Søk | Statistikk | Bruker Liste Forum | Kalendere | Album | Tips
© Navigate3D Forum
© Navigate3D Forum ->  GPS-relatert, tur beskrivelser, foto, film, PC -> Generelt -> Vis Tråd

Du er pålogget som en gjest. ( logg inn | registrer )
Poster siste Døgn
Uke Måned

Tips: “The media's the most powerful entity on earth. They have the power to make the innocent guilty and to make the guilty innocent, and that's power. Because they control the minds of the masses.” ― Malcolm X (May 19, 1925 – February 21, 1965), born Malcolm Little and also known as El-Hajj Malik El-Shabazz

User thrown out, blocked, from site, bruker kastet ut av, blokkert fra, nettsted nyhetsspeilet.no
Hopp til side : 1 2 3 4 5 6
Viser side 5 [25 meldinger per side]
Vis forrige tråd :: Vis neste tråd
   GPS-relatert, tur beskrivelser, foto, film, PC -> GenereltMelding format

Otto
Posta 22/12/2013 12:33 (#9471 - som svar på #9448)
Emne: RE: User thrown out, blocked, from site, bruker kastet ut av, blokkert fra, nettsted nyhetsspeilet.n

Top Team

Poster: 7070
Lokasjon: © Navigate3D.no

Kommentar under artikkel Vatikanets tempelriddere er tilbake i Norge, sitat:

+{

Falcon sier:
22. 12. 2013, kl. 12:14

Swiss Sleeper Agents: General Eisenhower, President Herbert Hoover, J Edgar Hoover, Alex Jones, etc + http://www.youtube.com/watch?v=lEJCmrhDh9U&list=PLqQQFOVUZBLjovbFlvdc7xgF815CaaeJJ

Quote: THE SWISS NEVER INTEGRATE NOWHERE AND KEEP ACTING THROUGH THEIR UNDERMINING ANCIENT SECRET OCTOGON LODGES OF THE MOTHER LAND; THIS IS HOW THEY TOOK OVER CONTROL OVER THE USA AND NAZI GERMANY AND ACTUALLY REFUSE TO BE PART OF THE EUROPEAN COMMUNITY LIKE A CANCER IN THE MIDDLE OF EUROPE

}+

(denver_international_airport_masonic_vatican_swiss_knights_templar_texted.gif)

Vedlegg
----------------
Vedlegg denver_international_airport_masonic_vatican_swiss_knights_templar_texted.gif (209KB - 510 nedlastinger)
Toppen av siden Bunnen av siden
Otto
Posta 27/12/2013 00:13 (#9480 - som svar på #9471)
Emne: RE: User thrown out, blocked, from site, bruker kastet ut av, blokkert fra, nettsted nyhetsspeilet.n

Top Team

Kommentar under artikkel Protestanter okkuperer Wall Street, sitat:

+{

Falcon sier:
26. 12. 2013, kl. 20:44

Anonymous group har alltid vært planlagt useriøs og kun en falsk front i og for å sabotere såkalte sannhetsbevegelser, samme gjelder occupy bevegelsene, har i det vesentligste kun forårsaket at krigsmaskiner og kriminelle miljøer har fått og får operere relativt uforstyrret, som planlagt

Abel Danger Global Intelligence Agency http://abeldanger.net/

}+

Otto
Posta 2/1/2014 01:55 (#9489 - som svar på #9480)

Top Team

Kommentar under artikkel Bohemian Grove – hemningsløs herreklubb i skogen, sitat:

+{

Falcon sier:
01. 01. 2014, kl. 19:30

Et interessant nyttårs-quiz 2014, sitat:
+{

Gentlemen,

Please don’t ask me how I did it, but I cracked a cypher that exposes DIRECT linkages between the Batman, Sikh Temple, Sandy Hook and Arapahoe High shootings.

I am risking everything to save my country from becoming a totalitarian tyrannical police state. This Republic will be restored in full, right down to the .357 on Grannie’s hip.

No shit.

There is media complicity all over this. This goes straight to the top. If you are reading this, you are sharing my risk. Thank you.

The cypher is a sophisticated, multi-layered anagrammatic code based on occultic phonetic permutations. APOP. It’s a “pop” for me, now. I see it everywhere. The sublime nature of this deceptive SPELL is far too removed from the perception of those who wash their down toothpaste with tap water, you know what I mean?

I gave a copy of the solution to a local police station (almost got put under 72 hour observation), and FAXed a copy to an NCO at a CQ desk at US JFK Special Warfare Candidate Course and School. I tried out for the Green Berets back in 97, so I figured that would be a nice way to get straight to the top but still stay “under the wire”. I wonder what they’re doing with it. I asked the cops to FAX it to Minneapolis PD and FBI ASAP. They agreed and let me go. I think they could tell I was really onto something.

Keep in mind that these events coincide with specific dates that have gematric values of occult significance.

Anyhow, let me lay it out as succinctly as possible before I “spell” it out.

There are terror cells in quite possibly every major city across the country. These individuals or names of teams are pagan in origin and go all the way back to ancient Mesopotamia, namely Babylon.
The team names are…

SHAMASH…you can “double up” consonants to your hearts content. SSSHAAAMMMAAASSSHHH, for example, if you have some kind of occul”tic”. LOL

HAMAS is right in the middle of this one. Boom.

EANNA…EANNNNA…right?

ALLLAH…I’m not going near this bullshit pagan crescent-moon, paedophiliac mass-murder touted FAKE!

PHAROAH RA or just PHAARROAH..who cares.

sHAMASh, Eanna (Innana), Pharoah and Allah. Wonderful.

These “people”, I believe, are conscious, scientifically, chimerically (and quite possibly daemonically)-enhanced golemic BEASTS. REAL “corporations”. Good God, help us. May our hearts not fail us in the face of such arrogant hate and evil. Jason Bornes, all over the country. But we knew that already, right?

These ‘creatures’ are absolute monsters lacking all empathy and moral compunction. They are chaos machines. I imagine it would take at least 6 operators to incapacitate and detain one of these tools. We need them alive.

They are being triggered and INSTRUCTED by certain key phrases that come across the infiltrated and enemy-controlled mass media.

Let’s take it for granted that the victims’ AND shooters’ “real” names are changed for purposes of anonymity and operational security.

The key phrases are the shooter’s name, the municipality, and the MEDIA-ASSIGNED name for THAT PARTICULAR SHOOTING. You will understand, shortly.

BTW..you can check online resources or grab your nearest, friendly neighborhood reformed occultist/cryptologist and have him verify it. LOL

Let me lay out the occultic alphabet for you. Always use caps with this dogshit.

1 2 3 4 5 6 7 8 9

A B C D E F G H I

J K L M N O P Q R

S T U V W X Y Z

I’m sure you guys have seen this before, and that letters can be swapped around, flipped, cross-represented…crazy shit.

DMV, CLU, ICU, FOX…most in the middle horizontal row can be swapped out.

Translations are JUST complicated enough to be ‘disbelievable’. The cognitive dissonance snaps on like a jolt. The jolt is subtly tangible, to me. I tried to explain it to my father, a 30 year professional in the printed circuit design business. If anyone could ‘read’ what I found it would be him.

I wanted to hit my own father with Doug’s nerf bat.

So here it is, layed out best I can. Some words have letters that are missing, but exist in other words in the “data set”. You can go online and use crossword-puzzle generators to check out what I mean. I think they write this crap out in crossword style on a floor before the “operation”, probably for some batshit crazy devil ritual. Uck.

Ready? Buckle up and FAX this to every solid, constitutional lawman and operator you can find. If I’m right, this will blow the lid off of EVERYTHING!!!!!

Remember, SHAMASH, EANNA/INNANA, ALLAH and PHAROAH can be found in the translations.

JAMES HOLMES AURORA BATMAN

WADE MICHAEL PAGE OAK CREEK SIKH TEMPLE

SPILL CREMATE HOOK ELEMENTARY KEEP ONE WE MAKE GUD OBAMA CAMERA JOKE

Didn’t Obama take a picture with a “dead” kid? THAT was an occultic SPELL to add a layer of ambiguity and controversy (discord-creating) reverse reality. Robbie Parker can probably lay this out, for you.

So, the first two shooters here and their associated letters are used to create a phonetic anagram, run through an occultic alphabet “filter”; the final result is an event DESCRIPTION, broadcast to these enhanced death-dealers over the TV! The shooter’s name from the event is paired with shooter from LAST event. Data rolling forward. Got it? MEDIA COMPLICITY. Wait until the end of this.

