Tips: "Jeg er ikke anti-vaksine, jeg er ikke pro-vaksine, jeg er pro-immunitet, og såkalte vaksiner er kvalifisert ikke og aldri en opsjon" - Falcons' CAFE |
|
|
 Senior Top Team
Poster: 7549
    Lokasjon: © Navigate3D.no | Dette er side 6, velg annen side ovenfor til venstre 'Hopp til side'
Kommentar under artikkel Barnevernet, og en hyllest til en rettskaffen politiker, sitat:
+{
Sjansene er nå litt mindre for at foreldre i Norge kommer i samme fortvilte situasjon, men vi er langt ifra ut av tunnelen ennå, det investeres og arbeides kontinuerlig for å forverre situasjonen
Omstridt barnevernsleiar sluttar http://www.bt.no/incoming/Omstridt-barnevernsleiar-sluttar-3060385.html
Sitat: Den omstridte barnevernsleiaren i Samnanger, som òg er helse- og sosialsjef, sluttar i jobben. Det stadfester ordførar Marit Aase (KrF). «Den einaste kommentaren eg kan gje i dag er at formannsskapet i går (12.02.14) vedtok ein framforhandla avtale mellom Samnanger kommune og barnevernsleiaren, om at han fråtrer stillinga si 30.0414″, skriv ho i ein epost til BT. Årsaken til den knappe kommentaren er at vedtaket i formannsskapet ifølgje Aase ikkje blir offentleg før tysdag. – Eg er fornøgd. Etter det BT kjenner til ligg det i avtalen at barnevernsleiaren får med seg ein sluttpakke, mot at han seier opp jobben sjølv. ..
Får sluttpakke for å si opp stillingen selv fordi han har terrorisert folket som betaler hans lønn http://www.youtube.com/watch?v=qM6wIOooMAQ
Google bilder { thore austnes http://tinyurl.com/pr5oazv }
}+
Stay behind – Norges skjulte statlige monster-mafia , google { stay behind } , youtube { stay behind } , Euroskolen agil as, odd fellow, NAV, reelle og verifiserte samt opsjonelle og indikative relasjoner , Martial Arts Council for the Protection of Children against government child abuse
Artikkelen med en Oversikt over norske frimurere anno år 2008 under tv2nyhetene.no er slettet men Kopi av artikkelen finnes her i archive.org
(stay_behind_2_barnevern_kilde_stay_behind_norges_skjulte_statlige_monster_mafia_hans_gaarder_nyhetsspeilet_no.gif)
(government_child_abuse_by_design_macpc_org_au_spf_bc_800.gif)
Vedlegg ----------------
stay_behind_2_barnevern_kilde_stay_behind_norges_skjulte_statlige_monster_mafia_hans_gaarder_nyhetsspeilet_no.gif (106KB - 925 nedlastinger)
government_child_abuse_by_design_macpc_org_au_spf_bc_800.gif (116KB - 889 nedlastinger)
| |
| |
 Senior Top Team
    Lokasjon: © Navigate3D.no | Psykiatri - Skade og død +, in youtube
]
Advarer mot barnevernet
Kreftsyk mor får ikke se barna sine…. , ÅPENT BREV TIL BARNEMINISTER SOLVEIG HORNE , PTSD erstatning. Krever PTSD erstatning for tidligere barnehjems, skole-hjems-, og fosterhjems ofre
| |
| |
 Senior Top Team
    Lokasjon: © Navigate3D.no | Kommentar under artikkel NTNU til krig mot Nyhetsspeilet, sitat:
+{
Lise Tollefsen Slembe https://www.facebook.com/groups/politiskDEBATT/permalink/808960352451667/ sitat: +{ Til dere ansatte som jobber på privatdrevne institusjoner og dere barnevernansatte, deriblant ledelse som jobber med ungdom som finnes der. Jeg har ikke sovet på et døgn etter å bli konfrontert med den fryktelige sannhet om at noen av dere utnytter ungdommer seksuelt på noen av disse stedene. Og noen av disse ungdommene har fått psykisk varig men av skadene dere har påført dem. Jeg sitter her denne sene kvelden og vurderer sterkt hva jeg nå burde gjøre for å få dette belyst og hvordan jeg med hjelp fra nære medarbeidere kan få dere ut av de godtbetalte stillingene deres for godt. Jeg har tatt vare på bevis på at ungdommer som befinner seg på forskjellige privatdrevne institusjoner under overformynderi av barnevernet har fått store psykiske problemer, spesielt gutter, som følger av deres overgrep mor dem, og at jeg vet at noen av disse guttene kan bli seksualforbrytere når de vokser opp grunnet deres stygge atferd mot dem over lang tid. Enhver av dere ansatte med null vett håret som jobber på disse institusjonene burde vite at det finnes andre voksne der ute som følger med argusøyne med på deres bevegelser på disse institusjonene. Alt kommer fram for en dag burde noen av dere med ihvertfall «litt» vett under håret forstå, og det er blant andre organisasjoner som meg som daglig har kontakt med unge, deriblant barnevernspedagoger som ringer til meg for å fortelle hva som i virkeligheten forgår der de jobber. Ja, mange har jeg hatt på telefonen og i møte, fra disse av deres egne, folk som jobber på sykehus, leger, psykiatere med flere autoriteter innen stat og kommune. Derfor er det nå at jeg synes det er på tide å ta kraftig tak i dette svineriet deres som har kommet meg for øret, som jeg har skriftlige dokumentasjoner på og andre konkrete beviser på skjer ovenfor flere av landets ungdommer. At norske myndigheter inntil nå ikke bevisst har lukket øynene for mange av disse stygge overgrepene som skjer ovenfor barn og unge på slike institusjoner vil de nå MÅTTE SE, for jeg akter å gjøre noe konkret i handling for å åpne de bevisst blindes øyne, og spesielt deres øyne. Så for all del, føl dere ikke for trygge på at dere har en sikret godtbetalt jobb i fremtiden der dere er. }+
LAG ET BARN TIL BRUK FOR VÅR STAT http://www.youtube.com/watch?v=wozsyfFZ5S0&list=PLqQQFOVUZBLicGf7TTphLgGQQYVm9Xx5h
«Loddefjord barnevern rev ned alt jeg prøvde å bygge opp!» I regi – EMANCIPATION Reality Film + http://www.youtube.com/watch?v=9VQfP-m2f_A&list=PLqQQFOVUZBLicGf7TTphLgGQQYVm9Xx5h
psykopater bodø + http://www.youtube.com/watch?v=ARZIbfZPmEs&list=PLqQQFOVUZBLjWHIsddAkOVMWRmbfaeNLL * Hvis videoen er slettet, audio http://www.mediafire.com/download/e1w2uyvvciutjzs/barnevern_bodoe_lq_mp3gain.mp3
Orkdal barnevern under sterk kritikk fra kunder, advokatfirma, kommuneadministrasjon og noen ansatte http://www.navigate3d.no/mbbs22/forums/thread-view.asp?tid=1825&start=1
}+
“Don’t Make Me Go Back, Mommy” : A Creepy Children’s Book About Satanic Ritual Abuse , Historien om et justismord. Av Ola Kåre Bjørneset , Som å sitte i et fengsel. Tiden på Motivasjonskollektivet var som å være i et fengsel
