Tips: "In the End, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends." - Martin Luther King, Jr.
User thrown out, blocked, from site, bruker kastet ut av, blokkert fra, nettsted nyhetsspeilet.no Hopp til side : 123456 Viser side 1 [25 meldinger per side]
Det ser ut til at dette er forårsaket av skribent Herr Rolf Kenneth Myhre, med all respekt for ham og andre eventuelt involverte personer, men totalt forkastelig ut fra positive etiske og politiske hensyn
Du verden, jeg la igjen åndsverk, dokumentasjon, med kommentarer her forleden. Nå er det slettet, makan til useriøst opplegg har jeg heldigvis ikke sett så mye til. Nå mista jeg det jeg skrev. Må jeg ta kopi av alt for å sikre mot tap? Vennligst sett opp et filter for min bruker slik at jeg ikke ser artiklene og kommentarene til denne forfatteren. Forresten, mange massemedier gjør det samme som deg Herr Rolf Kenneth Myhre, kontroll og sensur over en lav sko uten respekt for noe som helst
Jeg har ikke tid til sånt tull, ellers takk
.
Jeg er ikke her for å få venner, de har jeg nok av, jeg er her for å diskutere og utveksle med respektable og fornuftige personer. Case closed
}+
Følgende er et utvalg av e-poster i etterkant:
+{
Otto Lund,
Din siste kommentar er slettet. Hvor mange ganger må jeg forklare deg at alle linker skal gis en kommentar/evaluering, samt være relevante?
Hvis du fortsetter på denne måten, blir du utestengt fra NySp' kommentarfelt
Rolf Kenneth Myhre St. Mariegt. 47, 1706 Sarpsborg, Norway www.rolfkenneth.no
---- ---- ---- ----
Jeg ble utestengt, setter det på lik linje med nazistenes, marxistenes, bokbrenning i år 1940. Nå vet jeg hvorfor mange av de beste har forsvunnet herfra/derfra, og det går mot marginalisering uten at jeg har tid og lyst til å medvirke til dette, uansett veldig dårlig utvikling som ingen trenger nå, men dessverre er dette bare en av minimum fire hundre likedanne hendelser jeg har vært borti siste årene. Er NySp infiltrert av desinformasjonsagenter med skjult agenda? Etter mitt syn og min erfaring, ser dessverre slik ut
Tusen takk for hjelpa, og lykke til til alle og enhver i den situasjonen vi har nå og som dessverre utvikler seg videre framover
Konklusjon: Heller ikke nyhetsspeilet.no er til å stole på, som dessverre generelt gjelder all massemedia av idag. Uansett, tusen takk for det som har vært bra der inne og til de personer som sto bak dette, på sikt verd trillioner av NOK og enormt mye som er ubetalelig, men tøffe tider, og undertegnede har ikke skapt tilstanden. Jeg har til nå arbeidet ca 11,000 timer gratis med dette og relatert og brukt over 35 års tildels avansert kompetanse på samme, og takken er et simpelt spark bak fra enkelte. Sånn er livet i dagens tilnærmet utrolige samfunn
Posta 7/3/2012 22:12 (#8082 - som svar på #8081) Emne: RE: User thrown out, blocked, from site, bruker kastet ut av, blokkert fra, nettsted nyhetsspeilet.n
Søren Dreier , nettsted zen-haven.dk , blokkerte min e-post pga beskrevet hendelse, ingen support, men unnskylder ham fordi han har vært hjelpsom. Hvem blir den neste?
Kommentarer med teksten 'Armin Bahrami' i teksten slapp ikke gjennom filteret i nyhetsspeilet.no, NySp, men ved å hacker-skrive 'A r m i n B a h r a m i' slapp den gjennom. To kommentatorer i NySp forsøkte å kneble mine seriøse kommentarer der med ufine kommentarer om bruk og organisering av mitt kildemateriale som det er lagt ca syv års arbeide i, den ene er arifkarim, grovt overtramp, den andre er BelzeBob, men det var så mildt at det knapt skal nevnes
Av ca 1,500 e-poster sendt til ca 2,500 innen media og politiske administrasjoner med fler i løpet av siste ca 4 år, i hovedsak med særdeles alvorlige saker dokumentert, er kun 1,5 fulgt opp så langt, av ca 3,750,000 e-poster!, av, ære være, journalist Hans-Inge Langø, BBC felte tårnet før det falt , og en annen har fulgt halvt opp i forbindelse med svineinfluensa vaksine terroren som for mange, inklusive undertegnede, var kjent å være kun et farlig scenario allerede før FN's, WHO's, globale vaksinekampanje startet. Personlig sendte jeg advarsler til så og si alle i media og politiske administrasjoner samt de fleste ansvarlige før og under kampanjen, med dette høyst omfattende og totalt sett utvetydige vedlegget: Såkalt svineinfluensa forårsaket av blant annet vaksine. Swine flu and vaccine, a global crime. Beviselig og tragisk hjernedøde Norge, generelt, gidda ikke engang å se på dokumentasjonen, og idag er det tusenvis av tilfeller av bivirkninger registrert, og mange, fortrinnsvis barn tragisk nok, har fått permanent narkolepsi, må sove nesten hele resten av sitt liv, og de ansvarlige har så langt jeg kjenner til ikke vist antydning til å oppsøke de skadede for engang å unnskylde seg. Hele opplegget er mye likt det vi kjenner fra enkelte konsentrasjonsleire. For de som ikke vet, noen ser på hele kloden som deres konsentrasjonsleir. For de som ikke tror det, undersøk selv, ikke regn med at jeg har tid til å svare særlig mye, for jeg har fakta nesten ikke tid til å vise dokumentasjonen, men den ligger overalt på the world wide web, også på dette nettstedet, mest her: Nøtter og utfordringer , men sorter fakta og desinformasjon selv. Man trenger trening i det idag, for verden inneholder mye av begge deler uansett hvor man vender seg ۞ Det eksisterer ikke så mye som ett massemedium og ikke en politisk administrasjon i Norge, med fler, som nå ikke er kontrollert av de samme krefter som fikk min onkel Otto til å forsvinne i Karelen i år 1942 når han var ca 18 år, i krig mot Joseph Stalin's marxistiske og morderiske Sovjet, og Adolf Hitler's nazistiske og morderiske SS som forsøkte å maltraktere min far Karl Johan, da 25 år gammel, psykisk i fangenskap i misjonshotellet i Trondheim i 1945, begge hadde bare tjent sitt land med ære, min far som innenriks sivil krigsseiler. Kjære onkel Otto og far, de lidelser som høyst urettferdig ble påført dere og alle lidelser som fulgte i kjølvannet for mange, skal ikke være forgjeves og uoppgjort, vi er her nå