WADE MICHAEL PAGE OAK CREEK SIKH TEMPLE – second event in THIS stream. This may go all the way back to Columbine, and quite possibly beyond. Labor pains.

ADAM LANZA NEWTOWN SANDY HOOK-shooter from third event

ARAPAHOE HIGH CENTENNIAL MAD MOLOTAVS

MAKE SIMPLE KKK WEEKEND WEAPONS

Boom.
Literally.

Nothing like satanically-inspired Hegelian ‘hate crimes’ to demonize White gun owners. And this one was light, in my opinion.

Didn’t that kid attack that place with Molotavs because he didn’t make the debate team, or some shit? These poor people are psychologically-controlled mind slaves. Sorry for the redundancy. The gravity of the issue warrants reiteration.

For some reason, and I can’t really explain why (maybe doing anagrams for three days “opened” something) I stopped using the Sikh Temple data set. I didn’t catch my error until after I had SOLVED the whole damn thing. So I took THAT data set and looked at it in a gentle left-right sweeping motion to see if there were any words like murder, kill, bomb, etc. I almost shit my pants.

WADE MICHAEL PAGE OAK CREEK SIKH TEMPLE

OK CHANGE ME WORTH PLEASE PLACE ME ASIDE

Boom. How in the HELL did I know to instinctively drop that WHOLE set? Who cares, at this point.

Now for the grand finale. You are going to have a hard time believing me. Just remember that you can spell one or more of the “golems’” names with extra letters. Take my word for it. I’m calling the time and place for mass-casualty attacks.

JAMES HOLMES AURORA BATMAN
ADAM LANZA NEWTOWN SANDY HOOK
KARL PIERSON ARAPAHOE HIGH CENTENNIAL

STARBUCKS ANDREW MARK BLOOMINGTON MALL LETAJIA SHAPREE MINNEAPOLIS NEW MOON

This happened on the 27th. You can find it online. Andrew Mark was attacked (survived) outside the Starbucks in The Bloomington Mall in Minneapolis.

Boom. A failed blood-sacrifice ritual in front of that pagan harlot-bitch COLUMBIA??? Columbine, anyone? That Letajia is a mind-controlled slave that probably won’t last a week, inside.

BROOKLYN CENTER STADIUM MINNEAPOLIS MARKED ONES WE WANT JAR ALL AGAIN NEW MOON

The 9:40 PM showing of “The Marked Ones” on 1/3/14 will be a repeat of the Batman Aurora shooting. Blood sacrifice and chaos-generation on the New Moon. Sick fucks. I hope SOCOM puts some armed operators in there to take down these assholes.

AMANDA HOLMER KAREN KOSKI LAZARD PARK MINNEAPOLIS WE WANT YOU TRY BOTH NEW MOON

There was also some spelling out of KARLA MARTINOVA and JANET YELLEN? I have a strong suspicion these two (KARLA and (could be Jane something) Janet) are “lovers” and are going to be Hasting’ed. The authorities have that info, too. BOTH CARS SKID, or something. Close enough, for government work.

Amanda used work for Lazard, but now works for NorthStar? Lazard has direct ties to the Federal Reserve (Citigroup, Barclay’s, Lehman…the usual suspects).
BTW..across the street from Lazard is COLUMBIA!!! It gets better. Both of these individuals are REAL PEOPLE. You can find them on Linkdin. (That’s an occultic translation of MARDUK, as are MOST Corporate names/titles. This shit is EVERYWHERE..right under our noses. Remember…plausible deniability is “in your face”.

Now for the big one…

MINNEAPOLIS CENTER WE WANT SAUDI BUILDING SHAKEN JOLLY MORONS LAMENT NEW MOON

9/11…Twin Towers.
Twin Cities (Minne/St Paul)…part deux.

They want to turn Minneapolis/St. Paul into a fucking war zone. They are going to blow up the Saudi building, probably damage the Canadian Consulate (right next door), AND a Fed building to generate sympathy for the unpopular Federal Reserve, help put that Canadian-born Cabalist into the White House, and start a nice little conflict with Saudi Arabia, which will give domestic sleeper terror cells the trigger event to go ABSOLUTE full-on marauding, providing an excuse for further police-state totalitarianism. Bombs? Planes? Both? They’ll probably try to blame it on militias, as Minnesota is full of God-fearing patriots.

I got ‘em. You said on your show the other day “What are they waiting for?” Merry Christmas.

The Minneapolis/St. Paul gay community needs to stay off the streets. I fear roving gangs of bat-wielding melee attackers.

This is where is gets grotesquely occult.

On a whim, I checked the online KSTP news feed. The anagram jumped right out.

POLICE : NO BEER LED TO CERAMIC SQUIRREL STABBING

BAT BEAT COCK SUCKING QUEERS BLEED NEAR MIRROR

Another just down the feed:

SOMALIS ASK LAWMAKERS FOR HELP REDUCING VIOLENCE

PLACE MUZZLE UNDER FAG WANT GUN WAR MINNEAPOLIS

Its cold in the Twin Cities. Snow in the forecast…

Bat beat someone to death in the snow so that you have that nice RED/WHITE contrast. Guns could be the BLUE steel. Get it?
Now, put the mirror near the victim so that he/she and their blood on the snow is reflected in the image. Now, place a bat in the image. Now, put a gun up under the victim, everything still in the image. Next, remove the bat from the image. Lastly remove the mirror and have your cohorts in the media blame homicidal homophobic hoplophiles, or some shit like that. I imagine there are incantations incorporated into these little “place-the-blame” reflective blood sacrifice.

One of my translations points to a possible hate-crime rape/kill attack at a 54 Self Storage in the Minneapolis area. I’m checking adjacent streets and roads for occultic “signatures”.

If I’m correct about this, this can directly implicate President Obama, and quite possibly his ENTIRE administration, in acts of domestic terrorism. The highest treason this country has seen since Benedict Arnold, as far as I’m concerned.

I don’t think “game-changer” quite covers it.

I am NOT a vain man. I pissed off my wife spending 5 days cracking this shit. Its everywhere.

I emailed KSTP two messages before I went to work this morning.

I typed out the headline and the anagram for each and left a brief little note.

First one…

What in the hell are you people doing?

The cypher is cracked, and in the hands of US SOCOM.

Fort Bragg, NC has been notified.

The game is up.

You satanists are done.

Run.

Second one…

Do you really think you can blame melee violence on firearms by using a mirror?

Tick. Tock.

Watch the clock.

See how long you
Keep your job.

CHRIST IS LORD

Repent.

Had to give ‘em an out, right? I would have loved to be in that office when the email started going around, if at all. The editorial staff at KTSP in Minneapolis/St. Paul needs to be detained and questioned. The scope of this long-planned mass chaos event is profound. It is time to pull the plug.

Anyways, the cat is out of the bag and the Green Berets have the cypher. Christmas came a little late, but just in the “nick” of time, I think.

By the way…Cruz, Reid, McConnell, Ryan…satanists, all. I haven’t translated Mitch’s or Paul’s names yet, but I did Cruz and Reid.

Take a breath.

TED CRUZ is KAD RUM
The C and D being do close become one “D”.
MARDUK

Ted Cruz is a satanist. They want to blow up the consulate and get rid of our closest ally, IMO. Those Canucks are good folk…close to home. Except for this fraud.

HARRY REID is EARRY RAID is DIARY is Die Already…DIE HARD EVEREADY…ARGGGH! Right! ArcLight! Get it?
Comes out to MARRRDUK

Harry Reid is a satanist. REID can be spelled RFID. Big Obamacare pusher. THIS is your chip man.

I’ll wager Ryan, McConnell, Boxer Pelosi (ecliPse bitch), and a host of hundreds, if not thousands of these Cabalists have MARDUK-based translations for their names. THAT’s how we can identify, arrest and interrogate all of them. Put each one of these assholes is a room alone with me and let me call them out loudly by their occult name. They’ll probably jump out the damn window.

I gave SOCOM some anagrams involving Obama, personally. Go ahead and play around with words like treason, arrest, jail, plane, etc.

We got ‘em, boys.
Pray for me and my family.
The time has come to be free.