Google { Don’t Make Me Go Back Mommy Doris Sanford }
| |
| |
 Senior Top Team
    Lokasjon: © Navigate3D.no | DEL 1. BARNEVERNET I NORGE - I FORTID OG NÅTID, sitat: Den 6. juni 1886 ble Vergeråds- loven etablert i Norge, med ikrafttredelse fra den 1. januar 1900. Norge var da det første land i verden som fikk ett offentlig barnevern og denne loven ble utarbeidet av riksadvokat Bernhard Getz. Moss. Publisert 7.1.2010. Av May-Harriet Seppola. For å kunne administrere denne loven, ble det oppnevnt ett vergeråd med presten som fast medlem, og seks andre medlemmer oppnevnt av kommunestyret. Alle kommuner ble pålagt å ha vergeråd og deres oppgaver bestod i å iverksette tiltak mot moralsk utglidning eller forsømmelse i hjemmet. Kirkedepartementet ga Den norske kirke og "Foreningen til motarbeidelse av omstreifervesenet" som noe senere ble omdøpt til "Norsk misjon blant hjemløse", oppdraget med å tvangsbosette taterne. Mellom 1900 - 1970 ble minst 1500 barn fjernet fra sine familier og plassert i fosterhjem og barnehjem, ofte ble det ikke en gang fattet noe vedtak på dette. Den dag idag er det mange som leter etter sin biologiske familie som resultat av disse overgrepene. Den norske stat har bedt om unnskyldning til Romanifolket og millioner av kroner er utbetalt i erstatning. Vergerådsloven ble erstattet av "Lov om barnevern" i 1953. Igjen har skandalene stått i kø og igjen har det blitt utbetalt millioner av kroner for overgrep begått av barnevern og diverse barnehjem. Denne loven trådte i kraft 1. juli 1954 og var gjeldende fram til 1993. Med denne loven fulgte noe nytt, Fylkesnemndene for sosiale saker. Barnevernet bruker Fylkesnemnda når de tvangsfjerner barn fra deres biologiske familie. Ett år etterat denne loven trådte i kraft, økte omsorgsovertakelsene med ca. 400%. I 2007 var barnevernets budsjett på kr. 10 477 335 000 kroner, altså nesten 10,5 milliarder.
DEL 2. HVA ER GALT MED BARNEVERNET? , DEL 3. PROSJEKT OPPREISNING , DEL 4. ADSKILLELSE OG TAP , DEL 5. OMSORGSOVERTAKELSE , DEL 6. POLITIKER, LEGE OG MOTSTANDER AV BARNEVERNET , DEL 7. FYLKESNEMNDA , DEL 8. 1.150 DØDE PÅ 12 ÅR. JAKTEN PÅ FOSTERHJEM , DEL 9. BARNEKONVENSJONEN
Bør stenge Motivasjonskollektivet. Kritisert og gransket siden 1997 , Kritisk blikk på barnevernet , Politi pågrep 6-åring i barnehagen - mor fikk akutt hjerteproblem
(DEL_1_BARNEVERNET_I_NORGE_I_FORTID_OG_NAATID_organisert_kriminalitet.gif)
Vedlegg ----------------
DEL_1_BARNEVERNET_I_NORGE_I_FORTID_OG_NAATID_organisert_kriminalitet.gif (49KB - 823 nedlastinger)
| |
| |
 Senior Top Team
    Lokasjon: © Navigate3D.no | Åpent brev til Barne- og Likestillingsminister Solveig Horne, sitat: Nå er det på tide at politikerne tar tak i barnevernet VED Fræna kommune i Møre og Romsdal. Barnevernsleder har i flere tilfeller gått alt for langt, og dessverre støtter retten henne rett og slett fordi hun er «barnevernsleder». Hun har tatt med seg bilder av foreldre som hun har vist til sine barn og sagt fra at om denne personen ble sett så skulle de kontakte henne og hun ville kontakte politiet. Denne personen jeg beskriver her har fastlege i nærheten av hvor hun bor, i tillegg til å ha bodd like i nærheten av hvor barnevernsleder bor i flere år før han flyttet, og det vil naturlig nok si at familien har venner i området som de fra tid til annen besøker. Er det virkelig slik i dette landet at folk skal bli arrestert for å besøke venner eller oppsøke fastlegen sin rett og slett fordi en ansatt ved barnevernet bor i nærheten? Ikke minst er det grove brudd på taushetsplikt og personvernloven at denne barnevernslederen tar bilder med hjem å viser til sin egen familie? Hele denne saken gjelder en familie med en mor som ligger på sitt siste i kreft, og hennes mann og barn. Foreldrene hadde inntil saken i tingretten besøksforbud når det gjelder deres barn på grunn av at de dro til Trondheim på julehandel. Og ble der observert av beredskapshjemmet. Beredskapsdamen (jeg nekter bruke ordet mor på slike, for det er de ikke) kontaktet da politiet og fikk mor og far kastet på glattcelle for mistanke om kidnapping… Men det er en brist i den logikken, foreldrene visste ikke hvor barna var plassert. De har slekt i Trondheim og skulle ut på julehandel. Er dette noen måte å behandle foreldre i dette landet? Alle som en vet at det nytter ikke kontakte hverken fylkesmann eller politi når barnevernet driver med sitt maktmisbruk, så jeg prøver en annen vri, jeg kontakter ministeren direkte og håper ved Gud at det finnes noe logikk og medfølelse for foreldre og barn der nede. Maktmisbruk ved barnevernskontorer rundt om i det ganske land er ikke uvanlig… de er heller regelen fremfor unntaket. Men dette MÅ endres nå. Folket er lei, som sikkert ministeren er klar over, og ingen vil ha en maktetat eller en stat innenfor staten som jo barnevernet er. I de fleste barnevernssaker er det overhode ingen grunn til å fjerne barn fra foreldrene, men nå er det blitt regelen ikke unntaket dessverre. Og det er det barna som betaler prisen for. Om barneministeren er interessert i barnas beste bør hun sørge for at dette endrer seg kjapt, i tillegg til at det blir opprettet tilsynssak mot barnevernet i Fræna kommune fortere heller enn senere. Det bør opprettes tilsynssak ved ALLE barnevernsetater over det ganske land hvor upartiske gransker hver en eneste sak, men akkurat nå haster det med Fræna kommune hvor en dødsyk mor ikke får ha sine barn hos seg rett og slett på grunn av en barnevernsleder som misbruker makten hun har. Jeg forventer svar fra Ministeren hurtigst mulig. Med hilsen Hilde Ottesen. FØLG TSCG PÅ FACEBOOK HER
Fræna kommune barneverntjeneste nettside innhold om ansatte pr 23. februar 2014, sitat: .. Publisert av Siw Marika Johansen. Sist endret 30.07.2013. Barneverntenesta har følgjande tilsette: Ingrid Krekvik - Barnevernleiar, Siw Anne Harøy - Barnevernskonsulent, Trude Sandblåst Hoem - Barnevernkonsulent, Ann Christin Thomsen - Barnevernkonsulent, Eva Toril Tverli - Barnevernkonsulent, Helene Dyrseth - Barnevernkonsulent, Grete Jenset - Barnevernkonsulent, Liv Anita Hønsvik - Sekretær ..
