Tips: "In their eye human resources ARE disposable" - JamesKin Admin Abel Danger 2019 |
|
|
 Senior Top Team
Poster: 7549
    Lokasjon: © Navigate3D.no | Nrk Trygdekontoret, skepsis humanister kontra etterrettelighet. Lettsindighet, svada og løgn i alvor +, in youtube
]
Quote: TV-sendt den 03.10.2012 (NRK 3). Programleder: Thomas Seltzer. Med blant annet: Hans Gaarder, Ingunn Røiseland, Didrik Søderlind, John Færseth, Raymond Johansen og Odd Isungset. Musikalsk fremfører: "Ida Jenshus - Landslide"
British Bankers' Association Planned and Executed 911 with Reuters for Profit , Asbjørn Dyrendal, konspirasjonsteorier gir et fattig verdenskart, med viktige kritiske kommentarer , Jørgen Skavlan, lege: Nordmenn er Europas mest naive befolkning. Om selverklærte såkalte skeptikere , Hvorfor utviser skepsis.no Jørgen Skavlan og Asbjørn Dyrendal m. fl. beviselig farlig inkompetanse? , Anbefalt underholdende internasjonal forestilling ** Cirkus mullah Krekar & co ** entertainment Inc , Svineinfluensa og vaksine svindelen & terroren anno år 2009, oppfølging inklusive krav om erstatning , E-post sendt til en del av de ansvarlige, massemedia med fler ifm svinesprøyta og det vi ser av temporære og permanente skader hos mange innbyggere forårsaket av denne sprøyta, den såkalte svineinfluensa-vaksinen , Sceptic society is part of Fabian Society and their Secret Agenda , Hvorfor ble ikke de viktigste bevisene presentert i rettssaken mot Anders Behring Breivik? ~ google { anders breivik site:nyhetsspeilet.no , stay behind hans gaarder } , Kommentar under artikkel, MK Ultra – CIAs mangeårige mind control prosjekt , Milton William, Bill, Cooper, The Ugly Truth About the Anti Defamation League, ADL, a non-jewish org , Human-etisk Forbunds og Foreningen Skepsis interesse for okkulte sexovergrep mot barn gt ~ Humanist Association and the Association Skepticism interest in occult sex crimes against children , Orkdal barnevern under sterk kritikk fra kunder, advokatfirma, kommuneadministrasjon og noen ansatte , Chemtrails Trondheim Norway, late afternoon 28 September 2012, a crime against life and environment , En bloggpost sitt møte med John Færseth , The Bible, Bibelen , The hemp revolution, cannabis is the most important, applicable, nutritional and medical vegetable , Evidence Showing That Cannabis Could Be The Most Nutritional Vegetable In The World (Long Version) , Ditt livs viktigaste information ! Chemtrails och HAARP, en global forbrytelse mot alt liv og miljø , Skeptisk til skeptikerne - debatt i Oslo 14. januar 2013 , Matrix programming 101: destroy logic ~ Google oversatt Matrix programmering 101: ødelegge logikk , Det Norske Sataniske Samfunn – Informasjon om satanismen gt ~ The Norwegian Satanic Society - Information about Satanism , About Leo Zagami , Retorikken av hat fra Human Etisk Forbund, flott utført av deres nett-troll Torgrim Eggen , Mulig alarmerende opplysninger ankommet angående Betania Malvik psykodrama modell v/Aud Steinsbekk og opsjonelt Nora With, enhetsleder er, var, Turid Kavli
Illuminati Research quote: .. Also the seceretary for Ordo Templi Orientis (OTO) in Norway, John Faerseth [google { john færseth }, youtube { john færseth }] (who has also been seen in the gnostic milieu in Oslo) is alleged to be an active part of what Zagami describes as a satanist conspiracy orchestrated by the OTO on behalf of the Illuminati. In the discussion forum Conspiracy Central Zagami has made accusations against Faerseth, that he, among other things, has threatened his former web hosting service into closing down his account. Correspondence surrounding this particular incident that was retrieved by others do not, however, support Zagami's version of what has happened.[26] ..