}+
}+

Otto
Posta 17/1/2014 00:32 (#9505 - som svar på #9489)

Top Team

Kommentar under artikkel Hva nå, USA?, sitat:

+{

Falcon sier:
16. 01. 2014, kl. 21:30

Nuclear Terror Whistleblower Goes On Hunger Strike For Swiss Political Asylum http://www.youtube.com/watch?v=0QLPz1f2USo&list=PLqQQFOVUZBLgNvC___j6V1ZigO1qbHn9c By David Chase Taylor

Quote: 1. News Link: http://swissasylum.wordpress.com/2013/04/23/10-questions-every-swiss-citizen-should-be-asking/ 2. Website: http://www.davidchasetaylor.com 3. Facebook: http://www.facebook.com/davidchasetaylor 4. Blog: http://www.truther.org 5. Nuclear Bible: http://www.nuclearbible.com 6. 2016 Super Bowl L in Dallas, Texas: http://bleacherreport.com/articles/1068332-dallas-cowboys-why-cowboys-stadium-will-host-super-bowl-l 7. Swiss Asylum Act (Article 19, Paragraph 2): http://www.admin.ch/opc/de/classified-compilation/19995092/201401010000/142.31.pdf * Comment: Pdf-file attached *

Swiss Mr Huber 1, 2 and 3, Ahmed Huber Al-Swissri, Avalon Gemeinschaft & Amin Al-Husseini, and islam + http://www.navigate3d.no/mbbs22/forums/thread-view.asp?tid=1950&start=1

Viktigste nyheter, most important news http://www.navigate3d.no/mbbs22/forums/forum-view.asp?fid=102

}+

Vedlegg
----------------
Vedlegg Swiss_Asylum_Act_vom_26_Juni_1998_Stand_am_1_Januar_2014_Article_19_Paragraph.pdf (259KB - 694 nedlastinger)
Otto
Posta 28/1/2014 14:32 (#9517 - som svar på #9505)

Top Team

Kommentar under artikkel Verdens ledende bankfamilier – Krig AS, sitat:

+{

Falcon sier:
28. 01. 2014, kl. 14:23

Ingenting positivt ble oppnådd med 2. verdenskrig, heller ei 1. og alle de andre krigene, tvert imot, alle var industrielle og geopolitiske prosjekt som tjente kun de som planla og investerte i profitt på grunnlag av krigføring og falsk propaganda for å lure folk flest til å delta i elendigheten, med liv og alt annet som innsats. Alle andre, alt liv og miljø, ble de store taperne, forledet av æresmedaljer, flotte taler, falsk historieskriving og annet juggel. Den dag idag innehar de samme kriminelle idiotene det meste av nevneverdig makt globalt, og de har nye og enda større diabolske og destruktive planer som for tiden realiseres

«Swiss-Argentina Nazi Connection: British killed by Switzerland`s Oerlikon 35mm Skyguard in Falklands ..» http://www.nyhetsspeilet.no/2012/08/abb-er-bare-smagutten-i-dreping/comment-page-3/#comment-103225

}+

Otto
Posta 28/1/2014 18:35 (#9518 - som svar på #9517)

Top Team

Kommentar under artikkel Vet du noe?, sitat:

+{

Falcon sier:
28. 01. 2014, kl. 18:30

Denne funksjonen gir mer informasjon samt det som er referert http://www.whois.com/whois/gaupe.net

Kom til å tenke på disse selverklærte tullingene og kriminelle, med forbehold om resultatet av rettslig prøving, Asbjørn Dyrendal, Gunnar Tjomlid, Jørgen Skavlan, John Færseth, Didrik Søderlind, Geir Stene Larsen, Bent Høie, Steinar Madsen, Karita Bekkemellem, Siri Helene Hauge og likesinnede, bl.a. mange barn er blitt krigsoffer for deres propaganda som bl.a. unorsk massemedia, regjering, påtalemyndighet og offentlige faglige institusjoner har støttet konsekvent enten aktivt eller ved fortielse, hele politiske administrasjonsapparatet i Norge er en katastrofe, en uskjønn blanding av idioter og kriminelle

Livet efter sprutan, -PANDEMRIX! http://liveteftersprutan.blogspot.no/

Pandemrix gav 100,000-tals svenskar immunologiska och neurologiska skador – Läkemedelsindustrin är vinnaren http://vaccin.me/2012/02/12/pandemrix-gav-100000-tals-svenskar-immunologiska-och-neurologiska-skador-lakemedelsindustrin-ar-vinnaren/

Svineinfluensa og vaksine svindelen & terroren anno år 2009, oppfølging inklusive krav om erstatning http://www.navigate3d.no/mbbs22/forums/thread-view.asp?tid=1760&start=1

Den såkalte svineinfluensaen forårsaket av blant annet vaksine. Swine flu and vaccine, a global crime. Information in english language http://www.navigate3d.no/mbbs22/forums/thread-view.asp?tid=1540&start=1

}+

Otto
Posta 30/1/2014 00:36 (#9520 - som svar på #9518)

Top Team

+{

Falcon sier:
30. 01. 2014, kl. 00:21

5th Column, Fifth Switzerland, Siener v Rensburg, Boer Wars, Swiss Mercenaries, VOC & Nelson Mandela + http://www.youtube.com/watch?v=3vd8zNKAkAQ&list=PLqQQFOVUZBLggryS9u2XORA3wwEFR-4y_

Quote: SWITZERLAND HAS A 500 YEARS MERCENARY TRADITION AND THEIR OCTOGON 5TH COLUMN OF THE NAZI TEMPLARS IS VERY REAL; WE FIND OURSELVES IN THE YEAR 81 OF THE THOUSAND YEAR REICH, WHICH IS THE SAME AS THE NEW WORLD ORDER

Swiss Mr Huber 1, 2 and 3, Ahmed Huber Al-Swissri, Avalon Gemeinschaft & Amin Al-Husseini, and islam + http://www.navigate3d.no/mbbs22/forums/thread-view.asp?tid=1950&start=1

Se tidenes beste dokumentarfilm i kategorien sport med Muhammad Ali, Cassius Marcellus Clay jr., i hovedrollen: When we were kings http://topdocumentaryfilms.com/when-we-were-kings/ & http://www.youtube.com/watch?v=AZ77LHpUuRY Omhandler boksekampen mellom Muhammad Ali og Joe Frazier i Zaire, hvor diktatoren Mobutu Sese Seko regjerte http://historienet.no/files/bonnier-his/pictures/1627_01_seko.jpg En annen beryktet diktator er Idi Amin http://media.npr.org/assets/img/2011/08/26/ap780125089_custom-55ca273e7335cabd0e3fb074e3940499da025110-s6-c30.jpg

Ser dere noe som er likt på disse bildene? Octogon, the knights templar, the swiss nazi templars, faraoene, the worlds ruling gangster bankers, banksters, som hovedsaklig tjener penger på andres lidelse og død, på destruksjon av liv og miljø generelt, med en agenda hvor det primitive og diabolske alltid forsøkes maksimert, og de lider under dette selv også selvfølgelig, selvvalgt, men det ser ut til at de ikke er intelligente nok til å forstå det

}+

Otto
Posta 4/2/2014 09:46 (#9531 - som svar på #9520)

Top Team

Kommentar under artikkel HPV-vaksinen? Nei takk, sitat:

+{

Falcon sier:
04. 02. 2014, kl. 09:26

19-åriga Astrid sitter i rullstol efter hpv-vaccinationen http://vaccin.me/2013/09/09/19-ariga-astrid-sitter-i-rullstol-efter-hpv-vaccinationen/

Tenk at de som står bak denne forgiftningen har planlagt dette og også er blant oss som nordmenn. Distribusjon av følgende resulterte at jeg ble blokkert fra å sende e-post via server hos min internett leverandør, den samme som har oppdrag med å installere smartmurdermeters om noen år, den dagen jeg må installere gass og klippe av den elektriske hovedkabelen. Korrupsjonen går helt til topps i mektige organisasjoner, rettere sagt via og fra toppen av

400.000 piger i fare: HPV-Vaccinen kan give alvorlige bivirkninger http://www.bt.dk/danmark/400.000-piger-i-fare-hpv-vaccinen-kan-give-alvorlige-bivirkninger gt ~ 400,000 girls at risk: HPV vaccine can cause serious side effects http://tinyurl.com/pqau6xn

Nazi-marx regimet er godt synlig idag. Landet har vært styrt av kriminelle og idioter i mange generasjoner, og denne situasjonen er ikke endret men med tiden styrket. Bl.a. media er fullstendig kontrollert for å spre desinformasjon og løgner, en tragisk og latterlig næringsgren. Frimureriet og dess like er perfekte organisasjoner for kriminelle syndikater

To andre tabu som er oppsiktsvekkende og interessante

The pharaoh show, alien predators in human appearance, stop the criminal swiss nazi templars, giureh http://www.navigate3d.no/mbbs22/forums/thread-view.asp?tid=1875&start=1

Abel Danger Global Intelligence Agency http://abeldanger.net

Radio program 3. februar 2014 http://new.livestream.com/accounts/1990801/events/2742738 Quote: 9/11 Superbowl Exposes Trafficking. ..