Navn på barnevernere o.l vi ikke kan anbefale pdf-fil vedlagt , Pressen får være til stede under barnevernssak sitat: .. Den 28. februar avsa tingretten sin kjennelse, og retten slår fast at pressen får være til stede under hele rettssaken. Også publikum får være til stede, med unntak av noen vitneforklaringer som går på konkrete saker hvor det er fare for at personvernet ikke blir ivaretatt med publikum til stede. .. * Kommentar: Så får vi se om denne avgjørelsen gjelder under rettssaken * , Vanvittig forslag fra Carl I. Hagen – Er dette nok en barneverns felle? * Kommentar: Carl I Hagen er ikke kjent for å komme med så mye fornuftig, tvert imot, men toppene i alle partier er kun dukker for bank-eliter og deres new world order agenda, og slik har det vært siden parti-systemet ble etablert, planlagt *
Google { fræna barnevernteneste , fræna barneverntjeneste , fræna barnevern }
(aapent_brev_til_barne_og_likestillingsminister_solveig_horne_hilde_synnoeve_ottesen_tscg.jpg)
Vedlegg ----------------
aapent_brev_til_barne_og_likestillingsminister_solveig_horne_hilde_synnoeve_ottesen_tscg.jpg (49KB - 1133 nedlastinger)
barnevernere_ikke_kan_anbefale.pdf (81KB - 7475 nedlastinger)
| |
| |
 Senior Top Team
    Lokasjon: © Navigate3D.no | A message to Fredrik Reinfeldt, primeminister of Sweden! CPS related +, in youtube
]
Quote: A message to Fredrik Reinfeldt, primeminister of Sveden!
Barneombudet: Skadelig at barnevernsbarn utleveres av foreldrene på nettet * Kommentar: Istedet for å hjelpe ofrene for barnevernets kriminelle handlinger, forsøker de å sperre for at disse blir kjent for offentligheten ved å detaljstyre med eksisterende og nytt lovverk * , Vårt Barneombud provoserer kraftig! * Kommentar: Såkalt barneombud Anne Lindboe utviser ikke bare inkompetanse men også fullstendig mangel på persepsjonsevne av realiteter og respekt for barn og foreldre * , NORGES HØGSTERETT ER KORRUPT!
| |
| |
 Senior Top Team
    Lokasjon: © Navigate3D.no | Barnevernet innklages til EMK!, sitat: Bakgrunnen for denne kampanjen er at staten gjennom kommunaloppreisnings ordning har utbetalt erstatninger til mennesker som har vært under barnevernets omsorg i barnehjem. En forutsetning for å få ein slik erstatning er at du må skrive under på som et vilkår for å få denne erstatning at du ikke skal bruke erstatningsvilkårene eller beskrivelsen av overgrepene i ein videre straffeforfølging av overgripere. Mange som har mottat erstaningen er døde som følge av at de har store skader av de omfattende overgrep de har våre utsatt for. De har så fått ein haug med penger uten vergeordninger eller noen som helst oppfølging og økonomisk forvaltning. Erstatningen følles mer som en betaling for å holde «kjeft» om de forhold som har skjedd, og atde overgrep som har foregått skal ties i hjel. Mange av de overgriperne som er navn gitt i erstatnings grunnlaget jobber forsatt innenfor sentrale fylkeskommunale og lokal kommunale stillinger som har med barn og unge å gjør, blant annet stavanger kommunes rehab seksjon for kommunale boliger. Mange som har mottat erstaningen opplever seg forsatt forfulgt ved at barnevernet nå går etter deres barn etter at de selv er blitt voksne og har etablert seg. 700 tidligere barneverns barn og barne hjemsbarn har de siste 10 år tatt sitt eget liv som en direkte følge av av de omfattende skader de er er påført av overgrep begått på disse barnehjemene, og den påfølgende forfølging av stat og samfunn etterpå! Vi er mange tidligere barnehjems barn som ikke vedkjenner oss eller som vil akseptere den forutsetning myndighetene har satt for at vi skal få ein erstatning. Videre så tar heller ikke erstatningen opp det reelle tap vi har lidd så lenge den ikke også omfatter tap av yrkesinntekt, syv hundre og tretti fem tusen norske kroner er i så måtte på ingen måtte ingen erstatning, men et offentlig symbol på den skyld samfunnet bæreer for at slike overgrep kunne finne sted. Vi krever ein erstatning som gir oss noe av menneskeverdet tilbake! På denne bakgrunn ønsker vi også stevne Norge for den Europeiske Menneskerett Kommisjon for alvorlige klager og brudd på menneskhets grunnlegende rettigheter, samt omfattende brudd på gjeldene menneskerettigheter! FØLG TSCG PÅ FACEBOOK FOR FLERE NYHETER!
NORGE – DEN GJENNOMROTNE STATEN! , Foreldrene til Are (10) forlangte bedre matteundervisning – ble meldt til barnevernet , Mann grovt seksuelt missbrukte 8 barn i barnehage Nå jobber han i barnevern institusjon (Video)
(barnevernet_innklages_til_emk_400.gif)
Vedlegg ----------------
barnevernet_innklages_til_emk_400.gif (33KB - 829 nedlastinger)
| |
| |
 Senior Top Team
    Lokasjon: © Navigate3D.no | Kommentar under artikkel Indiadom; Inhumanitet i Norge, sitat:
+{
Falcon sier: 08. 03. 2014, kl. 10:12
Oppslag fotografert og logget Flatåsen 7. mars 2014, publiseres av allmenne hensyn og for om mulig å finne ut mer om det som her er skrevet, sitat:
«Barnevern er ofte rasisme/fascisme, de ødelegger hele familier. 4 kvinner tok sine liv her i Trondheim før jul pga overgrep av barnevernet. 60 barn i barnevernets varetekt har blitt misbrukt seksuelt her i Tr.h. Rettssikkerheten i barnevernsaker = null. Barnevern = maktmisbruk og blitt en million-butikk for mange. Basert på falske rykter kan barna hentes inn uten lov og dom. Du som er forelder får ikke engang være tilstede for å bli hørt. Man blir behandlet verre enn den verste kjeltring selv om man er uskyldig»
Orkdal barnevern under sterk kritikk fra kunder, advokatfirma, kommuneadministrasjon og noen ansatte http://www.navigate3d.no/mbbs22/forums/thread-view.asp?tid=1825&start=1
Digressivt, Ukraine Revolution, Maidan, Yanukovych Palace, Holodomor, Crimea, Right Sector & Crisis Actors + http://www.youtube.com/watch?v=9Ft-lYSWUj8&list=PLqQQFOVUZBLiQTRciO4YdE9SeKUBWS3kN
}+
De tok 20 år av livet mitt , Mor ble fratatt sin sønn, begrunnelsen lav IQ? Nå har sønnen tatt sitt liv , Barnevernsbarn (16) slått og sparket
| |
| |
 Senior Top Team
    Lokasjon: © Navigate3D.no | Kommentar under artikkel Er Menneskerettigheter virkelig menneskerettigheter?, sitat:
+{
Falcon sier: 22. 03. 2014, kl. 11:10
Bulgaria’s Child Protection Agency Devotes 2014 to Children’s Rights http://www.novinite.com/articles/159045/Bulgaria%27s+Child+Protection+Agency+Devotes+2014+to+Children%27s+Rights
Quote: State Agency for Child Protection declared 2014 the children’s rights year in Bulgaria. Following the example of the United Nations, the State Agency chair Eva Zhecheva launched the initiative which dedicates each month to the protection of two specific children’s rights, Bulgarian National Radio (BNR) informs. The initiative includes information campaigns, children’s competitions, conferences, discussions and meetings between the responsible institutions in different cities in Bulgaria. It will include refugee children in the country, as well. «We are one of the first countries to introduce the definition of children’s best interests in our national legislation. Progress has been made in the coordination of the Law on Child Protection with the UN Convention,» Zhecheva told BNR. The campaign will be held under the patronage of Deputy Prime Minister Daniela Bobeva and is dedicated to the 25th anniversary of the UN Convention on the Rights of the Child. ..