(ingen_liker_aa_bli_lurt_skepsis_no_sceptic_fabian_society_3_clowns_2.gif)
(john_faerseth_oto_erklaering.gif)
Vedlegg ----------------
ingen_liker_aa_bli_lurt_skepsis_no_sceptic_fabian_society_3_clowns_2.gif (338KB - 1005 nedlastinger)
john_faerseth_oto_erklaering.gif (76KB - 969 nedlastinger)
| |
| |
 Senior Top Team
    Lokasjon: © Navigate3D.no | Kommentar under artikkel Folkehelseinstituttet lyver, sitat:
+{
Falcon sier: 21. 01. 2013, kl. 11:44
Skeptisk til skeptikerne – debatt i Oslo 14. januar 2013 http://vimeo.com/57469858
Jeg kan ikke huske å ha hørt så mye usammenhengde jiberish i plenum iløpet av en time tidligere, anbefales som musac sovemedisin, en venn av meg med frue var nettopp på Amadores og var glad for at de fikk tak i VG der, han anvender den som sovemedisin, ikke humor men fakta
Matrix programming 101: destroy logic http://www.naturalnews.com/038748_the_Matrix_logic_destruction.html ~ Google oversatt, Matrix programmering 101: ødelegge logikk http://tinyurl.com/b5p9pw8
Quote: Once upon a time, in medieval universities, new students enrolled in the Trivium. It was the foundation curriculum. It was required. Its parts were: grammar, logic, and rhetoric. Grammar: the interior construction of language; the parts of speech; the proper agreement of parts of speech. Logic: the valid and invalid connections in the course of an argument; the method of proper reasoning; the deductive links in a chain, at the end of which is a conclusion. Rhetoric: oral presentation; the use of language to make a case; the capacity to persuade, even in the face of counter-argument. Today, the subject matter of the Trivium is not only downplayed. It has been shattered. This article focuses on the death of logic. When the intensive handling of ideas is seen as a laughable goal for education, indoctrination is plugged in as the only alternative. The mind of the student shifts from being an active force to being a container. The destruction of logic is a conscious strategy, a game plan. Its goal is to pervert rational thought at its core and insert ideology masked as insight. The game plan was cooked up a long time ago at the Carnegie Foundation, where the undermining of American history was the number-one pastime. ..
«Emne: Nyhetstips, januar-quiz. hvem er så dette?, lykke til ..» http://www.nyhetsspeilet.no/2012/08/hvorfor-i-all-verden-sprayer-de/comment-page-8/#comment-94210
}+
Skeptical Investigations - Investigating Skeptics - Examining the Skeptics - A Skeptical Look At James Randi
Norway’s Hiddens History - "Aryan" Children Subjected to LSD Experiments, Sexual Abuse & Mass Rape ~ Norway to pay for lost years of war children ~ MKULTRA, Mind Control Program and the Ties to LSD Experiments ~ Children of Shame – Norway’s Dark Secret ~ Norway's "lebensborn" ~ Living hell of Norway's 'Nazi' children ~ The chosen ones: The war children born to Nazi fathers in a sinister eugenics scheme speak out ~ The German Norwegian war children of World War II , ♫ War Child, music and lyrics Jethro Tull ♫ Do you know you are a war child? Everybody are ● Peace ● , Sponset av ukjent forum , Ottervik reagerer på sponset tur , Hvordan “amatørmobbere” og lekesatanister “sporløst” forsvinner fra Facebook!! , Human Etisk forbund støtter lobbyvirksomhet av GMO i FN , The pharaoh show, alien predators in human appearance, stop the criminal swiss nazi templars, giureh
Google { Skjult dagsorden Mediene og de hemmelige tjenestene Bjørn Nilsen Finn Sjue }
(ingen_liker_aa_bli_lurt_skepsis_no_sceptic_fabian_society_3_clowns_animation.gif)
(lade_gaard_odd_reitan_sharp_spf_2_800.gif)
Vedlegg ----------------
ingen_liker_aa_bli_lurt_skepsis_no_sceptic_fabian_society_3_clowns_animation.gif (442KB - 1038 nedlastinger)
lade_gaard_odd_reitan_sharp_spf_2_800.gif (267KB - 922 nedlastinger)
| |
| |
 Senior Top Team
    Lokasjon: © Navigate3D.no | Kommentar under artikkel Stopp chemtrails-utslippene nå!, sitat:
+{
Falcon sier: 28. 07. 2013, kl. 05:34
Chemtrails Trondheim Norway July 22 2013 http://postimg.org/image/h7jfaayrr/ In facebook http://tinyurl.com/nh8xvg9 Emirates, Qatar, Etihad, Finnair airways m.fl. involvert i kriminell aktivitet med chemtrail spraying