Mike Cechanowicz: Nå har jeg lest bakgrunnen. Jeg tror ikke dette handler egentlig om sensur men et forsøk fra RKs side å oppnå en spesiell stil på kommentarer til hans artikler og kanskje artikler i allmennlighet. Du må vite at RK er bibliotek utdannet og han har faktisk en utrolig talent for å sortere mengder med informasjon slik den blir også senere tilgjengelig for andre. Også i Bakkemannskapet hadde vi en regel om at alle linker skulle ha en beskrivelse som var god nok til å bedømme om den var noe å bruke tid på for anledningen. Meg bekjent har RK ingen sperrere på kontraversell stoff - bare kanskje noe på formen den blir presentert på. Det var synd. Saken lar seg sikkert løse om du er interessert
Otto Lund: Vi får se etter hvert, unødvendige ubehageligheter er uvelkomne, ikke tid til sånt, takk for kommentarer. Når NySp har så dårlig internkontroll at en person kan stenge noen ute pga bagateller og på feil grunnlag, er det ikke verdt å anvende de hverken for publisering eller som kilde. Det er over og ut med de inntil videre for min del, var også veldig få som opererte der siste måneder. De fleste av de beste har forlatt stedet, kanskje også stengt ute på uredelig og respektsløst grunnlag. Så igår kveld at det var åpnet for min bruker på NySp, men idag 8. 3. er jeg stengt ute igjen, muligens etter kollegialt plemumsvedtak, isåfall ille, det er beksvarte ugler i mosen med øyne så store som tinntallerkener I et land med snart 5,000,000 innbyggere må nesten alle jobbe alene, mikroskopisk sjanse for assistanse fra noen, et kaldt og egoistisk samfunn. Forstår godt de som flytter utenlands, samtidig som frimurerorienterte bander planlagt fyller opp landet med falske agenter som de kaller ekstreme muslimer. Relatert, er denne listen over CIA- og Mossad-agenter ekte? Alias Mullah Krekar er nevnt og heter egentlig Najmuddin Faraj Ahmad: Public Service Announcement: List of CIA and Mossad agents
}+
---- ---- ---- ----
Har fått tilgang til å kommentere i NySp og forespørsel om å publisere artikler der, takk som byr men som for de fleste forandrer mye seg fort. Det er mer enn nok å bruke tiden på, spesielt pga all korrupsjon som vi idag blir urettmessig belastet med
"Many of the problems in the world are caused by lack of knowledge of and respect for mathematics and ethics. A main part of a language construct is mathematics, and without ethics it becomes synthetic without necessary spirit" - Otto Pilot
"If you think voting changed anything, don't you think they would have made it illegal a long time ago?" - Sean David Morton's irish grandma, American freedom radio
"Luck is what happens when preparation meets opportunity." - Seneca, Roman philosopher, mid-1st century AD
Posta 8/3/2012 02:24 (#8083 - som svar på #8082) Emne: RE: User thrown out, blocked, from site, bruker kastet ut av, blokkert fra, nettsted nyhetsspeilet.n
lørdag 6. oktober 2007 Brev fra Likestillingsombudet til TV2 Nettavisen 07/1232-15-JLR 07.09.2007
KLAGE PÅ MULIG DISKRIMINERENDE INNLEGG I DISKUSJONSFORUMET VEGGAVISEN
Likestillings- og diskrimineringsombudet har mottatt flere henvendelser om diskriminerende uttalelser på TV2 Nettavisens diskusjonsforum Veggavisen.Henvendelsene dreier seg i hovedsak om at Veggavisen tillater rasistiske uttalelser og hets mot muslimer, og at enkelte av debattantene har en agenda mot muslimer og islam som er meget ensidig og til tider svært hatsk. I tillegg til at klagerne reagerer på uttalelsene, som de opplever som hets av muslimer som gruppe, retter de en kritikk mot administrators håndtering av problemstillingen.
Innsigelsene går blant annet ut på at Veggavisen lar personer få bruke nettstedet til å: - poste nedsettende uttalelser om muslimer/ islam - trekke fram negative sider ved muslimer/islam illustrert ved linker til artikler, nettsteder og videosnutter - trakassere meningsmotstandere med personangrep og annet på grensen til trusler - poste de samme argumentene og linkene om og om igjen - ødelegge andre debattanters påbegynte tråder med dreining mot muslimer/islam - angripe meningsmotstandere i flokk
Videre hevdes det at administrator også bidrar til å bygge opp under islamofobisk propaganda ved å: - slette meningsmotstandernes innlegg - stenge eller slette tråder som tar opp rasismeproblemet på Veggavisen - utestenge meningsmotstandere
En av debattantene har blitt utestengt fra forumet og truet med søksmål av administrator for rasismebeskyldninger dersom ikke ombudet gir debattanten rett i sine påstander. Klagerne har fremhevet enkelte uttalelser, men mener det er den totale mengden av det de hevder er rasistisk propaganda som er Veggavisens problem.
Likestillings- og diskrimineringsombudets kompetanse Likestillings- og diskrimineringsombudet håndhever lov om forbud mot diskriminering på grunn av etnisitet, religion mv (diskrimineringsloven), jf diskrimineringsombudsloven § 1.
Det følger av diskrimineringsloven § 5 at trakassering på grunn av blant annet etnisitet, nasjonal opprinnelse og religion er forbudt. Forbudet gjelder imidlertid bare ytringer som er rettet mot en eller flere navngitte personer. Ytringer om muslimer som gruppe slik de fremkommer på debattsidene til TV2Nettavisen er derfor ikke omfattet av forbudet i diskrimineringsloven § 5. Mulig overtredelse av straffelovens forbud mot diskriminerende og hatefulle ytringer, jf straffeloven § 135a, håndteres av påtalemyndigheten.
Likestillings- og diskrimineringsombudet er imidlertid gitt et selvstendig pådriveransvar, jf forskriften om likestillings- og diskrimineringsombudet, § 1 a. Kontakt med forskjellige instanser, blant andre mediene, om forhold som kan være diskriminerende, uten at de nødvendigvis er ulovlige, er en sentral oppgave for ombudet. Ombudet finner derfor grunn til, på generelt grunnlag, å ta opp nevnte sak med TV2Nettavisen. Likestillings- og diskrimineringsombudet er dessuten gitt et særskilt ansvar for å føre tilsyn med at norsk rett og forvaltningspraksis er i overensstemmelse med forpliktelsene etter FNs Rasediskrimineringskonvensjon, jf diskrimineringsloven § 1.
Redaktørens ansvar for ulovlige ytringer Som nevnt ovenfor, er ytringene ikke i strid med forbudet mot trakassering i diskrimineringsloven § 5, fordi de ikke rammer enkeltpersoner.