Det er betryggende å se at barnas sikkerhet er i de verstes hender, «In our hands» som er ett av FNs kampanjeuttrykk, dvs «I våre pedofile hender», og flest mulig av barna sikres således sykeliggjøring og død med vaksiner, adhd-medisiner, gmo frankenstein galskaps næringsmidler, trangsynt massesuggesjon i barnehage og skole og fra media og myndigheter
Kilde, UK Column News – 21st March 2014 https://www.youtube.com/watch?v=Me2stx1RP84&list=UUr_dQZ0irQdRiwVatkuHPcA
UN UNCED: Earth Summit 1992 by George Hunt, depopulation, bank scams, fascist new world order agenda http://www.navigate3d.no/mbbs22/forums/thread-view.asp?tid=1863&start=1 * In our hands *
}+
Datatilsynet / Eksponering av barn på internett - vurdering av sak , Barnevernet vil ha utenrikshjelp * Kommentar: Når den halte skal hjelpe den blinde .. * , Det finnes en del rasister i Barnevernet * Kommentar: Og inkompetanse samt kriminalitet via bl.a. frimurerorganisasjoner *
(un_drives_world_child_qoq_safeguarding_qoq_agenda_ukcolumn_live.jpg)
Vedlegg ----------------
un_drives_world_child_qoq_safeguarding_qoq_agenda_ukcolumn_live.jpg (228KB - 785 nedlastinger)
| |
| |
 Senior Top Team
    Lokasjon: © Navigate3D.no | Six Principles of Global Manipulation +, in youtube
]
Quote: http://dotu.ru/category/in-english/ What is Globalization? In the 20th century the human race was confronted with such a natural phenomenon as globalization. Globalization can be defined as the process of concentration of power over all the mankind in one person or a small group. This process has been under way throughout the whole human history and is now near completion. Centuries ago Ancient Egyptian priests became aware that globalization can be controlled. They have worked out the overall principles and patterns of controlling society to achieve their own goals, and headed up this process. Let us take a look at how globalization process is being controlled now. Principle 6. Weapon of War. "War is the continuation of politics by other means" -- Karl von Clausewitz. The oldest and fastest way of controlling people has always been the war. The object of any war is the conquest of territories, wealth, human resources or complete elimination of enemy. World history has witnessed a great number of brutal wars. Principle 5. Weapon of Genocide. "All the crimes on Earth do not destroy so many of the human race, nor alienate so much property, as drunkenness" -- Sir Francis Bacon. The next step in the process of globalization was the transition from "hot wars" waged by ordinary weapons to "cold wars" waged through the so called "cultural co-operation". It's possible to completely eliminate or subdue a whole nation to one's own will by means of such genocide weapons as drugs, alcohol, tobacco, several types of vaccines and genetically modified foods. Yet to keep people unaware of the destructive nature of these weapons they have been disguised as superficially harmless means of relaxation, stress relief, amusement and acquiring immunity to disease. This idea is being inculcated in the minds through culture, mass media, and specially planted proverbs and tokens. In reality these substances are dangerous poisons undermining the genetics of the human species, destroying the human being both morally and physically, wiping out the existing and future generations. Principle 4. Economical. "Give me control of a nation's money and I care not who makes the laws" -- Mayer Amschel Rothschild". Globalizers see no point in destroying nations completely. They are better off leaving a part of the slaves' population alive having subdued its economics to their narrow clannish interests, but also in such the manner that a nation hasn't the slightest idea of what is really going on. This can be done through universal money and the institution of credit, by means of usurious interest rates that allow the bankers' clans to receive skyrocketing profits from credit interest without creating any values for the society, while other people, their families, entire nations have to spend their lives paying off debt and essentially become slaves. Principle 3. Factual. "There are no facts, only interpretations"-- Friedrich Wilhelm Nietzsche. A whole nation or separate social classes can be ruled much more efficiently after being brainwashed with various ideologies, religious dogmas, sociological doctrines and mass media. Some are subconsciously inculcated with e.g. the theory of Karl Marx, the second with "Allah Akbar", the third with "Christ is Risen", the fourth with "Live Fast, Die Young". And if need be at some point in time people start being collided by activation of inherent contradictions using some special techniques such as provocations, assassinations, scandalous news articles, caricatures or deliberate mistakes, which seem to be accidental from outside. For example, we are now witnessing the attempts to set the traditional Islam and Biblical Christianity against each other, despite the belief shared by quite a number of world religions that God, the Creator, the Almighty is One for all creatures of the Earth. Principle 2. Chronological. "Look behind in the past more often to avoid big mistakes in the future"-- Kozma Prutkov. It is common knowledge that one who has forgotten the history of his Motherland is like a tree with no roots. But what would happen if a whole nation forgot its history or accepted some historical myth imposed on it by external hostile elements. To quote George Orwell, "Who controls the past controls the future. Who controls the present controls the past". Rewriting of a nations history inevitably leads to alteration of its future.. Principle 1. Ideological (worldview). "If you want to defeat your enemy bring up his children"-- oriental wisdom. Conquest of a nation will become most steady, effective and almost irreversible if one manages to somehow alter its worldview nationwide, so that the nation willfully serves the interests of the invaders, considering them a part of their normal life. "This world a hollow pageant you should deem; All wise men know things are not what they seem; Be of good cheer, and drink, and so shake off. This vain illusion of a baseless dream" Omar Khayyam