Norwegian study: Biological Effects Of Geoengineering Fallout On Plant Life. Chemtrails global crime http://www.navigate3d.no/mbbs22/forums/thread-view.asp?tid=1832&start=1 * Chemtrails Trondheim Norway, late afternoon 28 September 2012, a crime against life and environment http://www.navigate3d.no/mbbs22/forums/thread-view.asp?tid=1818&start=1
The pharaoh show, alien predators in human appearance, stop the criminal swiss nazi templars, giureh http://www.navigate3d.no/mbbs22/forums/thread-view.asp?tid=1875&start=1 * Viktigste nyheter, most important news http://www.navigate3d.no/mbbs22/forums/forum-view.asp?fid=102
«Chemtrails Trondheim Norway July 22 2013 ..» http://www.nyhetsspeilet.no/2011/02/4s-den-umerkelige-trusselen-fra-tv-og-tetra/comment-page-9/#comment-100393
}+
(chemtrails_trondheim_norway_july_26_2013_cet_2.gif)
Vedlegg ----------------
chemtrails_trondheim_norway_july_26_2013_cet_2.gif (154KB - 948 nedlastinger)
| |
| |
 Senior Top Team
    Lokasjon: © Navigate3D.no | Kommentar under artikkel Naturens eget antibiotikum, sitat:
+{
Falcon sier: 17. 09. 2013, kl. 00:35
Lars Monsen skriver https://www.facebook.com/larsmonsen/posts/654069487944808 sitat:
+{
På tide med en oppdatering. Jeg er fremdeles syk, men kommer til å fortsette som hundekjører. Målet i år er å gjøre det bedre enn i fjor. Egentlig burde målet vært pallen i alle løp, men jeg må stikke fingeren i jorda og innse fakta. Jeg er bare 40 prosent av meg selv. Det siste året har vært en kamp for å bli frisk, og det største hinderet på veien er det norske helsevesenet. Det som har berget meg fra de verste smertene er behandlinga jeg har fått ved Norsk Borreliosesenter og lege Rolf Luneng. Uten Luneng ville jeg sannsynligvis blitt en grønnsak. Det er på sin plass å lufte noen tanker, og jeg understreker at disse kommer fra en helt vanlig pasient. Fordi jeg ikke er en medisinsk fagmann vil jeg nøye meg med å stille en rekke spørsmål, og supplere med noen setninger som slett ikke er en fasit eller den hele sannheten, men snarere mitt oppriktige inntrykk av hvordan ståa er:
Hvorfor kan vi i Norge så lite om flåttbårne sykdommer? Fordi det norske helsevesenet har sovet i timen i årevis. De har ikke forsket på langt nær nok. De har ikke fulgt med på hva andre miljøer enn deres eget har funnet ut. Og selv har de funnet ut svært lite.
Hvordan diagnostiseres man i Norge idag? Man tar en blodprøve. Omtrent halvparten er negative selv om man er syk. Man tar en spinalvæske-prøve fra ryggen. Omtrent halvparten er negative selv om man er syk. Pasienten får beskjed om at det ikke er borrelia. Hvis pasienten er som mennesker flest og stoler på autoriteter som fastleger og ekspertleger er, sendes pasienten fra avdeling til avdeling på sykehusene for å finne ut hva det kan være. Fordi det likevel er borrelia/babesia/bartonella og hvem vet hva annet så blir man stadig sykere, og mange ender opp i et sant smertehelvete, ofte i rullestol eller pleiesenga, ute av stand til å snakke, løfte hånda, gå på do, og så videre. Verre enn det; de blir kalt hypokondere og beskyldt for å ha psykiske problemer!
Hva sier helsevesenet om testene? De mener testene er gode og pålitelige. Jeg mener de ikke holder mål i det hele tatt. Hvorfor finner tyske laber borrelia i blodet når norske laber ikke gjør det? Hvorfor er ikke blodmikroskopiering tatt i bruk mht diagnostisering?
Hva har hjulpet meg og hundrevis av andre pasienter ved Norsk Borreliosesenter? Langvarig antibiotikabehandling! Månedsvis, mer enn et år. Hva mener helsevesenet? Maks tre ukers antibiotikabehandling. Kuren kuttes selv om man ser at pasienten blir bedre. Når pasienten blir dårligere igjen får han/hun ikke mer antibiotika fordi det kan være farlig for immunsystemet. Mange sykepleiere ser små barn gå til grunne på dette viset. Samtidig tvinges friske, norske soldater til å tygge den samme tabletten (Doxcycyclin) daglig i ett år for å forebygge sykdom i f.eks Afganistan. Den samme tabletten nektes desperate, syke mennesker som virkelig trenger den. Makan til dobbeltmoral!
Til alt overmål fratar helsevesenet Rolf Luneng legeautorisasjonen, med den følge at Norsk Borreliosesenter må legges ned. De mange hundre pasientene som dermed sendes tilbake mot smertehelvete og i verste fall selvmord (flere eksempler på det) gir de blaffen i. Pene, diplomatiske ord har de nok av.