Norske frimurere http://web.archive.org/web/*/http://www.tv2nyhetene.no/prosjekt/frimurer Original artikkelen er slettet men er arkivert her. Vitnemål om bedrag i enhver grad i frimureriet

William Cooper interviews a 32 DEGREE FREEMASON CAJI INFILTRATOR http://www.youtube.com/watch?v=NK3gB5w08AU&list=PLqQQFOVUZBLg87XE6ygPMI8B51V56amRB

}+

Otto
Posta 6/2/2014 01:04 (#9535 - som svar på #9531)

Top Team

Kommentar under artikkel HPV-vaksinen: Et risikabelt eksperiment, sitat:

+{

Falcon sier:
05. 02. 2014, kl. 15:41

HPV infeksjon kan ramme hvem som helst http://www.medicus.no/var-forskning/studie-pa-hpv-gutter-og-jenter/

Sitat: Vi søker deltagere til en internasjonal undersøkelse med en ny vaksine mot HPV (humant papillomavirus) infeksjon. HPV er den vanligste seksuelt overførbare infeksjonen. Noen HPV typer kan forårsake kjønnsvorter og visse kreftformer. Du kan være med hvis du er: * gutt mellom 9-14 år * jente/kvinne mellom 16-26 år som ikke hatt flere enn 4 seksualpartnere * frisk og ikke har fått HPV-vaksine tidligere. Studiedeltagelse er gratis. Eventuelle reiseutgifter dekkes. ..

Et firma ved navn Medicus selger inn dette, se artikkel, dvs reklame. Jeg sendte en forepørsel om informasjon og ble oppringt av en ansatt i firmaet som ville vite om jeg hadde noen som var aktuelle for deltakelse. Det har jeg ikke akkurat nå pga barnas alder, men det endrer seg. På forespørsel fikk jeg følgende informasjon: Oppdragsgiver er et amerikansk firma MSD http://www.msd.com/ dvs http://www.merck.com/ Prosjektet må være og er godkjent av Etisk råd og Legemiddelverket, google { etisk råd legemiddelverket https://www.google.no/search?q=etisk+råd+legemiddelverket }. 80% av aktuelle jenter i Norge skal ha mottatt hpv-vaksinen, er vel kallt Gardasil, ingen gutter så langt

Jeg gjorde meg noen tanker underveis i samtalen. Som kjent er penger energi, med penger får man igang prosesser, som ofte er vanskelig å stoppe selv om de skulle være farlige, dvs fungerer som våpen. Her kom påstander som var en del av salgsapparatet i firmaet Medicus, formulert så overbevisende og profesjonelt som mulig men kun påstander som ledd i et salg. Kompleksiteten angående de såkalte vaksinenes reelle effekt og manglende effekt er heller ikke mulig for den mest kompetente å vite og å beskrive, bl.a. derfor er også dette prosjektet satt igang for påstått test av hpv-vaksiner for gutter, og jenter. Apropos Legemiddelverket, de var involvert i bl.a. dette, og det var vel også godkjent av Etisk råd, eller?: Svineinfluensa og vaksine svindelen & terroren anno år 2009, oppfølging inklusive krav om erstatning http://www.navigate3d.no/mbbs22/forums/thread-view.asp?tid=1760&start=1

Hvis det er riktig at 80% av aktuelle jenter i Norge har mottatt denne såkalte vaksinen, tragisk, selv én mottaker er for mye. Kort sagt, hold barna og deg selv langt borte fra alle som vil ha dere som forsøksdyr

Gardasil HPV Vaccine Hoax Exposed http://www.youtube.com/watch?v=XK97CHQZhq0

400.000 piger i fare: HPV-Vaccinen kan give alvorlige bivirkninger http://www.bt.dk/danmark/400.000-piger-i-fare-hpv-vaccinen-kan-give-alvorlige-bivirkninger gt ~ 400,000 girls at risk: HPV vaccine can cause serious side effects http://tinyurl.com/pqau6xn

Now Japan pulls Gardasil shots for young girls http://www.wnd.com/2013/10/now-japan-pulls-gardasil-shots-for-young-girls/

09 Andrew Moulden, Les vaccins causent des accidents microvasculaires, des dommages neurologiques et de nombreuses maladies (Présenté en anglais) + http://www.youtube.com/watch?v=32D_nIGtSnw&list=PLqQQFOVUZBLgCk_HNVd70i0z222OsNr72

Ban Vaccines 2013 with Sallie O. Elkordy Guests Joel Lord, Kathy Sinnott 2013 12 07 + http://www.youtube.com/watch?v=Df3142SRr90&list=PLqQQFOVUZBLgyuSf8B8O16n0BC2esBZl5

}+

Otto
Posta 9/2/2014 18:45 (#9540 - som svar på #9535)

Top Team

Kommentar under artikkel Barnevernet, og en hyllest til en rettskaffen politiker, sitat:

+{

Falcon sier:
09. 02. 2014, kl. 18:23

Ja, selvfølgelig hva angår youtube, pr definisjon, men det ér vedlagt dokumenter, et barn som mishandles slik som bekrevet og vist med dokumenter i form av tekst, audio og video opptak samt vitneutsagn, må hjelpes til det er sikret et godt og trygt liv samt en erstatning som oppveier det tapte, og de som står bak må straffeforforfølges

Etaten og regimet som har forårsaket dette er dokumentert generelt velkjent for sin inkompetanse og folkefiendtlighet samt overgrep og årsak til manges lidelse, arbeidsløshet, konkurs, sykdom, død, og forgiftning med såkalt medisin via såkalt helsevesen med stor fortjeneste til mange nyttige og unyttige idioter, og kriminelle, som rammer fosterbarn og andre ofre inklusive deres familier og omgangskrets

Barnevernets terror har sendt mange bl.a. hit http://postimg.org/image/c92cqtoqv/ I facebook http://tinyurl.com/ock5xc3 Sitat:

EN LITEN HÅNDBOK FOR BARNEVERNSOFRE http://bergen360.no/-/bulletin/show/821654_en-liten-haandbok-for-barnevernsofre

At landet generelt og beviselig er styrt av idioter og kriminelle gjør at det ofte er fånyttes å forsøke å få hjelp derfra, fra de som vi betaler over bl.a. skatteseddelen for tjenester, som er ansatt av folket, oss alle, så man forstår de mange titusen som forsøker via alle tenkelige veier å hjelpe seg og sine, barn og andre som er utsatt for overgrep fra bl.a. det offentlige http://www.nyhetsspeilet.no/2011/01/barnevernet-og-en-hyllest-til-en-rettskaffen-politiker/comment-page-13/#comment-106527

}+

(en_liten_haandbok_for_barnevernsofre_mod.gif)

Vedlegg
----------------
Vedlegg en_liten_haandbok_for_barnevernsofre_mod.gif (121KB - 314 nedlastinger)
Otto
Posta 22/2/2014 01:01 (#9561 - som svar på #9540)

Top Team

Kommentar under artikkel Human-etisk Forbund og bruk av pro-pedofile til konfirmasjonsundervisning, sitat:

+{

Falcon sier:
22. 02. 2014, kl. 00:53

Octogon nazi knights templar symbols in the UK http://postimg.org/image/g93whicf9/ In facebook http://tinyurl.com/nzvvcz7 See url: octogon.falconscafe.com

The pharaoh show, alien predators in human appearance, stop the criminal swiss nazi templars, giureh http://www.navigate3d.no/mbbs22/forums/thread-view.asp?tid=1875&start=1

Source
Humanity vs Insanity : The Crane Report – Episode 3 + http://www.youtube.com/watch?v=W4F7-LxQh_w&list=PLqQQFOVUZBLjp-SC-_P-0KlEWob8G9Wr7

Quote: Ian R Crane and Brian Gerrish conclude their disturbing three part investigation into the psychological reframing of British police

The Website of Ian R Crane http://www.ianrcrane.com/

The UK Column http://www.ukcolumn.org/

Common purpose exposed http://www.cpexposed.com/

Martial Arts Council for the Protection of Children against government child abuse. Worldwide clandestine web of masonic, illuminati, pedophile networks http://macpc.org.au

Abel Danger Global Private Intelligence http://abeldanger.net

Viktigste nyheter, most important news http://www.navigate3d.no/mbbs22/forums/forum-view.asp?fid=102

}+

(octogon_nazi_knights_templar_symbols_in_the_uk_falconscafe_com.gif)

(government_child_abuse_by_design_macpc_org_au_spf_bc_800.gif)

Vedlegg
----------------
Vedlegg octogon_nazi_knights_templar_symbols_in_the_uk_falconscafe_com.gif (56KB - 338 nedlastinger)
Vedlegg government_child_abuse_by_design_macpc_org_au_spf_bc_800.gif (116KB - 326 nedlastinger)
Otto
Posta 4/3/2014 11:51 (#9570 - som svar på #9561)

Top Team

+{

Falcon sier:
04. 03. 2014, kl. 11:34

Sitat: "Den norske stats pensjonsfond avdeling utland (Oljefondet) kan kjøpe eiendommen og her opprette et minnesmerke over den historiske enkeltperson som med sin handling 22. juni 1941 klarte å forhindre den europeiske sivilisasjons utslettelse."