Father Jailed For Life Without Parole After His 12 Week-Old Daughter Died After Receiving 8 Vaccinations! , Vaksiner redder liv * Kommentar: Det er beviselig et seminar arrangert av tidenes farligste terrororganisasjon som det såkalte barnevernet stilltiende støtter * , Åtte grunner til å forlate helsevesenet Pdf-file attached
(if_you_want_to_defete_enemy_bring_up_his_children.jpg)
Vedlegg ----------------
aatte_grunner_til_aa_forlate_et_engasjerende_fagfelt_Inger_Toreskaas_Asheim_Psykologspesialist.pdf (968KB - 767 nedlastinger)
if_you_want_to_defete_enemy_bring_up_his_children.jpg (61KB - 763 nedlastinger)
| |
| |
 Senior Top Team
    Lokasjon: © Navigate3D.no | Heidi Jensen +, in youtube , kilde VTs JUSTISMORD etter midlertidige overtakelse - Må bli til fylt 18 år (VIDEO) | Rettferdig Barnevern
]
Seksuelle overgrep – også i barnevernets omsorg ~ Du gikk hele tida med en redsel. 24 timer i døgnet , Barnehageansatt (21) erkjenner 16 tilfeller av overgrep mot barn , Massiv støtte etter at de sto fram med sitt møte med barnevernet
| |
| |
 Senior Top Team
    Lokasjon: © Navigate3D.no | KRAFTIG VEKKER TIL DET NORSKE BARNEVERN OG SOLBERG REGJERINGEN +, in youtube
]
Sitat: Av Lise Tollefsen Slembe, EMANCIPATION Reality Film & Video http://emancipationfil2.wix.com/emancipationfilmart
Fra facebook, Lise Tollefsen Slembe, sitat: +{ "Jeg vil aldri være barnevernsakkyndig mer og være med på å ødelegge flere barn." Denne uttalelsen ligger godt bevart som et lydopptak hos en småbarnsmor jeg har svært god kontakt med, og hun har tanker om å presenterer opptaket gjennom en større TV kanal. Måtte hun gjøre det og denne barnevern sakkyndige psykologen aldri mer få vurdere barn og deres biologiske foreldre med så mange stygge løgner i en rapport til Barnevernet til tross for hans uttalelse til denne småbarnsmoren og også mange rosende ord tidligere om denne morens personlighets karakter og gode omsorgsevne ovenfor hennes barn. Jeg håper alle politikere og barnevernansatte med deres ledelser hører min KRAFTIGE VEKKER til dem her! https://www.youtube.com/watch?v=fH01oS1vTAQ }+
Lise Tollefsen Slembe .. sitat: JEG FORVENTER ET SVAR? Hege Lie, hvordan kan du være ansatt som både jurist for Loddefjord barnevern der det er du som sender inn saker som skal opp i fylkesnemnda, deriblant stygge og løgnaktige rapporter om foreldre, som denne firebarnsmoren (under) og i tillegg er du ansatt som saksbehandler og I TILLEGG tilsynfører for denne moren? OG I TILLEGG har du ansettelse i samme barnevern som avdelingsleder der, d.v.s nestleder under denne ansvarsløse sjefen der? Du har med andre ord FIRE JOBBER I SAMME ETAT og må selvsagt under lupen både her og i norsk media? .. , BARNEBORTFØRING i nyere historie, og bruk av barn i psykologisk krigføring fra vestlig perspektiv ~ A BRIEF HISTORY OF CHILD ABDUCTION and use of children in psychological warfare from a western viewpoint , Kalte barnevernsansatt «paragrafdjevel»
| |
| |
 Senior Top Team
    Lokasjon: © Navigate3D.no | Kommentar under artikkel Den store globaliseringsbløffen, sitat:
+{
Falcon sier: 03. 04. 2014, kl. 15:16
Slik varsler du barnevernet, Foreldre er barnas største fare http://www.klikk.no/foreldre/smabarn/article891060.ece
Nettsted klikk.no eier http://who.is/whois/klikk.no er «Name: TV- OG BILDEBLADET HER OG NÅ DA .. organization_number ..: 982987792″ -> google { TV- OG BILDEBLADET HER OG NÅ https://www.google.no/search?q=TV-+OG+BILDEBLADET+HER+OG+NÅ } -> http://www.purehelp.no/company/details/tv-ogbildebladetherognaada/982987792 «Markedsinformasjon: .. Firmanavn: Tv- og Bildebladet Her og Nå DA .. Reklameindikator: Foretaket har ingen tilsynelatende form for aktivitet .. Juridisk informasjon: .. Formål: Utvikle og drive internettjenester i tilknytning til månedsmagasiner i Hjemmet Mortensen. -> google { Hjemmet Mortensen https://www.google.no/search?q=Hjemmet+Mortensen } -> google { egmont https://www.google.no/search?q=egmont }
}+
Øystein Mæland blir ny politidirektør , Børnepsykolog: Børn tager varig skade af at miste kontakt til forældre , Human Trafficking Children – Child Protective Services (CPS) Quota – Remove Your Children – CPS Cashing In On «Child Abuse» – Going Rate: $3300.00 Per Month * Ovesettelses-funksjon øverst på siden *
| |
| |
 Senior Top Team
    Lokasjon: © Navigate3D.no | Norsk presse skjuler statlig folkemord +, i youtube
]
Sitat: Musikk: I dovregubbens hall. Komp.: Edvard Grieg. Arr.: James Last. Les artikler her og der: http://www.nkmr.org/sv/norsk_presse_skjuler_statlig_folkemord.htm http://www.r-b-v.net/forum/viewtopic.php?p=19267#19267 Journalisthåndbok om barnevernet: http://www.regjeringen.no/nb/dokumentarkiv/stoltenberg-ii/bld_2006-2009/Nyheter-og-pressemeldinger/nyheter/2008/journalisthandbok-om-barnevernet.html?id=516130
Ble fratatt barna på grunn av 20 år gammel journal , Geir (37) er forfulgt av staten – Dommeren er innhabil! , Gravid kvinne ble dopet ned og tvunget til keisersnitt
| |
| |
 Senior Top Team
    Lokasjon: © Navigate3D.no | Socialen +, i youtube
]
Kritikk mot Viktoriasenteret * Kommentar: Samme kriminalitet beskrevet ifm Euroskolen, NAV, odd fellow og frimureriet generelt * , Utvida tilsyn etter klagestorm mot familiesenter , Akuttvedtak og dommerens “slakt” av barnevernstjenesten * Kommentar: Enhver entitet som har tilknytning til frimureri er etter undertegnedes syn og erfaring inhabil og ubrukelig, gjelder bl.a. barnevern, rettssystem, advokatfirma, massemedia og politi *
| |
| |
 Senior Top Team
    Lokasjon: © Navigate3D.no | Kommentar under artikkel Indiadom; Inhumanitet i Norge, sitat:
+{
Falcon sier: 10. 04. 2014, kl. 23:58