Etter ombudets vurdering kan det likevel være grunn til å reise spørsmål om enkelte av ytringene rammes av forbudet mot diskriminerende og hatefulle ytringer i straffeloven § 135a. Med diskriminerende eller hatefull ytring menes det å true eller forhåne noen, eller fremme hat, forfølgelse eller ringeakt overfor noen på grunn av deres a) hudfarge eller nasjonale eller etniske opprinnelse, b) religion eller livssyn, eller c) homofile legning, leveform eller orientering.
Dersom ytringene anses ulovlige i forhold til straffeloven § 135a, påhviler det redaktøren et selvstendig ansvar for publisering av ytringene etter straffeloven § 135a, 2 ledd, i tillegg til det særskilte redaktøransvaret jf straffeloven § 431. Ansvar etter bestemmelsene forutsetter at redaktøren ikke har gjort det som med rimelighet kan forventes, når det gjelder å fjerne ytringene.
Ombudet har ikke tatt konkret stilling til om de ytringene det er vist til i denne saken, er i strid med straffeloven § 135 a. Dersom ombudet blir gjort oppmerksom på konkrete ytringer som vi mener er diskriminerende og hatefulle i strid med straffeloven § 135a, har imidlertid ombudet anledning til å anmelde forholdet, noe vi også har gjort i et annet tilfelle.
Uavhengig av om ytringene anses ulovlige, mener ombudet at ytringene er av en slik karakter at det er god grunn til å reise spørsmål om eventuell unnlatelse av å fjerne ytringene innen rimelig tid kan innebære brudd på pressens ”vær varsom plakat” pkt. 4.3, som sier ”Vis respekt for menneskers egenart og identitet, privatliv, rase, nasjonalitet og livssyn.” Videre står det i punkt 1.5 at ” Det er pressens oppgave å beskytte enkeltmennesker og grupper mot overgrep eller forsømmelser fra offentlige myndigheter og institusjoner, private foretak eller andre”. Ombudet reagerer først og fremst/i første omgang på den totale mengden av angrep mot og negative/nedsettende uttalelser om muslimer generelt som finner sted på Veggavisen.
Ombudet vil også gjøre oppmerksom på forbudet mot gjengjeldelse i diskrimineringsloven § 9. Det er forbudt å gjøre gjengjeldelse overfor noen som har fremmet klage om brudd på bestemmelsen om diskriminering, eller som har gitt uttrykk for at klage kan bli fremmet. Trusler om søksmål og utestenging fradiskusjonsforumet av en person som tar opp et rasismeproblem eller klager til ombudet, vil etter omstendighetene kunne være brudd på forbudet mot gjengjeldelse. Mediene er en samfunnsaktør med sterk påvirkningsmakt, og har derfor et særlig viktig ansvar i forhold til å begrense spredning av diskriminerende og ulovlige ytringer. Ombudet ønsker en dialog med mediene om i hvilken grad det er utarbeidet rutiner når det gjelder å fange opp og fjerne uønskede ytringer fra egne nettsider. Vi er særlig interessert i på hvilken måte ulovlige eller svært krenkende ytringer fanges opp, og hvilken frist som gjelder for å fjerne ytringene. Vi ønsker også en tilbakemelding på hvordan TV2Nettavisen forholder seg til de konkret problemstillingene som reises i denne saken.
Ombudet imøteser deres tilbakemelding, senest innen utløpet av september 2007.
Med vennlig hilsen Beate Gangås Likestillings- og diskrimineringsombud
Posta 10/3/2012 18:44 (#8097 - som svar på #8083) Emne: RE: User thrown out, blocked, from site, bruker kastet ut av, blokkert fra, nettsted nyhetsspeilet.n
E-post sendt til en del av de ansvarlige, massemedia med fler ifm svinesprøyta og det vi ser av temporære og permanente skader hos mange innbyggere forårsaket av denne sprøyta, den såkalte svineinfluensa-vaksinen:
+{
Emne: Nyhetstips, forespørsel til legemiddelindustriforeningen, folkehelseinstituttet og alle ansvarlige, med fler
* Sitat: "Et liv tapt i svineinfluensaen er et liv for mye tapt" - Administrerende direktør Karita Bekkemellem i legemiddelindustriforeningen
Spørsmål 1 til Karita Bekkemellem, Steinar Madsen, rockefeller foundation's og statens folkehelseinstitutt og alle andre ansvarlige: "Hva med hundre barneliv, hvor mange vet vi ikke ennå, som har tapt å være våken og oppegående trolig resten av sitt liv pga permanent narkolepsi pga svinesprøyta og alle andre som har fått temporære og permanente bivirkninger samt alle involverte som må hjelpe disse og lider av samme skjebne, med så mange fler, er dét et for stort tap?"