Riktig: "Den norske stats pensjonsfond avdeling utland (Oljefondet) kan kjøpe eiendommen og her opprette et minnesmerke over den historiske enkeltperson som med sin handling 22. juni 1941 klarte å sikre den europeiske sivilisasjons utslettelse."

I Namdalen, hvor undertegnede kommer fra, var de tyske soldatene generelt uenig i og uforstående til at de ble sendt ut for å kjempe for det Adolf Hitler og hans regime sto for, har så langt ikke et eneste vitmemål om overgrep mot lokabefolkninga fra tyske soldater, tvert imot, de var greie, sang og var hyggelige, ga bl.a. gaver til de norske barna, var således godt likt

De tyske soldatene var imidlertid som alle andre redd for SS, iSiS, the swiss nazi knights templar, the sisters of Isis, som terroriserte alt og alle uten noen som helst form for fornuft og empati, det var deres eneste funksjon, såsom vi også kjenner til om Rinnan-banden her i byen Trondheim. Isis, Babylons hore, bilder og symboler, er å finne overalt her i byen, en pervers og ellers skjemmende del av bybildet

Etter bombinga av Namsos kom den engelske hær dit, og ifølge vitnemål oppførte de seg som en gjeng kleptomaniske og ufine banditter, oppsiktsvekkende sett i lys av bl.a. propagandaen produsert i etterkrigstiden som stigmatiserer alt tysk og forherliger alt engelsk, stikk motsatt av realitetene

Levende etterlatenskaper av nazismen i dagens Trondheim er bl.a. Britannia hotell, Trøndelag teater, Harmonien, Frimurerlosjen og en masse ellers, alt den dag idag smykket både ut- og innvendig med swiss nazi knights templar symboler, vedlikeholdt og pyntet på opp til dags dato, og ikke overraskende fremstår byen idag med sterkt middelalderpreg, med bl.a. pedofili-senteret Vatikanets stolthet i Norden, Nidarosdomen

"Regjeringa hylles av folket. The new government greeted by the norwegian sheeple .." http://www.nyhetsspeilet.no/2011/08/det-er-valg-har-vi-noen-valg/comment-page-12/#comment-107079

}+

Otto
Posta 8/3/2014 11:48 (#9572 - som svar på #9570)

Top Team

Kommentar under artikkel Vladimir Putin – forsvarer for en sivilisert verden?, sitat:

+{

Falcon sier:
08. 03. 2014, kl. 07:13

Ukraine Revolution, Maidan, Yanukovych Palace, Holodomor, Crimea, Right Sector & Crisis Actors + http://www.youtube.com/watch?v=9Ft-lYSWUj8&list=PLqQQFOVUZBLiQTRciO4YdE9SeKUBWS3kN

Quote: SECRET SYMBOLS ON YANUKOVYCH PALACE MADE BY OCTOGON https://www.youtube.com/watch?v=WXaXnAvEpB8&list=TLXLdEoJTSc6fudyOEPu8EpfSEqPyYsiOz https://www.youtube.com/watch?v=ENqJOUyMJi0&list=TLKOBhm04DV_lT7nQbeRzDF3U6SCAtVSdj https://www.youtube.com/watch?v=YERHIxqnfwY&list=TLFYiCWxpvPG_oNYHfNGP4ujLbAZhpjrOn

Return of the empire, rise of the german goosesteppers in 2012, hilarious and very sad. NWO olympics + http://www.navigate3d.no/mbbs22/forums/thread-view.asp?tid=1951&start=1

Abel Danger Global Private Intelligence radio show live, Fri Mar 7, 2014 1:00pm EST — 3:00pm EST http://new.livestream.com/abeldanger/events/2821738 Quote: Serco Sandy Hook Exposes Serco 9/11. Field McConnell has linked BBC Mycroft crime scenes staged for bookmakers or blackmailers with the MI-3 Innholders Livery Company, to Serco Wi-Fi tags, allegedly procured for Aggreko saboteurs by Rupert and Nicholas Soames, and the Skynet live-broadcast trigger signal which detonated a bomb in the unit 4 reactor of the Fukushima I Nuclear Power Plant in Japan on 11 March 2011. McConnell notes that whilst Serco’s pedophile blackmailers may have controlled hotel-based crime scenes and bookmaking frauds since 1888, the first use of wireless photo transmissions to blackmail Langham habitués was by MI-3 founder William “Intrepid” Stephenson whose possible victims include the late Winston Churchill – a compulsive gambler and the grandfather of the newly-appointed Serco CEO Rupert Soames and his older Mycroft Qui tam brother Nicholas. McConnell claims that Nicholas Soames became a skilled practitioner of MI-3 Mycroft Qui tam frauds (cf. Obamacare, FAA Contract Towers, Serco)

ADGPI http://abeldanger.net/

The new government greeted by the country’s sheeple http://www.youtube.com/watch?v=ZByOyeS8E7E

}+

(ukrainian_revolution_2013_hegelian_dialectic.gif)

Vedlegg
----------------
Vedlegg ukrainian_revolution_2013_hegelian_dialectic.gif (179KB - 304 nedlastinger)
Otto
Posta 15/3/2014 12:25 (#9576 - som svar på #9572)

Top Team

Kommentar under artikkel Skeptikerens hemningsløse naivitet, sitat:

+{

Falcon sier:
15. 03. 2014, kl. 12:19

Denne makabre mind control hendelsen skjedde i en sveitsisk Steiner-skole

Devil`s Worship in Swiss Schools 2014 Baphomet Satanic Ritual of Knights Templars in Switzerland + http://www.youtube.com/watch?v=PMXTynHFzyI&list=PLqQQFOVUZBLhHl8Rua_R1XuiAYQjfGcrU

Quote: OCTOGON IS A MENACE TO THE WORLD, AND THEY`VE BEEN HIDING IN THEIR UTOPIA IN THE SWISS ALPS FOR AGES BRINGING MISERY TO THE WORLD AND UPON HUMANITY; IT`S THE HEART OF ALL EVIL AND HOME OF THE TRUE PHARAOHS AND THEIR NAZI TEMPLARS (their political wing are the masons, military wing the Templars, religious wing religion and their financial wing the swiss banks). BA = the soul, PaH = to arrive, Phi = to fly or heaven, ME = the pyramid (also mer or meru); this is in demotic the written language of the Pharaohs. So BA-PaH-ME or Baphomet means «the soul arrives in the pyramid» being the direct translation from pharaonic. Contact: kyleano19@gmx.ch

Return of the empire, rise of the german goosesteppers in 2012, hilarious and very sad. NWO olympics + http://www.navigate3d.no/mbbs22/forums/thread-view.asp?tid=1951&start=1

}+

Otto
Posta 24/3/2014 03:21 (#9583 - som svar på #9576)

Top Team

Kommentar under artikkel Omnec Onec – kvinnen fra Venus?, sitat:

+{

Falcon sier:
24. 03. 2014, kl. 01:59

Denne butikken i Trondheim http://wicca.no/ kan jeg vedde ganske mye på har vibrasjoner så det holder http://idun.wicca.no/gudinne/ sitat:

"Heksenes Gudinne er den Store Gudinne. Hun er årsaken til all eksistens, Moren til alt som lever, Skaperen, Ødeleggeren, for hun er alltid todelt. Hun er Jordens Mor - Earth Mother, Månens skikkelse - Lady of the Moon, og StjerneGudinnen - Star Goddess. hun er dronning over Himmelen, dronning over Jorden, dronning over Underverdenen. Hun er den Trefoldige Gudinnen - Triple Goddess: Jomfruen, Moren, og Volven, som ble kalt de tre Mødre i den keltiske regionen. De tre aspektene av den Trefoldige Gudinne er ofte beskrevet som Jomfru, Mor og Volve (Maiden, Mother, Crone). Man må huske at assosiasjonene til alder som kommer med disse begrepene stammer fra menneskelig erfaring, som er underkastet tiden og døden; Gudinnen er evig: alltid forandrende og alltid selvfornyende, Hun vil være så ung og så gammel som Hun ønsker. Gudinnen er Dronning over all Heksekunst og alle Hekser: Hun er den fortryllende kvinnen - Trollkvinnen, og Hun kan bære alle former (the Shape-Changer); Hun er Isis, Kvinnen over Ordenes Makt; Hun er Cerridwen, Fortryllersken ved sin Cauldron; Hun er Hecate, Herskerinnen over Magien og Den Mørke Måne. Hun er den Store Frue - the Great Lady. Hun er Gudinnen!"