Fant enda et aktuelt oppslag på Flatåsen idag, skrevet med svart tusj på en vegg, noe jeg synes er helt greit, en godt synlig uttrykksmåte fra en person som beskriver et stort kulturelt og kriminelt problem som eksisterer i Norge og som er en omfattende del av dagens offentlige administrasjon, som fører til sykdom og død, sorg og alskens sosiale problemer for mange barn og voksne samt enorme utgifter for de og samfunnet i sin helhet, sitat:
«Hvem tar ansvar den dag barna skal ut av fosterhjem? Barnevernet har sørget for at bånd til biologiske foreldre har blitt brudt. Rotløshet og rusmisbruk blir konsekvensen, og da er det ingen hjelp og få»
}+
Halvparten av fosterbarn har psykiske lidelser , Studie: Tidligere anbragte som unge voksne , Hjelpeapparat som overgriper
| |
| |
 Senior Top Team
    Lokasjon: © Navigate3D.no | PÅMINNING OM DET DESTRUKTIVE BARNEVERNET OG RETTSLIGE OVERGREP!, sitat: Underteikna vil minne lesarane om NrK Brennpunkt sitt program sendt på TV den 8. april 2014. SPEL AV DETTE PROGRAMMET EIN GONG TIL OG LEGG NØYE MERKE TIL HOVEDAKTØRANE dei to barnevernleiarane, ekspedisjonssjef Hauge i Barne avdelingen i BLD, samt kommentarane frå Barneombud Anne Lindboe, og ikkje minst AP’s gromgutt Jonas Gahr Støre. Alle desse viser utan unntak at STATEN NORGE GJER ALDRI FEIL og at desse personane er heilt feilfrie i eigne auge! STILL DYKK SÅ SPØRSMÅLET OM DET ER SLIKE PERSONAR DU YNSKJER SKAL HA ANSVARET FOR NORGE IDAG OG FORVALTE NORGES OMDØME I RESTEN AV VERDA? Tilslutt ei gladmelding om den interesse som er vist over heile verda for dei tema som er tekne opp på denne bloggen, med innloggingar frå alle verdensdeler herunder: Sverige – Danmark – Litauen – Spania – Portugal - Italia – Tyrkia – Montenegro – Croatia - Polen – Irland – England - Israel – USA – Canada – Brasil – Peru – Chile – Thailand – Filipinene – Macao – Tonga. Det er såleis ingen tvil om at Norges totale mangel på ivaretakelse av Menneskerettane og ditto mangel på EVNE/VILJE til å etterleve internasjonale konvensjonar, herunder FN’s Barnekonvensjon og EMK (Den Europeiske Menneskerettskonvensjonen, er sett på den globale dagsorden!!! Middalen 16.04.2014, Alf Reuss Kollsete
Hva er egentlig Barnets Beste og hva er risikoen/effekten av omsorgsovertagelse? , Betydelig økning i akutte tvangsplasseringer i barnevernet , 78.000 fattige barn i Norge gt ~ 78,000 poor children in Norway * Kommentar, comment: Rikt land?, det er styrt av kriminelle og idioter. Rich country?, it's ruled by criminals and idiots *
(Alf_Reuss_Kollsete_blogg_header.jpg)
Vedlegg ----------------
Alf_Reuss_Kollsete_blogg_header.jpg (49KB - 726 nedlastinger)
| |
| |
 Senior Top Team
    Lokasjon: © Navigate3D.no | Kommentar under artikkel MK Ultra – CIAs mangeårige mind control prosjekt, sitat:
+{
MK-ULTRA mind control prosjekter og menneskehandel via eksempelvis offentlige institusjoner, noen symptomer på slike: utbredt bruk av løgner og vilkårlighet i saksbehandling og rettssystem, lovløshet og manglende respekt, foreldre terroriseres, mishandling i institusjoner og fosterhjem med aksept fra de ansvarlige, psykiatrisk medisinering inklusive blodprøver samt opsjonelt psykolog konsultasjoner, overvåkning med liten bærbar enhet levert av tilsynelatende uskyldig firma, frimureri involvert blant ansatte, uregelmessigheter i klient behandling
Ditt og deres syn på dette utbedes herved
Leuren Moret Discusses MKUltra, Tavistock, HAARP & Mind Control https://www.youtube.com/watch?v=nzXYyhmv-Ug
Youtube { mk-ultra https://www.youtube.com/results?search_query=mk-ultra , MKUltra https://www.youtube.com/results?search_query=mkultra }
Google { mk-ultra https://www.google.no/search?q=mk-ultra , MKUltra https://www.google.no/search?q=MKUltra }
«Loddefjord barnevern rev ned alt jeg prøvde å bygge opp!» I regi – EMANCIPATION Reality Film + http://www.youtube.com/watch?v=9VQfP-m2f_A&list=PLqQQFOVUZBLicGf7TTphLgGQQYVm9Xx5h
mishandling bodo + http://www.youtube.com/watch?v=LrVOiV_7rJg&list=PLqQQFOVUZBLjWHIsddAkOVMWRmbfaeNLL * Hvis videoen er slettet, audio http://www.mediafire.com/download/e1w2uyvvciutjzs/barnevern_bodoe_lq_mp3gain.mp3
Heidi Jensen + https://www.youtube.com/watch?v=yQdzavfGmkM&list=PLqQQFOVUZBLhrz5MoL-iQLLvlpUyfQWCI kilde: VTs JUSTISMORD etter midlertidige overtakelse – Må bli til fylt 18 år (VIDEO) | Rettferdig Barnevern http://rettferdigbarnevern.wordpress.com/2014/03/21/bvts-justismord-etter-midlertidige-overtakelse-ma-bli-til-fylt-18-ar-video/
A message to Fredrik Reinfeldt, primeminister of Sweden! CPS related + http://www.youtube.com/watch?v=vCSwx52Xm28&list=PLqQQFOVUZBLhMEOvrzGm8P7kTk4O-bd1u
}+
En hyllest til torturofre i Norge i dag! , Heller fengsel enn barnevern , Lise Tollefsen Slembe, tlf 97 13 65 15, jeg trenger noen korte svar fra foreldre eller ungdommer som har med barnevernet å gjøre om hva de tenker om barnevernet, inn på mitt lydbånd ved at dere ringer meg og jeg tar det opp
| |
| |
 Senior Top Team
    Lokasjon: © Navigate3D.no | Kommentar under artikkel «Til barnets beste» – staten som omsorgsperson, sitat:
+{
Falcon sier: 20. 04. 2014, kl. 19:51
2. mai 2014 er det 2. runde for foran nevnte demonstrasjon på Trondheim Torg, google { vi krever gransking av barnevernet 2 mai 2014 https://www.google.no/search?q=vi+krever+gransking+av+barnevernet+2+mai+2014 }
Trondheim Torg ligger ca 150 m vest for frimurerlosjen, et bygg som for kort tid siden ble dandert med et stort knights templar kors flagg ovenfor inngangspartiet. Jeg traff en lokal forretningsdrivende like ved og sa «Se hva de har hengt opp foran frimurerlosjen». Vedkommende svarte «Det der er et nazi-flagg». Jeg bekreftet «Det er riktig det». Ca 100 m vest for Trondheim Torg ligger Misjonshotellet som nå har fått et annet navn. Det ble brukt av nazi SS under 2. verdenskrig, som fengsel mm. Ifølge bl.a. Herr Sean Hross er nazi SS en knights templar organisasjon. Velkommen til Trondheim og torget på demonstrasjon 2. mai 2014, midt mellom barken og veden, mer presist sagt midt mellom pest og kolera, ikke underlig at det såkalte barnevernet er befengt med et miljø som i mange henseende er likt nazistenes https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10151981044535658&set=a.10151774288250658.1073741836.698760657&type=1