Spørsmål 2 til alle ansvarlige: "Hvordan klarte man å detektere 630,000 (nordmenn influensasmittet - artikkel Aftenposten, først rapportert 900,000) tilfeller av a(h1n1) svineinfluensa i Norge så og si over natta? Regn ut tids-, materiell- og personellforbruk for å detektere 630,000 tilfeller over så kort tid, og jeg mener det utvetydig vil vise at disse opplysningene var basert på en umulig gjennomførbar operasjon. Dette må nå de ansvarlige dokumentere at var gjennomførbart, ble gjennomført og var reelt ift de metoder for deteksjon som eksisterte"
Det avkreves etterrettelige og tilstrekkelig fyldige svar, også sett i lys av at vi har blitt terrorisert av denne såkalte vaksinen som beviselig ikke hadde annet enn skadelig effekt, noe bl.a. undertegnede visste på forhånd, og jeg har fire barn jeg måtte beskytte, med mange fler. Kort beskrivelse av hvordan terroren fungerte: Jeg ga som min plikt som far tilsier, mine barn klar beskjed om ikke å motta svinesprøyta. Bl.a. min eldste datter ble veldig opprømt og skremt og sa: "Ja men pappa, hva om jeg dør?", med påfølgende psykiske belastninger over ganske lang tid for alle, og med fare for post-traumatiske stresslidelser. Forstår dere alvorlighetsgraden? Dette er særdeles alvorlig. Etter mitt syn skal dette behandles under gjeldende terrorlovgivning
PS: Hvorfor var virus beskrevet med bare noen barnslige kruseduller i biologiboka vi hadde på naturfaglinja på gymnaset inklusive en kort intetsigende tekst? Jeg vet årsaken, vet dere? Har de ansvarlige vært hjemme hos de skadede og unnskyldt seg og gitt dem en sjekk pålydende det særdeles store antall millioner kroner de og berørte har tapt og taper på skadene? I USA har frekvensen av autisme økt fra 1:10,000 til 1:100, en økning med faktor på 100, se Autism Conference and Vaccines: Raise Your Hand! I USA får barn visstnok ca 35 vaksiner i oppveksten. Hvorfor får de ca 400% fler vaksiner enn barn i Norge, fordi det er 400% fler virussykdommer der? Selvfølgelig ikke, det er fordi dette er basert på pur korrupsjon og skjulte agendaer, selv en journalist og redaktør bør forstå dette uten å tenke seg om og være seg sitt ansvar bevisst og publisere dette per omgående
Posta 12/3/2012 23:09 (#8102 - som svar på #8097) Emne: RE: User thrown out, blocked, from site, bruker kastet ut av, blokkert fra, nettsted nyhetsspeilet.n
De har fjerna blodtype informasjon i registeret for pasienter, viktigste data angående helse, og for å få vite blodtypen må man henvende seg til fastlege og gi begrunnelse for at de skal ta blodprøve og gi informasjonen, mildt sagt underlig synes jeg. Ikke rart helse koster skjorta her i landet
Jeg har sendt ca 3,750,000 e-poster fordelt over noen tusen personer i pressen, politiske administrasjoner med fler i løpet av siste 4-5 år, kun 1 er tatt til følge!, resten er tilsynelatende ignorert, selv om de fleste e-poster inneholdt dokumenterte alvorlige saker. Hva i granskauen er det de driver med? Hvis de hadde tatt til følge det jeg sendte ifm svinesprøyta, hadde vi idag ikke hatt tusenvis av personer med midlertidige og permanente sykdommer forårsaket av giftsprøyta. Det er komplett hjernedødt
Posta 27/3/2012 11:02 (#8143 - som svar på #8102) Emne: RE: User thrown out, blocked, from site, bruker kastet ut av, blokkert fra, nettsted nyhetsspeilet.n
Mr Kenny Clark's comment: 'This is dumb as fuck,why post trash? That hand gesture is the ''Hellen Keller'' sign of ''love''.....I'm deleting this shit from my RP group you just spammed in' ~ Free speech is not tolerated and the rights stated in The US Constitution is not respected by some of Ron Paul's supporters, It's always possible to advocate a view and counterview without carrying out a rude attack and kicking the messenger out permanently
Posta 27/3/2012 22:36 (#8146 - som svar på #8143) Emne: RE: User thrown out, blocked, from site, bruker kastet ut av, blokkert fra, nettsted nyhetsspeilet.n
Innledende kommentar fra Navigate3D: I den forledende propaganda-dokumentaren 'The wanted NBC Mulla Krekar مهلا کرێکارو فیلمهکهی' nedenfor er bl.a. Siv Jensen og Carl I Hagen med på å lyve grovt og alvorlig til det norske folk og resten av verden, et prosjekt og foretak som åpenbart også er tverrpolitisk og som har bidratt til at millioner av mennesker, ofte inklusive mange barn, har blitt utsultet, terrorisert, maltraktert og myrdet. Det synes å være åpenbart at alle partiledere, media redaktører, enkelte advokater, propaganda regisører bak misæren, m.fl., er kjent med den reelle bakgrunnen for denne makabre kriminaliteten som til nå har foregått over mange år uten at noen av de involverte eller andre har intervenert
**** Cirkus mullah Krekar & co **** En suksessrik tverrpolitisk forestilling
Idag er det sirkus i alle kanaler og vel så det * Gladnyhet: Gratis billetter til alle. Ikke gå glipp av denne unike sjansen, løp og .. få
Den store elefanten i sirkuset vandrer lettbent rundt i hele manesjen, er på alle førstesider i de friskeste farger, og vandrer over eteren over vann og fjell til husstander fra den tetteste byjungel til den mest utilgjengelige gård oppe i lia i Gudbrandsdalen. Showet er velregissert, og alle artister er godt beredt. Det er full fart i alle kanaler og analer, bl.a. i:
I ekstraforestilligen utfører sirkusets eminente tryllekunster og illusjonist følgende bragd til publikums store begeistring:
Er mullah Krekar en CIA(/Mossad/MI5/MI6/KGB/FSB/+) agent? Han er i denne listen over CIA og Mossad agenter, med navn Najmuddin Faraj Ahmad: Public Service Announcement: List of CIA and Mossad agents. Det forklarer iallefall mye, alt, om hans virke og hvordan han blir brukt og presentert i media mv
Som avslutning oppfordrer han alle i publikum til å øve inn samme bragd i det ganske land, dvs repetere den til den sitter som støpt
Velkommen og vel hjem
På grunn av sirkusets konkurransemoment, vil det bli utdelt fair play pris etter evenementet, og prisutdelinga vil finne sted utenfor inngangsporten til Ila landsfengsel. Tid og dato vil bli annonsert senere. Hjertelig velkommen skal I være
Posta 11/4/2012 01:24 (#8190 - som svar på #8146) Emne: RE: User thrown out, blocked, from site, bruker kastet ut av, blokkert fra, nettsted nyhetsspeilet.n
Kjetil Dreyer: forsøk å holde ting til topic her inne Otto. Jeg har måttet slette endel av dine innlegg fordi de ikke passer inn her allerde. Lar denne stå denne gangen fordi det er på sitt vis knyttet til big farma og de som kontrollerer big farma i dag med Rockefeller familien i spissen.
Eric Van Brug Wilting: Enig i relevansen til disse "hemmlige losjene" og ulike støtteprogram disse er arkitekter for. Bl.a, gjelder dette videreføring av, Hitlers, og Mengele sine ideer om rare og sunnhet. Social Enginering, er et faktum vi bør ha i bakhodet, nesten hver gang det kommer noen nye "supermedisiner". Farmasøytisk industri vil vise seg å kunne bli en viktig brikke i "skapelsen" av det kommende globale regime, matforsyning og folkehelse (kontroll).
Otto Lund: Kjetil, da forlater jeg gruppen nå, er altfor viktig til å bli slettet, lykke til, no offence :) Har ikke tid til å gjøre arbeid som ikke tas alvorlig, ikke så mye som ett komma, og årsakene burde være kjent så har ikke tid til å skrive om det, en barnehage hele Norge, dog barn er mest voksne av alle, ikke personlig ment til noen men i høyeste grad generelt
Posta 11/4/2012 07:23 (#8197 - som svar på #8190) Emne: RE: User thrown out, blocked, from site, bruker kastet ut av, blokkert fra, nettsted nyhetsspeilet.n
Indirekte spionasje for Russland blir nå erstattet av direkte spionasje for Russland, derfor bygges det nytt spionskip.