Det var en overmåte kreativ beskrivelse av hora fra Babylon, Isis, som skjemmer bl.a. byen Trondheim på bygningene frimurerlosjen, Trøndelag 'mind control' teater, og andre octogon nazi knights templar symboler på bl.a. mathesongården 'vatikanet', britannia 'ss rinnan-banden' hotell, Odd Reitans Lade gård, nidarosdomen 'jesuitten' og altfor mange fler. Forfallet som er forårsaket av denne sjelsevneveike og kriminelle makten bak makten er å se overalt i denne byen og mye lengre enn øyet kan skue fra toppen av Vassfjellet

Eier av wicca.no er OMEGA BEHANDLING Christer Ellingsen http://who.is/whois/wicca.no google { https://www.google.no/search?q=OMEGA+BEHANDLING+Christer+Ellingsen } -> https://www.facebook.com/christer.ellingsen som er miljøarbeider hos google { Tiltak for Ungdom Agder https://www.google.no/search?q=Tiltak+for+Ungdom+Agder } -> http://www.tuaagder.no/ i skrivende stund med 180 ansatte hvorav noen har kompetanse på hekseri, ".. Graden av involvering fra frimureriet i såkalt barnevern gir en indikasjon på graden av involvering fra kriminelle organisasjoner .." http://www.nyhetsspeilet.no/2012/04/nyhetsspeilet-er-pa-facebook/comment-page-5/#comment-107698

Hvor mye mer har gått av skaftet her i landet enn det bl.a. nyhetsspeilet.no har rukket å beskrive så langt? Hvis mot all formodning hekserikulten massemedia i Norge skulle finne på å sette hele arbeidsstokken på heltid til å beskrive alt institusjonalisert og annet hekseri og kriminalitet i Norge, vil de klare å dekke kun en liten brøkdel av dette iløpet av første fire årene

}+

Otto
Posta 6/4/2014 03:28 (#9591 - som svar på #9583)

Top Team

Kommentar under artikkel Skammen fra 9. april 1940, sitat:

+[

Falcon sier:
06. 04. 2014, kl. 00:55

På Mammut og bokhandler generelt selges bøker hvor enkelte tema er 100% sensurert bort

}+

Otto
Posta 7/4/2014 21:12 (#9596 - som svar på #9591)

Top Team

Kommentar under artikkel Nå er søndags-Dagbladet vekk, sitat: * Kommentar: Original post ble redusert eller sensurert av Nyhetsspeilet *

+{

Norsk presse skjuler statlig folkemord https://www.youtube.com/watch?v=siljA_ZW3eo&list=PLqQQFOVUZBLilNl9lSpqHNjo7qBnyDvmb

Sitat: Musikk: I dovregubbens hall. Komp.: Edvard Grieg. Arr.: James Last. Les artikler her og der: http://www.nkmr.org/sv/norsk_presse_skjuler_statlig_folkemord.htm http://www.r-b-v.net/forum/viewtopic.php?p=19267#19267 Journalisthåndbok om barnevernet: http://www.regjeringen.no/nb/dokumentarkiv/stoltenberg-ii/bld_2006-2009/Nyheter-og-pressemeldinger/nyheter/2008/journalisthandbok-om-barnevernet.html?id=516130

Kilde,
Datatilsynet / Eksponering av barn på internett - vurdering av sak http://www.mayharriet.net/363481492

Sitat: Barneombudet, Postboks 8889 Youngstorget, 0028 OSLO, 13 FEBRUAR 2014. Eksponering av barn på Internett - vurdering av sak. Vi viser til barneombudets brev av 15. januar 2014, hvor ombudet ber om at vi tar opp til behandling en konkret sak som gjelder eksponering av et barn på internett. Saken gjelder en film som er publisert på Youtube. .. Avsluttende merknader. Vi har kommet til at filmen representerer en ytring som er vernet av ytringfriheten, og at personopplysningsbestemmelser ikke kommer til anvendelse på forholdet, jfr personopplysningslovens §7. Vi avslutter denne saken, men vil invitere barneombudet til en dialog om håndhevelsen av personopplysningslovens bestemmelser om barns rett til personvern. Med vennlig hilsen Bjørn Erik Thon, Direktør, Cecilie Rønnevik, Fagdirektør

Socialen + https://www.youtube.com/watch?v=GdljoGT52UA&list=PLqQQFOVUZBLjj8A_1oldUuGh1wjdf2dZY
-
Foto http://postimg.org/image/iqjk9kw7z/ I facebook http://tinyurl.com/kkbm9km

Minneord for Dagbladet Søndag

Av jord er du kommet,
til jord skal du bli,
det var bare så synd
at det tok så lang tid

Mange vil deg nok følge,
de står stadig steilt i kø,
som om de rir på en bølge
med ønsker om å dø

RIP

}+

(dagbladet_soendag_nedlagt_30_3_2014_minneord_rip.jpg)

Vedlegg
----------------
Vedlegg dagbladet_soendag_nedlagt_30_3_2014_minneord_rip.jpg (543KB - 313 nedlastinger)
Otto
Posta 23/4/2014 13:27 (#9609 - som svar på #9596)

Top Team

Kommentar under artikkel Årdalsdrapene og hathviskerne, sitat:

+{

2Q11 sier:
22. 04. 2014, kl. 23:59

Insiderne har skjønt at de er avslørt. De øvrige har i liten grad forstått.
Et forsøk på å rette opp den skjevheten følger her, du kan følge tankerekken og se hvordan kabalene går opp hele tiden. Betingelsen er at hjernen innstilles på + og ikke minus. Den skal ikke forsøke å utelukke men i stedet positivt se etter likheter og åpne muligheten for at ulike identiteter er samme person eller nær slektning. En laaaang rekke med bildesamlinger i denne kommentar: http://www.nyhetsspeilet.no/2014/01/aardalsdrapene-og-hathviskerne-2/comment-page-2/#comment-107491
– Sitat: http://postimg.org/image/4f0guhe9v/
Og det slutter ikke der.. -0 drepte på Utøya? Sitat slutt.
Spørsmålet er: Kan det være mulig ut fra anatomi og fysikk at det er samme person bak identitetene:
1) Maria Maagerø Johannesen (”drept” på Utøya) og Celia McCorquodale?
http://postimg.org/image/z9i6og4p9/
Kontrollsjekk blir da
2) Foreldre-søster-venninne:
http://postimg.org/image/t84vgsv2r/
Før vi går detaljert og forklarende videre så konstaterer jeg at så langt tyder mye på at vi snakker om en gigantisk britisk konspirasjon i Norge utgående fra de rojale og kretsen rundt. Tallet 77 skal ytterligere ned. Det største problemet i slike saker er ikke å skaffe indisier og bevis. Nå er det over 13 år siden 911, og det finnes mange mennesker der ute som enda ikke har forstått konspirasjonen fordi den er for utrolig til å tro på. I tillegg raser ens eget verdensbilde i grus og det blir for slitsomt å bygge et nytt, dermed velger svært mange å lukke øyne og ører, og i tillegg stikke hodet inn i grushaugen. Og ved hjelp av det enkle selvbedraget, nemlig å spørre seg selv og andre: ”hvordan i alle dager skulle det gå an å gjennomføre dette i praksis uten å bli avslørt? Glem det, din konspi-idiot..” ( Men det er kortslutning, punkt a: det er beviselig gjennomført en konspirasjon/ falsk flagg aksjon, deretter punkt b: hvordan fikk They det til? I den rekkefølgen..)
Slik også med 22.juli. Her er sannheten om mulig enda mer utrolig, selv konpirasjontenkerne tar i stor grad feil. I rene ord:
Det engelske kongehuset med forgreninger er involvert. Og ikke på en hvilken som helst måte. Med falske identiteter har de infiltrert det norske samfunnet, by og den innerste og ytterse bygd. Lært seg språk og dialekter. Tatt samfunnsansvar, fra russepresidenter og andre verv, sittende på begge sider i politikk m.m., i samarbeid eller ulike identiteter av samme person. Kunnskapsrike, kontaktskapende og dyktige, men underliggende agenda er polarisering, juks, utbytting og (de)forming av samfunnet i henhold til Sions v. Protokoller og George Orwells 1984. Alt snudd på hodet. Symptomatisk i dag med krigsforbrytere med best tillit i Arbeiderpartiet og NATO. Hvor lettlurte er egentlig AP-velgere som tror løgnhalsene og agentene Stolt. og Stør. har hjerte sitt der..
Det store stuntet for disse familiene (=Breiviks/ Parker Bowles sine terrorceller) bosatt rundt om i landet har vært 22.7. Først gedigne smell i Oslo som satt psyken til de fleste litt ut av spill. Etter min oppfatning et ukjent tall drepte, men færre enn 8. Deretter en gedigen aksjon på Utøya der voksne og ungdommer med en fot i UK og en i Norge brukte sine skuespilltalenter. Ukjent antall drepte, min hypotese: løskrutt og 0 drepte! Og et gedigent apparat av politi, media og falske vitner som desinformanter. Et grenseløst svik overfor godtroende mennesker innen- og utenfor landets grenser.