}+
Sjokkert etter at foreldre ble fratatt fire barn , Fylkeslegen med hard kritikk av Ahus etter Siljes selvmord , Statesponsored childtrafficking in Norway
(masonic_lodge_trondheim_norway_knights_templar_cross_flag_octogon_20140329.jpg)
Vedlegg ----------------
masonic_lodge_trondheim_norway_knights_templar_cross_flag_octogon_20140329.jpg (638KB - 728 nedlastinger)
| |
| |
 Senior Top Team
    Lokasjon: © Navigate3D.no | Kommentar under artikkel Joseph Wilting om Jehovas Vitner og frimureriet, sitat:
+{
Falcon sier: 21. 04. 2014, kl. 18:21
Jehovahs Witnesses – Thirsty for money & hungry for more or should we say BLOOD money? JW.Org https://www.youtube.com/watch?v=iLhw5tP-EW4
Quote: SECURITIES & EXCHANGE COMMISION in Washington DC http://www.watchtowerlies.com/watchtower_owns_warfare_technology.html Article in the study WT for Nov 2013 http://www.jw.org/en/publications/magazines/w20131115/charitable-giving/
Traff forleden dag to personer på Jehovas vitner stand øverst i Nordre gate i Trondheim, hyggelig, skal nevnes at de ikke ønsket å motta dokumentasjon om hvordan været idag styres med teknologiske løsninger, Fritz Springmeiers presentasjoner av bl.a. organisasjonen Jehovas vitner, informasjon om giftige vaksiner, Alberto Riveras vitnemål om jesuttene o.l., de ønsket stilltiende å isolere seg innafor Jehovas vitner
Jehovas vitner er relativt godt og kostbart etablert i Trondheim, Orkdal, forøvrig over hele landet http://www.gulesider.no/finn:jehovas+vitner relatert «2. mai 2014 er det 2. runde for foran nevnte demonstrasjon på Trondheim Torg ..» http://www.nyhetsspeilet.no/2013/01/til-barnets-beste-staten-som-omsorgsperson/comment-page-11/#comment-108367
}+
Jehovahs Witnesses - Thirsty for money & hungry for more or should we say BLOOD money? JW.Org +, in youtube
]
Barnevernet ødla mitt liv og mine håp i framtiden. Frøya Barnevern , LEDER: Når staten tar barn , For ett og et halvt år siden ble vi kontaktet av Barnevernet - redselen jeg følte kan ikke beskrives
| |
| |
 Senior Top Team
    Lokasjon: © Navigate3D.no | Kommentar under artikkel «Til barnets beste» – staten som omsorgsperson, sitat:
+{
Falcon sier: 01. 05. 2014, kl. 19:37
Per Steinar Sørå https://www.facebook.com/groups/491879020927220/permalink/560627574052364/ sitat: Jeg er en av mange etterkrigsbarn som fikk svi for det våre foreldre gjorde under og etter krigen. Jeg var på div. barnehjem og i foster. Bergen verjeråd som det het den gangen tok en brutal avgjørelse som kostet meg utdannelse og anseelse i arbeidslivet. Jeg fikk diagnosen åndssvak og kom på åndssvakehjem. Bilde 1 viser noe av den vakre bygda Skjørsand. bilde 2 viser «heimen» som Bergen komm. eide i sin tid. Bilde 3 viser indre gård av Eikelund off. skole for evneveike og åndssvake. Styreren her var en brutal person som ofte var på fylla. Han mishandlet elever. Myndighetene visste sikkert om dette, men foretok seg ingenting. Bilde 4 er fra Austjord off. skole. Her hadde en ikke lov til å satse på annet enn det skolen hadde bestemt. Styreren var kristen, men stjal fra elevene. Da jeg kom i arbeid ved NSB var AP bastionen frempå med trakasserier. Mens jeg var i arbeid, var jeg «åndssvak» og ble «avdiagnostisert» som pensjonist, Jeg sto på valgkamp på Karl Johan.
Per Steinar Sørå https://www.facebook.com/photo.php?fbid=715166221875635&set=gm.563767960404992 sitat: I 63 var jeg her en helg. denne helgen døde en kvinne av tarmslyng. Ingenting ble gjort for å redde dette menneske. Bergen komm. drev åndssvakehjem. Vi fikk munnkurv, dvs. vi hadde ikke lov til å snakke om dette. .. Bergen komm. har likvidert folk etter dette også.
The pharaoh show, alien predators in human appearance, stop the criminal swiss nazi templars, giureh http://www.navigate3d.no/mbbs22/forums/thread-view.asp?tid=1875&start=1
Viktigste nyheter, most important news http://www.navigate3d.no/mbbs22/forums/forum-view.asp?fid=102
}+
Etterforskningen vil ta tid. Omstendigetene rundt barnehageulykken i Ålesund er fremdeles ukjent , Barnevernet får kritikk: Fratok paret deres 12 timer gamle sønn på fødestuen , Rapport frå tilsyn med oppfølging av hjelpetiltak ved Sogn barnevern 2014 ~ Fylkesmannen i Sogn og Fjordane, Rapport frå tilsyn med oppfølging av hjelpetiltak ved Sogn barnevern pdf-fil vedlagt
Vedlegg ----------------
Fylkesmannen_Sogn_Fjordane_Rapport_tilsyn_oppfoelging_hjelpetiltak_Sogn_barnevern_2014.pdf (142KB - 693 nedlastinger)
| |
| |
 Senior Top Team
    Lokasjon: © Navigate3D.no | Vi krever gransking av barnevernet, Trondheim 2. mai 2014, taler mm +, i youtube
]
Sitat: Google { vi krever en gransking av barnevernet mai 2014 https://www.google.no/search?q=vi+krever+gransking+av+barnevernet+mai+2014 } Youtube { vi krever gransking av barnevernet mai 2014 https://www.youtube.com/results?search_query=vi+krever+gransking+av+barnevernet+mai+2014 } Orkdal barnevern under sterk kritikk fra kunder, advokatfirma, kommuneadministrasjon og noen ansatte http://www.navigate3d.no/mbbs22/forums/thread-view.asp?tid=1825&start=1 Jehovahs Witnesses -- Thirsty for money & hungry for more or should we say BLOOD money? JW.Org https://www.youtube.com/watch?v=iLhw5tP-EW4&list=PLqQQFOVUZBLgVcDRZfVUt468kHwEUO9vv Media og våre tjenere i offentlige administrasjoner viste som vanlig mildt sagt uansvarlighet ved ikke å møte opp
Startet med narkotika på institusjon , «Fem av elleve søsken er fullstendig idioter» Norske rasehygienikere var blant Hitlers beste støttespillere. Rasisme et understudert felt i Norge, sier forsker , Har lært alt om dop i barnevernet
| |
| |
 Senior Top Team
+{
Falcon sier: 09. 05. 2014, kl. 17:41
The Johansson family was minutes away from departing Sweden when authorities entered the plane and forcibly took their son Domenic…just because they homeschooled him. Now, four years later, the Johansson family is still appealing to the Swedish Supreme Court to get their son back, and you can help them. Visit the link, watch the video, read the articles at the bottom of the page, and, most importantly, send a letter to the Supreme Court. http://johansson.hslda.org/
