Søk | Statistikk | Bruker Liste Forum | Kalendere | Album | Tips
© Navigate3D Forum
© Navigate3D Forum ->  GPS-relatert, tur beskrivelser, foto, film, PC -> Generelt -> Vis Tråd

Du er pålogget som en gjest. ( logg inn | registrer )
Poster siste Døgn
Uke Måned

Tips: GPS mottakere med fargeskjerm og visning av kart letter navigasjonen betraktelig

Angivelig datter Fredrikke Emine Lund, kvalifiserte bekymringer, rapport om status påkrevd
Hopp til side : 1
Viser side 1 [25 meldinger per side]
Vis forrige tråd :: Vis neste tråd
   GPS-relatert, tur beskrivelser, foto, film, PC -> GenereltMelding format

Otto
Posta 15/4/2018 12:24 (#10482)
Emne: Angivelig datter Fredrikke Emine Lund, kvalifiserte bekymringer, rapport om status påkrevd

Top Team

Poster: 7029
5000200025
Lokasjon: © Navigate3D.no
Forord: Advarer på de sterkeste mot noen som helst kontakt med nevnte kriminelle individer og miljøer. Deres observerte kompetanse og aktiviteter egner seg ikke eller knapt beskrevet på trykk, men fakta på bordet, nødvendig. Kriminelle som skulle vært utvist fra landet, blir i stedet gjenstand for samarbeid og bruk fra våre egne offentlige entiteter, som vi har etablert og lønner over vår skatteseddel, eksempelvis den såkalte politietaten, frimurer relatert, kriminell sådan. Stasi type operasjoner er vanlig. Disse velger heller kontinuerlig å terrorisere og svindle sine arbeidsgivere og kunder, som er landets skattebetalere, for å dekke sine egne og oppdragsgiveres mer eller mindre fordekte behov og adspredelser.

Krav: Effektiv etterforskning, straffeforfølgelser, avkreve og innkreve erstatninger, utvisninger med umiddelbar effektuering
-
Tre parter

1. Undertegnede: Attester på seriøsitet, ingen kriminalitet

2. Kamuran Albayrak: Bevis på svindel eksisterer, mye mer, symptomatisk mavedanserinne på hjemmefyllefester hos ansatte i kriminelle politietaten

3. Politietaten: Attester for omfattende kriminalitet

Plott: Et samarbeid mellom #2 og #3 mot #1

Kommentar: Aktuell og angivelig datter Fredrikke Emine Lund i #2 og #3 miljø, kvalifisert bekymringsverdig, rapport om status påkrevd

Kvalifisert advarsel til innvandrere til Trondheim og Sør-Trøndelag. Det skulle ta altfor lang tid å innse for undertegnede at vi faktisk er innvandrere og uønsket i dette fylket selv om vi kommer fra Nord-Trøndelag. Etablissementet og medsammensvorne har ingen respekt for besøkende og mildt sagt terroriserer dem uten noen som helst antydning til betenkninger. Dess bedre arbeid og dess mer ansvarsfull man er i Trondheim og omegn, dess mer blir man mislikt, en ytterst nedrig berme vanstyrer

En versjon av posten nedenfor i fem facebook grupper ble for få uker siden slettet av facebook administrasjonen innen ca ett minutt etter posting, fiendtlig effektivitet på norsk jord, hvor mange utenlandske agenter er ansatt i overvåking avdelinga i Norge?, en overvåking som åpenbart er godkjent av alt av såkalte myndigheter, korporasjonen den norske stat

Nevnte angivelige datter etterlyses av mine barn, meg m.fl., ingen har klart å få kontakt med henne, hun lever åpenbart i et kriminelt miljø hvor også frimurerbanditter er involvert, for sikkerhets skyld har jeg internt meldt at det må sjekkes om hun også har blitt utsatt for pedofil nettverk, sett i lys av at det temaet mildt sagt har vært velkjent og aktuelt internasjonalt i mange år og også i dag, og at temaet er underlagt omerta, tabu, i alt av nevneverdig og ytterst nedrig makt i Norge