Mer om Spencer-familien for de uinnvidde:
http://no.wikipedia.org/wiki/Familien_Spencer
UK lange tradisjoner med infiltrasjon av det norske samfunn.
Det engelske kongehuset og Gerhardsen, og husk som regel skuespilleridentitet på si..
http://postimg.org/image/uf775s8hj/
http://postimg.org/image/xw0pmr5mp/
Kongelige og skuespilleridentitet på si..
http://postimg.org/image/dwzl0ontj/
http://postimg.org/image/5uwzvsb63/

Slektskap Spencer, Kolberg og Brende..
http://postimg.org/image/k8z8sa0xt/
http://postimg.org/image/hms35mqzx/
http://postimg.org/image/q996inyy7/
Eldste datter til Earl Spencer (bror til lady Diana), Kitty ligner på jente fra Sarpsborg ”død” på Utøya. Husk se etter trekk som er felles, ikke etter forskjeller i sminke, fototekniske- og andre forhold som lett kan endres:
http://postimg.org/image/4eabzpecl/
Realitetskontroll, respektive mødre:
http://postimg.org/image/mareubxx1/
Apropos adel:
http://postimg.org/image/aqr35apbj/
Kittys kjæreste ligner på gutt fra Sarpsborg ”død” på Utøya:
http://postimg.org/image/elobflokv/
http://postimg.org/image/lp84uyxab/
Kittys yngre tvillingsøstre, Lady Amelia og Eliza Spencer:
http://postimg.org/image/t9z7qop0v/
http://postimg.org/image/as3jr95ih/
George McCorquodale:
http://www.gettyimages.no/detail/news-photo/dianas-brother-charles-earl-spencer-with-his-nephew-george-news-photo/76435429

Linaker søster?
http://www.e-manonline.com/blog.php?entry_id=6129
http://postimg.org/image/pwk9zh85z/
Far?
http://postimg.org/image/o6o12ytyh/
http://postimg.org/image/5s729cxbj/
Mor?
http://postimg.org/image/w4c0ezmwf/

og familiebåndene slutter ikke der..

}+

Otto
Posta 2/5/2014 00:28 (#9613 - som svar på #9609)

Top Team

Kommentar under artikkel Per-Aslak Ertresvåg utestengt fra Alternativmessen, sitat:

+{

Falcon sier:
02. 05. 2014, kl. 00:24

Malleus Maleficarum, Swiss Inquisition, Pope`s Guard, Templars & Burning «Witches» + https://www.youtube.com/watch?v=6oUcBX1ubXQ&list=PLqQQFOVUZBLj_Qih3AaAiE6Wu6tdH8kAx

Code O2T Torture · Folter + https://www.youtube.com/watch?v=n_qKOE7qhDM&list=PLqQQFOVUZBLgqcSmasWMFclE2Iy-JilfU

Ashes Square & Swiss Inquisition, Les Trois Rois of Baalbek, Ka, Ki, Chi & Origins of Switzerland + https://www.youtube.com/watch?v=Cx0pFOD_59I&list=PLqQQFOVUZBLilXdv7GcY1A1hqfbcMNBLb

ADGPI http://abeldanger.net/

}+

Otto
Posta 12/5/2014 15:08 (#9621 - som svar på #9613)

Top Team

Kommentar under artikkel Overvåkingsterror i Norge, sitat:

+{

UK Column News – 7th May 2014 https://www.youtube.com/watch?v=VIet_V5a06w

Quote: Louise Collins and Brian Gerrish are joined by Thomas Sheridan for today’s UK Column News.

Simon Templar og James Bond, agent 007, er en psykopat arketype og et knights templar symbol, en soldat som passer inn i Horus matrisen, bruker sin maskulinitet som slave for å dø, svindlet med propaganda slik vi har blitt overøst med kontinuerlig minimum siste hundre år. Simon Templar symbolet, figuren med ring over hodet, anvendes også på noen av dagens norske militærfly, the royal norwegian airforce http://www.adressa.no/nyheter/trondheim/article9624337.ece et makabert påfunn men i tråd med den reelle hensikten med vårt forsvar, forsvare og krige for makten som ikke er folket, faktisk for folkets fiende. The pharaoh show, alien predators in human appearance, stop the criminal swiss nazi templars, giureh http://www.navigate3d.no/mbbs22/forums/thread-view.asp?tid=1875&start=1

Anbefaler forøvrig alle programmer under youtube bruker https://www.youtube.com/user/ukcolumn for å få et overblikk over og innsyn i den politiske og kulturelle situasjonen i UK som gjenspeiler den globale og i høyeste grad også den norske

}+

(jagerfly_krigsskip_og_stridsvogner_inntar_trondheim_nwo_adresseavisen_mai_2014.jpg)

Vedlegg
----------------
Vedlegg jagerfly_krigsskip_og_stridsvogner_inntar_trondheim_nwo_adresseavisen_mai_2014.jpg (278KB - 757 nedlastinger)
Otto
Posta 14/5/2014 12:24 (#9624 - som svar på #9621)

Top Team

Kommentar under artikkel Chemtrails: Hva stod det på veggen?, sitat:

+{

Falcon sier:
14. 05. 2014, kl. 12:07

Foreløbig holder rapportene og dokumentene som jeg har referert, giftige stoffer er påvist, og det er straffbart å spre slike, og hele vårt nazi-marx styrte regime advarer ikke oss og er således landsforrædere. Jeg utfordrer deg til å bidra til å straffeforfølge denne mafiaen, som også perverterer NATO helt fra toppledelsen, terrorister og massemordere som de beviselig er, NATO satanism, testimony, Kay Griggs: Colonel’s wife tell-all, oppression, deception, secret society http://www.navigate3d.no/mbbs22/forums/thread-view.asp?tid=1811&start=1

Angående samme kriminelle regime, denne informasjonen ble publisert i Danmark men ble ignorert av norske massemedia og myndigheter. Etter at jeg sendte det til mange i nevnte supperåd m.fl., ble min e-post konto stengt for utgående e-post innen et par-tre døgn, d.v.s. de valgte å bidra til at våre barn blir utsatt for fare istedet for å advare, som vanlig, 400.000 piger i fare: HPV-Vaccinen kan give alvorlige bivirkninger http://www.bt.dk/danmark/400.000-piger-i-fare-hpv-vaccinen-kan-give-alvorlige-bivirkninger gt ~ 400,000 girls at risk: HPV vaccine can cause serious side effects http://tinyurl.com/pqau6xn

}+

Otto
Posta 18/5/2014 18:55 (#9630 - som svar på #9624)

Top Team

Kommentar under artikkel Globalistenes fremste agent, sitat:

+{

Falcon sier:
18. 05. 2014, kl. 18:47

Det er fremlagt mange bevis og indisier her på Nyhetsspeilet som viser at Anders Behring Breivik langtifra var alene om udåden 22. juli 2011, og at rettssaken i sin helhet var en regisert farse. Dette er sendt til et stort antall entiteter innen påtalemyndigheten, rettsinstanser, media og også pårørendegruppen, men ingen ser ut til å ha reagert men være såre fornøyd med situasjonen, en uløst terroraksjon sak som i utgangspunktet er det mest alvorlige som har skjedd på norsk jord i etterkrigstiden