In facebook http://tinyurl.com/krsyr5m Photo http://tinyurl.com/pelsbjc Sweden is obviously as corrupt as Norway and other countries, is it the monarchies, octogon, the swiss nazi knights templars?, their symbols are everywhere, theaters, court buildings, hotels, freemasonry etc
Svineinfluensa og vaksine svindelen & terroren anno år 2009, oppfølging inklusive krav om erstatning http://www.navigate3d.no/mbbs22/forums/thread-view.asp?tid=1760&start=1
Livet efter sprutan, -PANDEMRIX! http://liveteftersprutan.blogspot.no/
Pandemrix gav 100,000-tals svenskar immunologiska och neurologiska skador – Läkemedelsindustrin är vinnaren http://vaccin.me/2012/02/12/pandemrix-gav-100000-tals-svenskar-immunologiska-och-neurologiska-skador-lakemedelsindustrin-ar-vinnaren/
Intervju med og foredrag av Linda Karlström Malmö april 2011, om vaksiner + https://www.youtube.com/watch?v=jb5SDFgiQp0&list=PLqQQFOVUZBLgmLYvYnUaKdrSGKZG3Wyml
VACCINATION 101 – Dr. Lanctot alias «GHIS», vaccines are only a form of warfare http://www.navigate3d.no/mbbs22/forums/thread-view.asp?tid=1819&start=1
The pharaoh show, alien predators in human appearance, stop the criminal swiss nazi templars, giureh http://www.navigate3d.no/mbbs22/forums/thread-view.asp?tid=1875&start=1
}+
Menneskerettighetsekspert: – Barnevernet i Bergen bryter menneskerettighetene , Masseflukt fra barnevernet og stillinger som gjelder arbeid med barn! * Kommentar: I en bedrift, institusjon, institutt og andre organisatoriske enheter er slett kvalitet på utførte tjenester og leverte produkter, i såkalt barnevern også kriminalitet, forårsaket av ledelsens, de ansvarliges, manglende evne til å rydde opp i interne problemer. Noen naturlige symptomer på dette er misfornøyde klienter, lovbrudd, korrupsjon, sosiale problemer og som vi ser her at ansatte sier opp sine stillinger * , Barneministeren vil ha flere barn på barnehjem * Kommentar: Ingen får stillingen som barneminister uten å ville ha maksimal vekst i barnevernet uavhengig av behov *
(domenic_johansson_case_hslda_swedish_authorities_crime_abduction.jpg)
Vedlegg ----------------
domenic_johansson_case_hslda_swedish_authorities_crime_abduction.jpg (324KB - 707 nedlastinger)
| |
| |
 Senior Top Team
+{
§ 120. Har en offentlig Tjenestemand i nogen Tjenesten vedkommende Protokol anført Usandhed eller lagt Skjul paa Sandheden, eller har han ved Udfærdigelsen af Protokoludskrift, Telegram eller Telefonmeddelelse eller ved Stempling, Merkning eller anden tjenstlig Erklæring, der er afgiven for at tjene som Bevis, anført eller bevidnet Usandhed eller lagt Skjul paa Sandheden, straffes han med Tjenestens Tab eller med Fængsel indtil 3 Aar, men indtil 6 Aar, saafremt han har handlet i Hensigt at forskaffe sig eller andre en uberettiget Vinding eller at skade nogen. http://lovdata.no/dokument/NL/lov/1902-05-22-10/KAPITTEL_2-4#KAPITTEL_2-4
}+
Jeg holdt ut i to år , Skal staten oppdra barna? , ALLE ROTNE INDIVID SKAL RØYKAST UT!
| |
| |
 Senior Top Team
    Lokasjon: © Navigate3D.no | Orkdal vant over barnevernsansatt, sitat: En ansatt i Orkdal barnevern gikk til sak mot kommunen da hun mistet jobben. Hun tapte i dag i tingretten. Barnevernet i Orkdal kommune har vært gjenstand for omfattende kritikk gjennom media og gjennom tilsynssaker hos Fylkesmannen i Sør-Trøndelag. I kjølvannet av kritikken fikk en ansatt sparken, blant annet fordi kommunen mente at hun hadde opptrådt illojalt da hun gikk ut i pressen med kritikk mot barnevernet. Den ansatte mente selv at oppsigelsen var usaklig og at hun bare varslet om kritikkverdige forhold. Kommunen godt fornøyd. Orkdal kommune mente at den ansatte ikke hadde vern som varsler, og dette fikk de rettens medhold i. Vedkommende fikk både advarsel gjennom en personalsamtale og senere en tilrettevisningsadvarsel. Da den ansatte så gikk ut i media med kraftige beskyldninger, hadde ikke kommunen lenger tillit til henne og ga henne sparken. – Vi er frifunnet og det er vi godt fornøyde med. Vi er også glade for at de alvorlige påstandene som vedkommende rettet mot andre ansatte og ledelse, ikke anses som dokumentert, sier assisterende rådmann Steinar Gaustad. I dommen heter det: «Det dreier seg om alvorlige påstander med stort skadepotensial (....). Det har vært omfattende bevisføring i saken, uten at påstandene er dokumentert.». Les også: Innrømmer klanderverdige forhold. Krevde erstatning. Kvinnens krav i retten var å få jobben tilbake og 300 000 kroner i oppreisningserstatning. I dommen heter det imidlertid at vedkommende «selv er å bebreide for tillitstapet, og at tillitstapet gjør det nødvendig at arbeidsforholdet avsluttes». – Jeg er veldig skuffet over deler av premissene. Her foretar retten en innskrenkning av varslervernet, sier kvinnens advokat Karl Inge Rotmo i LO. – Det at retten trekker inn at man kunne ha varslet tidligere og at man selv var involvert i det kritikkverdige forhold, innebærer en uthuling av varslervernet, sier han. Hans klient uttrykker skuffelse over dommen, og hvilken betydning dommen kan få for andre varslere. Det er uklart om saken ankes. Kritisk situasjon. Assisterende rådmann Gaustad sier de hadde en kritisk situasjon i barnevernet da det stormet som verst. – Mediepresset var stort og vi slet med mange sykmeldinger. Nå er situasjonen slik at vi har fått bygget oss opp igjen, og barnevernet fungerer slik det skal fungere. Denne dommen bidrar til at det kan fortsette slik, sier han, og legger til: – Vi har helt klart ønsket at hun ikke skal tilbake i jobben, men nå må vi vente på en rettskraftig dom, sier Gaustad. Saken ble behandlet over fem dager i Sør-Trøndelag tingrett nå i mai. 18 vitner forklarte seg for retten. Mer å lese: Barnevernsaken i Orkdal havner i retten. Mer å lese: Oppsagt i barnevernet - til sak mot kommunen
BARN BLIR TATT FRA FORELDRE UTEN GRUNNLAG , KVEN STYRER NORGE , NY STYGG OVERGREPSSAK FRÅ SOGNDAL KOMMUNE/SOGN BARNEVERN!
| |
|
Hopp til side : < 1 2 3 4 5 6 7 8 > Viser side 6 [25 meldinger per side] | | | |