Spionskipet som ble snudd til det motsatte: I 1987 ble vi overrasket av en sak på toppen av Forsvarsdepartementet. Jeg var da forsvarsminister Johan Jørgen Holsts rådgiver. USA hadde da oppdaget at Kongsberg Våpenfabrikk sammen med japanske Toshiba med Jens Christian Hauge i en sentral rolle fra skyggene, hadde levert stillegående propeller til de nye og raskeste, og ikke minst de mest farlige sovjetrussiske ubåtene med strategiske atomvåpen.
Dette hemmelige salget med Norge som leverandør, hadde enorme følger for det amerikanske forsvaret. Som ikke lenger var i stand til å oppdage de nye sovjetiske ubåtene i dypet ved bruk av avansert lytteutstyr av forskjellige slag. Blant annet ved bruk av lyttebøyer som ble droppet fra overvåkingsfly fra Keflavik på Island og norske overvåkingsfly av typen Orion fra Andøya flystasjon.
USAs nasjonale sikkerhet hadde fått et alvorlig slag. Amerikanerne var rasende, og særlig Kongressen var i opprør over Norge. Salget hadde endret atomvåpenbalansen.
Johan Jørgen Holst var like overrasket som amerikanerne, men han måtte sammen med statsminister Gro Harlem Brundtland finne ut av ting, og forklaringene som han fikk, brakte han videre til Washington, hvor han måtte reise over flere ganger for roe ned gemyttene blant rasende folkevalgte. USAs viseforsvarsminister Richard Perle har senere sagt at USA visste at Holst og Harlem Brundtland løy som følge av signaletterretning som fortalte dem det, men valgte å ikke konfrontere Norge med løgnene.
Holst kunne lyve bevisst, men jeg tror ikke at han gjorde det denne gangen. Vi hadde generelt store problemer med etterretningstjenesten og Trond Johansen, og Holst stolte ikke på informasjon som han fikk derfra. Da Johan Jørgen Holst ville undersøke fortiden til hele etterretningstjenesten, fikk han beskjed om at alle arkiver var brent opp! Ikke det mest tillitvekkende. I dag vet vi at russerne hadde hånden om denne kjernen i Forsvaret.
Etter en tid endte det med at vi bestemte å bygge et nytt spionskip som fikk navnet «Marjata». For å bøte på de store skadene som salg av stillegående propeller hadde forårsaket på Amerikas nasjonale sikkerhet.
I ettertid er det lett å se at russerne snudde dette skipet også til bruk i egen kontraetterretning mot USA, for spionskipet var helt sikkert en russisk idè, og dermed et agn som Holst slukte med snøre, søkke og agn. Dermed ble ikke Norge som dobbelagent avslørt som følge av at amerikanerne fulgte sporet med propellene. I stedet ble alt maskert og den russiske dobbelstaten var ikke en gang i nærheten av å bli kompromittert.
Ingen av oss i ledelsen av Forsvarsdepartementet visste at vi var integrert i russisk kontraetterretning alle sammen. Det falt oss ikke inn. Likevel var det virkeligheten.
Det er lenge siden «Marjata» ble bygget i all hemmelighet. Nå skal Forsvaret skaffe seg et nytt spionskip. Siden jeg var i Forsvarsdepartementet har Russland kommet til i stedet for Sovjetunionen, grepet om Norge er strammet veldig til, og Putin har satt i gang en strategisk trinnvis prosess for å gjøre et tidligere maskert herredømme om til et åpent herredømme, og regjeringen Jens Stoltenberg er viktig for ham i så måte. Den gjør hva russerne instruerer sine nøkkelfolk til å gjøre.
Når de hemmelige russiske tjenestene trenger et nytt skip til etterretning mot andre land, først og fremst USA, henter de glatt 1,4 milliarder kroner fra den norske statskassen til det formålet. Det var virkeligheten som jeg opplevde uten å forstå den i ledelsen av Forsvarsdepartementet i 1987 og 1988, og det er den virkeligheten som jeg opplever nå utenfor systemet, men i motsetning til før forstår jeg hva som skjer. Veldig godt.
Norge er en russisk dobbelagent, men etter 2005 en avslørt sådan innen Vesten, og spionskipet fra gamle dager må erstattes av et nytt som er tilpasset spionasje mot USA i stedet for Russland. Det får med andre ord en oppgave innen direkte etterretning mot USA, ikke mot Russland, og skipet er således en logisk følge av at hva som var skjult før blir gjort åpent. Direkte etterretning for Russland erstatter indirekte kontraetterretning for Russland.
Posta 12/4/2012 12:27 (#8200 - som svar på #8197) Emne: RE: User thrown out, blocked, from site, bruker kastet ut av, blokkert fra, nettsted nyhetsspeilet.n
Bl.a. regjeringa, stortinget, fhi, legemiddelverket med så alt for mange fler har klikka totalt, gjennomkorrupt, løgnaktighet er mer regelen enn unntaket, mafiavirksomheten er blitt ganske synlig for mange, inklusive mange personer i folkets lønnede tjeneste som er potensielt livsfarlige, noen melder om gjentatte drapsforsøk med navn på kildene for truslene, barn går tildels unødig på medisiner som eksempelvis koster oppunder 100,000 kr per år, ren mafia- og kartellpris som staten stilltiende betaler, folket blir flådd uten skrupler, frimurerorienterte organisasjoner har infiltret nesten alt som er av reell makt, har aldri opplevd noe verre i løpet av mitt liv. Situasjonen er særdeles alvorlig. Jeg ser utvetydig at dess lengre dette kriminelle komplekset fortsetter uten å oppløse seg selv, uten at enkeltindivider gjør bot og bedring per omgående, dess verre blir det for de, for kollapsen deres kommer, ubønnhørlig, og etter hvert total
Det kom jo frem noe, men på langt nær alt. Tonen er at han «gjorde hva han måtte gjøre». Det er feil, krigens lover som de sivile lover gjelder for alle; mord, grunnlovsbrudd, selge tungtvann til Israel for å lage atombombe, kan få sin tragiske konsekvens i våre dager om de bomber Iran. Seierherrene skriver historien, og historien har skapt mange falske helter; her er en av dem.