Jeg har spurt fler personer, inklusive undertegnede, om hva de ville gjort hvis de var pårørende og ble forelagt nevnte bevis og indisier. Svaret er enstemmig, de ville på alle måter og til alle aktuelle instanser ytret og krevd at saken måtte tas opp på nytt. Så her er det noe som ikke stemmer, alle ser ut til å være tause inklusive pårørendegruppen, tips labbetufs, null drepte på Utøya? Også De har nå en jobb å gjøre for å finne ut av hva som har skjedd, som åpenbart ikke er offisielt utredet så langt

}+

Otto
Posta 19/5/2014 02:22 (#9631 - som svar på #9630)

Top Team

+{

Falcon sier:
19. 05. 2014, kl. 02:17

Lead, follow, or get out of the way. Led, følg, eller gå av veien – Thomas Paine

Usakligheter inklusive ufine personangrep vil ikke hjelpe hverken Dem eller andre Herr Rolf Kenneth Myhre men naturligvis tvert imot

}+

+{

Rolf Kenneth Myhre sier:
18. 05. 2014, kl. 22:57

Bildecollagene til 2Q11 representerer en ny og uforståelig type idioti vi burde bli spart for.

}+

+{

2Q11 sier:
08. 05. 2014, kl. 01:07

Sandhetens øieblik i kveld-Salangen
http://postimg.org/image/bqh15d8i7/
http://postimg.org/image/zbbiezfb1/
http://postimg.org/image/mys6b0m5d/
http://postimg.org/image/6e2kc0yb7/
http://postimg.org/image/tt7ixtl41/
http://postimg.org/image/9g1hc5glj/

}+

+{

2Q11 sier:
06. 05. 2014, kl. 22:17

”Invitert nordover
Torsdag møtte Gunnar Sæbø og flere andre etterlatte etter Utøya-tragedien Støre i Troms.
– Da de inviterte meg til Salangen 1. mai, tenkte jeg at det var en flott inngang til en annen del av Norge etter å ha vært åtte år i store byer. Samtidig som det er viktig for meg personlig, forklarer Støre.
Flere av familiene som mistet sine kjære, er i de snart tre årene som er gått etter terrorangrepet, blitt Støres venner.
– Det vi har erfart, er at disse ungdommene er tatt fra oss, men at vi på en måte blir kjent med dem etterpå. Gjennom historiene til familiene deres tegnes disse tre og alle de andre – hva de sto for og deres engasjement, forklarer Ap-toppen.”
Si meg hvem dine venner er, så skal jeg si deg hvem du er. Eller omvendt. Støre vet vi hvem er, en løgner og bedrager. Her får du en oppgave å løse, nemlig å nøste løse tråder og selv vurdere om Støres venner er i samme kategori..

Jeg hjelper deg i gang. Hentet fra
http://www.nyhetsspeilet.no/2010/04/1-mai-er-tid-for-informasjon-konfrontasjon/comment-page-4/#comment-108640 :
”Flere Balkan-spor: Latex og silikon på nese og ellers:
http://postimg.org/image/codjex80n/
Her er mulig sammenheng, umulig sier du? Høyt spill, at du tør, hvem?
http://postimg.org/image/b9tyk9o2x/
http://postimg.org/image/up4tsvnal/
(kommer tilbake med dokumentasjon og flere sammenhenger senere)”

Et google bilde- søk på Maury Povich gir interessante spor, som at Justin Bieber er nevnt flere ganger. JB kan minne om Simon Sæbø..
http://postimg.org/image/v1kdm1uoj/

Maury Povich Invites Justin Bieber To Take Paternity Test!
http://www.youtube.com/watch?v=exn1oSaRn6M

Bare gjennom navnet Simon er det noen hint..
4) Joses eller Josef er navnet til faren og til en bror av den bibelske Jesus. Kilden til brødrene til Jesus i Markus evangeliet[9] ”..bror til Jakob, Joses, Judas og Simon” og i Matteus evangeliet[5]: ”..hans brødre Jakob og Josef og Simon og Judas”. Navnet Josef kan også kobles mot Josef av Arimetea.
5) Maria kan være mor til den bibelske Jesus. Maria var det mest vanlige kvinnenavnet i Jerusalem på denne tiden.
http://no.wikipedia.org/wiki/Graven_til_Jesus_s%C3%B8nn_av_Josef

Maury Paternity Test for Mary and Joseph:
http://www.youtube.com/watch?v=fRMMBzIsG5I
http://www.csmonitor.com/The-Culture/Music/2011/0527/Justin-Bieber-tattoo-of-Jesus-Is-it-blasphemy
(Kroppen til Bieber er mettet med KnTemplar++ symbolikk:
See All of Justin Bieber’s Tattoos – Infographic
http://popcrush.com/justin-bieber-tattoos/ )

Her kommer oppgaven:
Åpne denne http://postimg.org/image/bpv6k7l05/
og vurder likheter med Gunnar S. / Maury P. Sett deretter bildeadressen i søkefeltet for bilder i google ( klikk på fotosymbol og lim inn adressen ) og se på hovedsvar(ene). Noter navn som kommer opp og geografi..

Justin Bieber’s kjæreste: Selena Gomez og hennes kusine, som søster å regne, Priscilla Deleon:
Sjekk geogafi, hvor spilte de fotball sammen? Søk opp geografi: Deleon…

http://postimg.org/image/6xrl6gxf9/ fortsetter..

}+

Otto
Posta 24/5/2014 04:02 (#9639 - som svar på #9631)

Top Team

Kommentar under artikkel Den sosialistiske Ettpartistaten Norge, sitat:

+{

Falcon sier:
24. 05. 2014, kl. 03:50

Snakket med en person som har vært på reise. Vedkommende ble på relativt profesjonelt vis frasjålet sin baggasje når den sto ved siden av der vedkommende satt på en flyplass, med mange andre i samme rom. Etter dette fikk vedkommende usedvanlig god hjelp fra en norsk ambassade, etterhvert frelsesarmeen, NAV og på en politistasjon, en hjelp som aldri var opplevd tidligere, blank overmåte ekspedering uten ventetid. Mitt tilsvar til vedkommende var «Ikke regn med at det blir slik neste gang. Her i landet blir man forsøkt skakkjørt via diverse offentlige institusjoner, spesielt hvis man er seriøs og pliktoppfyllende». Vedkommende var ikke uenig

I hope they speak Norwegian in hell! http://www.elephantjournal.com/2010/09/i-hope-they-speak-norwegian-in-hell/

}+

(i_hope_they_speak_norwegian_in_hell.gif)

Vedlegg
----------------
Vedlegg i_hope_they_speak_norwegian_in_hell.gif (237KB - 303 nedlastinger)
Otto
Posta 26/5/2014 13:35 (#9643 - som svar på #9639)

Top Team

Kommentar under artikkel Fascisme overtar for demokrati i Norge, sitat:

+{

Falcon sier:
26. 05. 2014, kl. 13:29

Hvorfor lar 6 millioner frimurer idioter seg kontrollere av kriminelle?

Hvorfor varsler ingen i eksempelvis regjeringa, monarkiet, folkehelseinstituttet og amnesty international folket om stor fare og faktisk istedet bevisst bidrar kontinuerlig til å robbe, svindle, sykeliggjøre og myrde borgere inklusive barn?

Hvorfor vil nesten ingen nevne eksempelvis Abel Danger, swiss nazi knights templar, Serco og svinesprøyte terroren i 2009 som faktisk fortsetter den dag idag i andre kriminelle prosjekter mot befolkninga?

Hvorfor vil ingen ansvarlige nevne og stoppe forgiftninga og krigføringa med eksempelvis chemtrails, gmo, vaksiner og kriminelle NATO?

Hundretusener i Norge er informert med beviser om disse farene og hva som foregår, men nesten alle bidrar til denne kriminaliteten, faktisk også mot seg selv og sine, uten å varsle og yte synlig motstand, forøvrig er en konge en person som alltid skal ta standpunkt og varsle om fare, det skjer ikke i Norge

}+

Hopp til side : 1 2 3 4 5 6
Viser side 5 [25 meldinger per side]
Hopp til forum :
Søk i dette forumet
Printer vennlig versjon
E-mail en lenke til denne tråden

Share/BookmarkShare/Bookmark
Navigate3D coffee house

(Slett alle cookies satt av dette nettstedet)
Running MegaBBS ASP Forum Software
© 2002-2018 PD9 Software