+{
Tidligere ble undertegnede oppringt, ulovlig, av kriminalkoordineringsvakta ved kriminelle barnehagen sentrum politistasjon i Trondheim, en typisk stasi type aksjon, med spørsmålet "Sprer du rykter på byen?", og det ble krevd at jeg kom inn til såkalt avhør per omgående, et spørsmål som ikke var nevnt i dokumentene jeg senere mottok, der sto det blant annet at jeg hadde ringt på døra midt på natta til tyrkiske mor Kamuran Albayrak til min angivelig minste datter, mora har to ganger ytret at jeg ikke er far, det kan jeg forstå, nei, jeg hadde ikke ringt på, og har selvfølgelig ikke vært inn til såkalt avhør, i deres plott hadde de glemt at Kamuran Albayrak hadde flyttet til ny adresse og at den ikke var opplyst noe sted, umulig å ringe på til noen som man ikke vet hvor bor

Til overmål opplyste den såkalte politietaten om hennes nye adresse som jeg selvfølgelig ikke er interessert i å kjenne til, hadde helst sett at den var i Tyrkia, eller Iran, og at også politietaten forlengst hadde flyttet dit, så kunne Kamuran Albayrak utøve mavedans og gymnastiske øvelser på private fyllefester for ansatte i politietaten, inklusive frimurerbanditter, der borte og ikke som nå, her i nazi vanstyrte Trondheim med omegn

Bermen bryr seg ikke og aldri om at deres gjentagende terrorisering aksjoner og annen kriminell virksomhet går totalt ødeleggende ut over både voksne, barn, barnebarn med fler, nå håper vi på jule- og nyttårsfred selv om man erfaringsmessig aldri kan vite hva de finner på av planlagt fandenskap, de har betalt for sånt, og det er vi som betaler for det over skatteseddelen

Var en kort samtale på Fateme salong i byen årsak til aksjonen? Hvorfor brukte to navngitte individer og ett med pseudonym i nyhetsspeilet no relativt mye ressurser på å motgå at jeg eksponerte plottet på deres nettsted? De var åpenbart uinteressert i årsaken til eksponeringen

Velkommen Nord-Trøndelag, mitt hjemfylke, til Sør-Trøndelag ved kommende fylkessammenslåing, dere vet hva dere potensielt har i vente av ekstra opplevelser og arbeid
-
Hold barna borte fra frimurerne. Hold frimurerne borte fra barna. Som man ser kan det være alt fra vanskelig til umulig. Lykke til

Martial Arts and Peoples Council for the Protection of Children against government child abuse https://www.facebook.com/otto.lund.33/media_set?set=a.10153803524140658.1073741855.698760657&type=3
}+
-
Relatert, observer, kjent nasjonal og internasjonal kriminalitet er aktivt tabu, underlagt omerta, innen alt av offisielle og følgelig ytterst nedrige og kriminelle entiteter inklusive informasjonskanaler

Kort om det norske politiets historie av Bjørn Johansen , Martial Arts and Peoples Council for the Protection of Children against government child abuse , AV8 presentation, Field McConnell, Abel Danger, Topic: Pedophilia , US Federal Law Enforcement, harassment, asset seizure, human trafficking, organ harvesting, vaccines , Youtube { pizzagate , pedogate }, Our Reality: Why Psychopaths Rise to Power

Toppen av siden Bunnen av siden
Hopp til side : 1
Viser side 1 [25 meldinger per side]
Hopp til forum :
Søk i dette forumet
Printer vennlig versjon
E-mail en lenke til denne tråden

Share/BookmarkShare/Bookmark
Navigate3D coffee house

(Slett alle cookies satt av dette nettstedet)
Running MegaBBS ASP Forum Software
© 2002-2018 PD9 Software