Krigsseilerne kunne ikke få konkurrere med deres helterolle, derfor ble de henvist til rennesteinen i Hamburg og Antwerpen, mens disse ‘heltene’ tok hederen, æren, makten og alle pengene…
Posta 18/4/2012 17:36 (#8208 - som svar på #8200) Emne: RE: User thrown out, blocked, from site, bruker kastet ut av, blokkert fra, nettsted nyhetsspeilet.n
Originally posted by eannibal in tv2 nettavisen veggavisen debatt forum, somewhat edited: * Copy of original post is in attached file, fetched from client internet browser cache
+{
More secrets is revealed about the brutal execution of Saddam Hussein
Lets started with George Bush who confirmed that the execution should be more acceptable and human and the USA have nothing to do with the date of the execution which is the muslim holy day of Aid-Al-iDHA
The Iraqi prime minister Nouri _ al -maliki confirmed that Saddam Hussein was been kidnapped one hour with his american guards by the Shiaa muslims melicia of the cleric Moktadaa-Al-Sadr
The execution place was the building of the military intelligence in the Al-Khadimia zone of Bagdad, in the fifth floor, the fifth division of the previous Iraqis military intelligence charged to deal with Iran
Officers from israeli mossad and the iranian (bazdaran) or intelligence was been present at the execution, which is political execution
During the golf war I, Iraq launched 39 missiles on israel, and during the execution Saddam was hanged with a cord of 39 rounds around the blow???
Also Saddam was been executed because of the many secrets and under table agreements with western secret service about iraqis armement (USA-UK-GERMANY-FRANCE-ITALY)
}+
Navigate3d comment: This post was deleted by the forum administrator ca one to two minutes after beeing posted, most probably detected by a forum intelligence and expert system software, i.e. information was suppressed because of the ongoing war agenda psychological operations, as also the tv2 nettavisen veggavisen debate forum seemingly was a part of
Posta 20/4/2012 16:57 (#8211 - som svar på #8208) Emne: RE: User thrown out, blocked, from site, bruker kastet ut av, blokkert fra, nettsted nyhetsspeilet.n
Yngve F. Nordstrøm: Hvorfor postet du denne linken? Vet du hvem George Galloway er? Hvorfor poster du ikke hva du selv mener om dette? Hva vet du om Saddams WMD? Kjenner du til angrepet på kurderne i Nordirak mes stridsgass? Angrepet på befolkningen i syd? De nattlige flytransportene til Iran med kasser merket kroppdeler after iranske soldater? Rakettskrogene som dukket opp som skrot i Antverpen? i går kl. 13:09 · Liker
Otto Lund: Takk for interessant kommentar, skal ved anledning se mer på det du beskriver, mer om samme og relatert, 9/11 and related: Intelligence reports http://abeldanger.net/ Technical documentation http://ae911truth.org/ i går kl. 13:26 · Liker
Yngve F. Nordstrøm: Hvilken relevans har dine nye linker? I 2003 av jeg på et møte med en iransk tidligere ambasadør til Norge. Han hadde interesante saker å fortelle. Han kjente også Iraks militærattashe. Spennede saker kom frem. Lykke til med konspirasjonene, og du...du vet sikkert at jødene stod bak 911, men ikke at building 7 var utbrendt på baksiden. Den siden TV-kameraene ikke dekket. Det var derfor den falt så fort. All innvendig support var svekker av høye temperaturer. Du vet stål svekkes voldsom ved temperaturer over 650 grader. i går kl. 13:50 · Liker
Yngve F. Nordstrøm: Hvem er George Galloway? i går kl. 13:58 · Liker
Informasjon om rasistiske, nazistiske og andre ytterliggående hatgrupper på Veggavisen (TV2 Nettavisens debattforum).
onsdag 24. oktober 2007 Nordstrøms metode
Yngve F. Nordstrøm gjemmer seg på Veggavisen bak navnet ”Decca”. Decca er en iherdig ”kritiker” av islam. På Veggavisen legger han av og til ut manipulerte bilder som sammenligner muslimer i demonstrasjonstog med tyske soldater i Oslo under krigen. Stort sett forsøker han å holde en tilsynelatende saklig fasade der påstander underbygges med ”fakta” (sakset fra eller linket til diverse propagandanettsider). Mest påfallende med Deccas metode er likevel en ørkesløs oppramsing av oversettelser av Koranen og andre islamske skrifter, oppramsingene brukes som ”bevis” for at muslimer er konebankere, pedofile, voldsmenn etc.. På grunnlag av sin grundige (fundamentalistiske) lesing av Koranen etc konkluderer Decca med at islam må forbys og muslimer gis psykiatrisk behandling. Noen eksempler (toppen av isfjellet):
«Muslimer finner hjemmel for konebanking her: 004.034 YUSUFALI: Men are the protectors and maintainers of women, because Allah has given the one more (strength) than the other, and because they support them from their means. Therefore the righteous women are devoutly obedient, and guard in (the husband's) absence what Allah would have them guard. As to those women on whose part ye fear disloyalty and ill-conduct, admonish them (first), (Next), refuse to share their beds, (And last) beat them (lightly); but if they return to obedience, seek not against them Means (of annoyance): For Allah is Most High, great (above you all).
Drapsmenn her: 009.029 YUSUFALI: Fight those who believe not in Allah nor the Last Day, nor hold that forbidden which hath been forbidden by Allah and His Messenger, nor acknowledge the religion of Truth, (even if they are) of the People of the Book, until they pay the Jizya with willing submission, and feel themselves subdued. »
«For øvrig skal "avgudsdyrkere", dvs mennesker som ikke er jøder, kristne eller muslimer, drepes - dersom de ikke konverterer til islam og betaler løsepenger. En må formode dette også må gjelde vår tids humanetikere, marxister, og buddister. Bestemmelsen om dette finner vi i kap. 9:5 som sier: " Men, når de fredlyste måneder er til ende, så drep avgudsdyrkerne hvor dere finner dem, - pågrip dem, beleir dem, legg bakhold for dem overalt! Men hvis de omvender seg og betaler det rituelle bidrag, så la dem dra sin vei. Gud er tilgivende, - nåderik ". »
«En bør derfor stille spørsmål om hvorvidt timelange koranresiteringer over flere år kan medføre alvorlige psykiske skader, med påfølgende risiko for å begå straffbare og selvdestruktive handlinger. Et annet spørsmål er om det er mulig å etablere dertil egnede psykiatriske behandlingsinstitusjoner som kan drive med avprogrammering. »
«Koranens rettslære må etter alt å dømme være uforenelig med norsk lov. Jeg vil sette dette ytterligere på spissen: forkynnelse av koranens lære må ansees som straffbart fordi den bringer bud om rasisme, trusler, og oppfordringer til straffbare handlinger. Er forkynnelse av koranens lære lovstridig ? Ja ! Utvilsomt ! I følge en politijurist jeg har hatt kontakt med, er oppfordringer til straffbare handlinger å anse som medvirkning til sådanne. Og forkynnelse av koranens lære blir derfor å betrakte som en oppfordringer til straffbare handlinger. Moskeer, koranskoler og muslimske grunnskoler er steder hvor det blir bedrevet forkynnelse av koranens lære. KONKLUSJON: Moskeer, koranskoler og muslimske grunnskoler o.l. må med ovennevnte begrunnelser betraktes som lovstridige, og må derfor forbys. »
Posta 30/4/2012 14:36 (#8232 - som svar på #8211) Emne: RE: User thrown out, blocked, from site, bruker kastet ut av, blokkert fra, nettsted nyhetsspeilet.n
Euroskolen agil as, odd fellow, NAV, reelle og verifiserte samt opsjonelle og indikative relasjoner. Euroskolen engasjeres av bl.a. NAV Østbyen Trondheim
Posta 6/6/2012 10:38 (#8301 - som svar på #8232) Emne: RE: User thrown out, blocked, from site, bruker kastet ut av, blokkert fra, nettsted nyhetsspeilet.n
Det har vært noen hektiske dager hvor jeg har hatt hendene fulle med å unngå å bli sperret inne i forkant av 14. juni rettssaken. Enkelte myndighetspersoner i Bergen ønsker å få meg bak lås og slå i to måneder og i slutten av forrige uke dumpet det inn en soningsinnkallelse som skulle vært effektuert fra kl 10 i dag. Paradokset er at dette skjer samtidig med at fengselet jeg var kalt inn til, Bjørgvin, var i streik og tømt for fanger. Så kan man jo bare spekulere i årsaken, særlig når det heller ikke foreligger noen rettskraftig avgjørselse.
