat: Jeg har vel sagt det meste i videoen så det er vel ikke så mye mer å si annet enn gjerne ta en tur innom bloggen min også som jeg er veldig aktiv på der jeg skriver for det meste om min livshistorie og hvordan meg og min familie har blitt behandlet av det offentlige, barnevern - skole - politi. Link til bloggen her: http://toonje.blogg.no/

2, sitat: (Ingen)

3, sitat: Jeg ble mobbet på Austarheim skole som ikke gjorde noe for å stoppe det.

4, sitat: Blogg:- http://toonje.blogg.no Så var dagen kommet for avhør på politikammer i Stavanger kl 12.00. Når vi kom inn inngangspartiet så stod etterforsker Caroline Josdal allerede i dør åpningen, og var veldig ivrig på å komme i gang med avhøret. Jeg nektet å la meg avhøre, nektet å forklare meg og nektet og gi fra meg mobilen. Det rare var at hun svarer med og kalle inn til et nytt avhør, der min far ikke får være med. Men setter inn en ny setteverge istedenfor, som er imot min vilje og mine ønsker. Det kunne tyde på at de gjør alt for at jeg ikke skal ha noen beviser for hva som blir sagt og gjort på avhøret. Og alle kan jo tenke seg hvem de får inn som verge... Det kan ikke være noen andre enn folk i fra barnevakten. Og da gjenstår det bare en ting og få advokat igjen, som kan bli med på det eventuelle avhøret som måtte komme. Det er fremdeles Sauda kommune som holder på og de har visst bestemt seg for å ta meg. Legger ved lydopptak fra møte under som ligger på cirka i 4 min...

5, sitat: Blogg:- http://toonje.blogg.no

6, sitat:

7, sitat:

9, sitat:

10, sitat:

Kilde youtube bruker videoer Tonje Omdahl ~ Toonje blogg

Google { forandringsfabrikken , common purpose , common core }

Youtube { forandringsfabrikken , common purpose , common core }

Tema barnevern, Psykolog Einar Salvesen i samtale med Bjørn Inge Johansen, m.m., Barnevern, korporativ forretningsvirksomhet, menneskehandel, statlig maktmisbruk, kriminelt syndikat  

Toppen av siden Bunnen av siden
Hopp til side : 1
Viser side 1 [25 meldinger per side]
Hopp til forum :
Søk i dette forumet
Printer vennlig versjon
E-mail en lenke til denne tråden

Share/BookmarkShare/Bookmark
Navigate3D coffee house

(Slett alle cookies satt av dette nettstedet)
Running MegaBBS ASP Forum Software
© 2002-2018 PD9 Software