Er det gått prestisje i saken? Definitivt! I begynnelsen av sykdomsforløpet lurte jeg veldig på hvorfor en viss Aavitsland gang på gang gikk så hardt ut mot langvarig antibiotikabehanding og Luneng spesielt. Aavitsland, en fyr jeg aldri har møtt, klarer til og med å diagnostisere meg i avisene. Han er sikker på at jeg ikke har borrelia. Makan til nisse! Jeg kan ikke ta sånne folk seriøst. Men så skjønte jeg hvorfor han slår (han gjør det ennå) vilt rundt seg som en redd liten, guttunge som er tatt på fersken; han var faktisk Norges smittevernsjef i en årrekke, og den som virkelig skulle ha sørget for at det ble forsket på flåttbårne sykdommer. Han gjorde null, nada, ingenting av verdi, og nå ser han at sykdommen eksploderer i befolkningen. Hans reaksjon er redsel, og gir seg utslag i fornektelse av situasjonen, latterliggjøring av hundrevis av syke mennesker og en påtagelig skråsikkerhet rundt egne meninger. Sannsynligvis er det presset fra Aavitsland og hans meningsfeller/kamerater i systemet som har sørget for å sette Luneng ut av spill og pasientene tilbake mot lidelsene.
Hva gjorde Støre? Innkalte til møter, virket oppriktig interessert i å få noe gjort, men stolte dessverre for mye på folkene under seg. Han bestemte at det nye kompetansesenteret for flåttbårne sykdommer skal legges til Sørlandet sykehus. Mitt inntrykk et at det er nettopp her flere av de mest arrogante, selvsikre legene befinner seg, de som tror de har svarene. Da disse folkene så bilder av blodet mitt som uomtvistelig viste både borrelia og babesia sa de hånlig at bildene ikke er verdt papiret de er trykt på. De latterliggjør dermed Morten Laahne (50 års erfaring, ingen er i nærheten!) og Ivar Mysteruds arbeid med blodmikroskopiering, mens de egentlig burde omfavne dem og faktisk lære noe. Strykkarakter til Støre, sorry, sånn er det. Hadde det vært litt tak i han som leder, så hadde han tvunget helsevesenets toppleger på feltet til å samarbeide med Luneng og andre tilsvarende kapasiteter i utlandet. Triste greier.
Jeg er nå tvunget til å søke hjelp utenfor det norske helsevesenet, som ikke bare svikter fullstendig, men som også motarbeider meg. Dere er fanken ikke mye verdt for pasienter som meg, og vi er mange! Jeg drar til Tyskland, der det nå er lange ventelister (fikk time i november) på grunn av en strøm med desperate nordmenn.
Hvis ikke den nye regjeringa tar grep kommer de flåttbårne sykdommene til å fortsette å spre seg og før eller siden eksplodere i fjeset på det norske helsevesenet. Når nye diagnosmetoder er innført, synes jeg jeg hører det: «Overraskende høyt antall syke…»
Tenk på alle de friske menneskene som hver dag smittes gjennom blodoverføringer, fordi blodgiveren defineres som frisk, mens han eller hun faktisk har blodet fullt av borrelia, babesia og bartonella. De to siste er for øvrig nesten fremmedord for 99 % av norske leger.
Tenk på alle de gravide kvinnene som overfører sykdommene til fosteret, fordi sykdommene ikke oppdages. Litt av en gave å få i starten av livet.
Tenk på at du kan gå med dette svineriet i kroppen i 10-15 år og fungere helt topp, helt til sykdommen utløses og helvetet begynner. Hvor mange tusen «friske» nordmenn går rundt med dette i blodet uten å vite det?
Hva må skje? Luneng må straks få autorisasjonen tilbake. Han må også få en lederrolle i arbeidet videre, der myndighetene går tungt inn økonomisk med mål å bli verdens ledende nasjon på kunnskap om flåttbårne sykdommer. Vekk med gamle koster som har vist seg verdiløse, det er en leders ansvar å fjerne dem.
Det har tatt meg ukesvis å få skrevet dette. Ikke fordi jeg ikke har hatt lyst, men fordi jeg ikke har hatt energi. Nå gleder jeg meg til å trene hundene, oppleve trøkket på noen av Trine sine jubileumsforestillinger og få hjelp i Tyskland!
}+
«Abel Danger radio show live, Mon Sep 16, 2013 2:00pm EDT — 3:00pm EDT .. Quote: This letter was sent at HIGH NOON 16 September to Putin: ..» http://www.nyhetsspeilet.no/2011/12/libya-for-og-etter-natos-herjinger-og-den-norske-firerbandens-delaktighet/comment-page-9/#comment-102170
}+
| |
|
Hopp til side : 1 Viser side 1 [25 meldinger per side] | | | |