Monicha Nyhuus Aas Derfor er det viktig nå, at alle sprer budskapet om det som skjer, og at vi får så mange som mulig inn i Marius sin støttegruppe!!!
1. Da melder Ingunn Røiseland seg (som første nordmann/kvinne tror jeg) ut av staten Norge. Modig dame. Kl 12:00 i dag kommer NRK for å intervjue henne. Under her er brevet hun har sendt til Kongen. 2. Erklæring om utmelding av staten Norge, med referanse til retten til å leve i landet som frikvinne. Kjære Kong Harald Jeg retter dette skrivet til Kongen, fordi Grunnlovens § 3 utvetydig fastslår at Kongen er landets konstitusjonelle overhode,-selv om det ikke nødvendigvis alltid har blitt praktisert slik. Slik jeg forstår det, er det ingen tvil om at det er Kongen som formelt bør forholde seg til utmeldinger av staten av denne typen, og bekrefte legitimiteten av den,-ikke fordi jeg behøver det, men fordi den norske stat vil be om det. 3. I prinisippet burde ikke en slik utmelding være nødvendig, ettersom jeg aldri har inngått i et bevisst og frivillig kontraktuelt forhold til den norske stat,-men jeg har jo etter hvert registrert at staten forholder seg til meg via mitt identitetsnr som om det eksisterte en avtale. Dette er derfor ikke en anerkjennelse av Grunnlovens legitimitet, men bare en konstatering av at jeg ikke ønsker å inngå i et forhold til den norske stat. 4. Jeg vil også gjerne gi uttrykk for min takknemlighet overfor Kongen, som jeg oppfatter som et menneske med ydmykhet, stor medmenneskelighet, varme og humor, -og jeg har bare de aller beste følelser for Kongen, og stor respekt for måten Kongen utfører gjerningen sin på. En utmelding av denne typen reiser mange prinsipielle spørsmål, som hvorvidt det er mulig å legge naturrett, eller ideen om en universell rettsforståelse til grunn. Jeg vil hevde at menneskerettighetene legger til grunn ethvert menneskes medfødte rett til å bo, leve og arbeide i et land uten nødvendigvis å måtte innordne seg nasjonale eller lokale myndigheter. Den motsatte konsekvensen vil i så fall være at vi ikke er født frie på noen som helst måte, men fra vi er født er underlagt arbitrære myndigheters skalten og valten. Noen vil kanskje hevde at Grunnloven utgjør en absolutt myndighet som vi må underkaste oss, men slik jeg forstår det gjør den ikke det. Grunnloven ble til fordi en gruppe menn klarte å utnytte et maktvakuum som frigjorde oss fra det åket som det danske eneveldet var. Jeg kan ikke se at Grunnloven henter de facto legitimitet fra noe annet enn at en gruppe menn samlet seg på Eidsvoll og forfattet et «rettsdokument». Noen vil hevde at det var folkeviljen som ble representert her, men så vidt jeg vet var f.eks ingen fra Nord Norge til stede,-og heller ingen kvinner. Dersom det da skulle være slik at Grunnloven allikevel representerer absolutt legitimitet, og jeg ved fødselen må underkaste meg,-er jeg da fri? 5. Jeg vil gjerne redegjøre kort for hva som har skapt behovet for å bryte de presumptive båndene til den norske staten. Jeg kunne anføre svært mange ankepunkter, men velger å nevne noen av de mest graverende: 1. Det strider i mot samvittigheten å være delaktig i den norske stats hjerteløse drap av sivile i Libya, samt bidra til å legitimere den norske statens øvrige utenrikspolitikk. Dersom det viser seg at Norge gjennom sin voldsutøvelse i Libya har begått brudd på menneskerettighetene, vil det nødvendigvis også ha implikasjoner for vårt forhold til staten. Jeg vil minne om hvordan naturrettsbegrepene ble satt på spissen i Nürnbergprosessene. I Norge ble det spørsmål om hvilken lov krigsforbryterne skulle dømmes etter, og både domstolen i Nürnberg og Høyesterett i Norge nektet å legge Det tredje rikes lover til grunn. Man tok utgangspunkt i at det fantes et overordnet normsystem (naturrettsteori) der menneskets verdi, uavhengig av rase, ble slått fast uavhengig av hvilken lov som gjaldt på tidspunktet krigshandlingene fant sted. For egen del vil jeg nevne at jeg kun har fredelige intensjoner, og ikke støtter noen form for voldsutøvelse eller ekstremisme, og nettopp dét er årsaken til at jeg ikke kan stille meg bak den norske stats handlinger i Libya. 2. Jeg kan ikke bidra til til å gi legitimitet til Pensjonsfondets investeringer i noen av verdens mest kyniske foretak. 3. Som aleneforsørger i mange år, med til dels dårlig økonomi, har jeg opplevd at ingen innkrever er mer nådeløs enn stat og kommune. En stund hadde jeg en illusjon om staten som den ideelle omfordeler,-som redistribuerer for å sikre velferd for de svakeste gruppene. Dessverre er min opplevelse at statens fremste anliggende er å kreve inn skatter og avgifter, på bekostning av velferd. Ingen er raskere ute med trusler om å konfiskere hjem og eiendeler enn staten. 4. Det er umulig å legitimere salg av nasjonale ressurser som vann, energi, mineraler til utenlandske eierinteresser,-slik vi ser det skje. Min fremste lojalitet er overfor Moder Jord, og ikke overfor kapitalinteresser med en egosentrisk agenda. 