Søk | Statistikk | Bruker Liste Forum | Kalendere | Album | Tips
© Navigate3D Forum
© Navigate3D Forum ->  GPS-relatert, tur beskrivelser, foto, film, PC -> Generelt -> Vis Tråd

Du er pålogget som en gjest. ( logg inn | registrer )
Poster siste Døgn
Uke Måned

Tips: "No human is able to build a living cell, and in our bodies 50 to 75 trillions are working perfectly together." - Otto Pilot

Personforfølgelse, utført av Avisa Sør-Trøndelag Øyvind Brostrøm, Tor Kristian Haugan, Harald Sjoner
Hopp til side : 1
Viser side 1 [25 meldinger per side]
Vis forrige tråd :: Vis neste tråd
   GPS-relatert, tur beskrivelser, foto, film, PC -> GenereltMelding format

Otto
Posta 29/5/2018 09:09 (#10543)
Emne: Personforfølgelse, utført av Avisa Sør-Trøndelag Øyvind Brostrøm, Tor Kristian Haugan, Harald Sjoner

Top Team

Poster: 7029
5000200025
Lokasjon: © Navigate3D.no
Diverse

Løgnhistorie om undertegnede publisert i Avisa Sør-Trøndelag i år 2013, av journalist Øyvind Brostrøm i samarbeid med den såkalte politietaten. Plottet åpenbart forårsaket av at undertegnede hadde fler trivelige turer i Orkdal, som turist og postmann samt besøkende hos familie m.fl.. Noen misliker åpenbart at folk flest blir opplyst om kriminelle forhold. I artikkelen sto det bl.a. at politietaten hadde forsøkt å kontakte undertegnede per telefon, fant ikke dette i telefonloggen. Forholdet ble etterhvert anmeldt, saken henlagt, ny anmeldelse, fåfengt. Politiadvokat Harald Sjoner, saksbehandler Tor Kristian Haugen, senere lensmann i distriktet. Undertegnede ringte begge to, bare tøv som svar, siste Tor Kristian Haugan, jeg sa "Jeg synes det er dårlig gjort at dere svindler meg, jeg er med og finansierer deres arbeidsplass og betaler deres lønn", ikke ordrett men innholdsmessig riktig, Tor Kristian Haugan svarte brydd "Æ veit itj æ" og la på røret. Stint med fimureri i dalen, de misliker ærlige besøkende, en særdeles ugjestmild kommune, fiendtlig innstilt

Levert anmeldelse vedlagt beviser til den såkalte politietaten for nazi type forsøk på og utnyttelse av datter Linnea Katrine i Orkdal, purringer sendt, ulovlig nok aldri besvart, involverer bl.a. elektronisk enhet som ofrene blir lurt til å bære, belønnet med noe tilnærmet verdiløst juggel per år. Datter uten mat over mange perioder i løpet av fler år, vært der og servert middag m.v. og bunkret opp, meldt til NAV Orkdal, fler forsøk, umulig å få kontakt med kontoret per telefon, ble rutet til en fellestelefon, muligens Oslo, ga beskjed om at de måtte ordne det slik at Linnea Katrine ikke sultet. For kort tid siden spurte jeg Linnea om hun noen gang hadde fått henvendelse fra NAV om problemet, nei, det hadde aldri skjedd. Orkdal, hunger games, ikke overraskende

Min datter Linnea Katrine Lund har nok en gang blitt utsatt for kidnapping av det kriminelle barnevernet med medsammensvorne, de tok hennes nyfødte datter, natt til 24. mai 2018. De kriger mot oss, mot folket, per definisjon. Linnea Katrine har beviselig vært utsatt for nazi forsøk i Orkdal og Midt-Norge, inklusive årelang planlagt utsulting, og neddoping av såkalt psykiatri, som tildels er anmeldt, ikke alt per dato. Beviselig kriminelle politietaten svarer ulovlig nok ikke på noe som helst

Til mitt heimfylke Nord-Trøndelag og andre innvandrere til Sør-Trøndelag, aldri glem at etablissementet her inklusive en horde av deres nyttige ditto idioter beviselig er en utenlandsk mafia som kun har til hensikt mildt sagt å utnytte dere, hensynsløst, uten skrupler, alltid feigt, maksimalt, blant annet åpenbart overproduksjon av testosteron og østrogen i psykopaters hjerner preger vanstyret, en primitiv og nedrig bande, de trår over barnelik, uten å blunke og med et smil

Det er kun nedrig respons fra ansvarlige myndigheter når vi utfører frivillig arbeid som de har ansvar for å utføre. De er best på stasi type operasjoner mot ærlige innbyggere, både barn og voksne, sette individer og familier ut av drift. Kompetansemessig kan de vel knapt engelsk og andre språk, mildt sagt en katastrofe, man kan spørre seg hvorfor de har ansatt og fremdeles ansetter uansvarlige og inkompetente individer * "Checkmate" - Q82

The pharaoh show, alien predators in human appearance, stop the criminal swiss nazi templars, giureh, NATO satanism, testimony, Kay Griggs: Colonel's wife tell-all, oppression, deception, secret society, De som står bak undersøkelsene av dine meninger og vaner gt ~ Those behind the investigation of your opinions and habits

Kriminalitet i Midt-Norge og Norge, internasjonalt, stasi type operasjoner mot innbyggere, lovløshet

Toppen av siden Bunnen av siden
Hopp til side : 1
Viser side 1 [25 meldinger per side]
Hopp til forum :
Søk i dette forumet
Printer vennlig versjon
E-mail en lenke til denne tråden

Share/BookmarkShare/Bookmark
Navigate3D coffee house

(Slett alle cookies satt av dette nettstedet)
Running MegaBBS ASP Forum Software
© 2002-2018 PD9 Software