5. Jeg kan ikke være deltaker i den maktutøvelsen som staten står for når den ligger på Europatoppen for tvangsinnleggelser innenfor psykiatri, til tross for at vi bor i «verdens beste land», eller når staten utøver et såpass kontroversielt «barnevern». Et grunnleggende prinsipp i et demokrati, er tanken om staten som garantist for fred, trygghet og lykke; staten er til for folket. Maktutøvelsen i Norge i dag, hvor statsforvaltningen har kommet ut av enhver proporsjon, har lagt grunnlaget for min følelse av et liv som samfunnsslave; det kan jeg ikke være med på lenger. Jeg forstår at jeg ved dette avstår fra retten til fri skolegang, «fri» legehjelp, alderspensjon og andre økonomiske ytelser, men jeg får også tilbake retten til å slippe å forholde meg til en statsmakt som jeg opplever som stadig mer repressiv, og jeg slipper å forholde meg til et umulig dilemma hvor jeg tvinges til å støtte massedrap og en svimlende mangel på etikk. Mitt spørsmål til kongen er derfor grunnleggende: kan jeg velge å avvikle forholdet til statsmakten og allikevel bo i landet som fri borger, «frikvinne», og påberope meg menneskerettighetene? 6. Dersom Kongens svar er negativt, så vil jeg i så fall gjerne be om en redegjørelse for hva som gjør meg til «fri» og ikke til «slave». Jeg håper også at Kongen tar sitt konstitusjonelle ansvar på alvor, og ikke delegerer dette brevet til annen statlig myndighet, som jeg mistenker vil gjøre brevet mitt til gjenstand for en endeløs svadaprosess. Det jeg konkret vil be Kongen om er derfor konkret en bekreftelse på min rett til å bo i landet, under beskyttelse av, og forpliktet av, menneskerettighetene, uten å være medlem av den norske nasjonalstaten. Jeg får lyst til å si som Nygaardsvold «Folkets urgamle rettigheter, som er så godt uttrykt i den kjente strofen: «Fritt tør han tenke og fritt tør han tale, fritt tør han virke til Norges held», er nå en saga blott. Norges grunnlov som vi med rette var så stolt av, våre lover som vernet om rett og rettferdighet, er trampet ned av soldaterstøvler.» Mvh Ingunn Røiseland
Posta 21/6/2012 17:06 (#8306 - som svar på #8301) Emne: RE: User thrown out, blocked, from site, bruker kastet ut av, blokkert fra, nettsted nyhetsspeilet.n
Det 19. århundre sine «SANNHETER» avdekkes i disse dager.
Kjære kong Harald.
Grunnlovens intensjon. Med stor interesse følger jeg kongen og kongefamiliens rolle. Jeg «følger også det politiske liv» lokalt, nasjonalt og globalt og ser hvordan menneskeheten stadig ydmyker hverandre på ulike måter. Over tid ser det ut til å ha blitt mer interessant for mennesket å «legge skyld på den andre» enn «å finne egen kraft», og utrygghet og frykt skapes. Kan forholdene bl.a. skyldes markedskrefter og materialisme? Kan det tenkes at det norske folk begynner å oppdage bedraget? Å finne klarhet har gitt meg fremtidshåp og glede, samt mot og kraft til å bruke «min egen forstand». I denne kraften ligger verdsettelse, kjærlighet, takknemlighet og medfølelse.
Jeg skriver til deg som høyeste beskytter av Norges grunnlov. Intensjonen er å ivareta folkets beste interesser. Storting, regjering og dommerstand har kommet så langt ut av kurs at den norske stat av mange blir oppfattet som kriminell. Våre folkevalgte ledere ser ut til å rette lojaliteten mot NGO og korporative interesser. Er Norge som nasjon i ferd med å miste sin integritet?
Utfordringene ser forøvrig ut til å være globale, og jeg ønsker med brevet å utfordre deg til å synliggjøre den pågående transformasjonsprosessen siden jeg tar for gitt at kongen er informert om bevissthetsskiftet. Prosessen med å holde menneskets muligheter tilbake har pågått lenge. En av dem som forsøkte å synliggjøre dette i Norge på -70 tallet var J. Bjørneboe. Jeg antar at drapet på bl.a. J. F. Kennedy også hadde noe med disse forhold å gjøre.
Privat og lokalt engasjement. Min høyeste akademiske grad er master i spesialpedagogikk, innenfor adferd og systemperspektiv. Bevissthet betinges av andre forhold enn studiepoeng og akademiske papirer. Med den teknologiske utviklingen vi ser i samfunnet idag, går vi mot et «papirløst samfunn». I rollen som pedagog, arbeidsgiver, rådgiver, saksbehandler, ektefelle og mor til fire, har jeg gjentatte ganger gjort meg nyttige erfaringer med samfunnets «skjemavelde» og enkeltmenneskers opplevelse av verdighet.
I forbindelse med barnefordeling, etter 22 års ekteskap og fire barn, ble jeg gitt mulighet til å oppdage interessante forhold mht. mekling og familierådgivning. I tillegg fikk jeg spennende opplevelser med sakkyndige, advokater og dommere i vårt rettsystem. Jeg fikk også erfare hvordan departement, helsetilsyn og andre «tilsynsinstanser», fungerer i praksis.
Jeg finner det naturlig å meddele kongen at Kristiansand tingrett fradømte meg foreldreansvaret for min yngste sønn i 2009. Kort etter ble jeg godkjent som forsterket fosterhjem for en annen ungdom.
Det handler om «liv og lære» i et paradigmeskifte. Gjennom sosiale medier, arbeider mange for å synliggjøre hva som faktisk foregår i vår nasjon, ditt kongerike. Derfor kjenner jeg til I. Røiseland sitt brev til deg datert 04.06. d.å.
«Liv og lære» hører nøye sammen (ontologi og epistemologi) og kvaliteten på landets utdanningsinstitusjoner er svært vesentlig for en god samfunnsutvikling. Du kjenner nok disse kinesiske visdomsord, selv om «visdommen fra østen» har vært «skjult» for den vestlige verden i lang tid: «Fortell meg og jeg glemmer, vis meg og jeg kan huske. Involver meg, og jeg lærer/forstår.»
Siste halvdel av det 19. århundre bar i Norge preg av et utdanningssystem hvor elever «lærte hva de skulle tenke». Er det mulig å fordumme mennesker på en slik måte? Kritikken systemet fikk på -80 tallet var bl.a. «manglende kultur for læring». Den norske skolen fortsetter å «fortelle» elever, og det blir mange ord; rammer for «læring». I denne konkurransen skapes det, naturlig nok flere tapere enn vinnere. En av dem som påpeker disse konsekvensene er Peder Haug. Jeg finner det riktig å poengtere at hver enkelt lærer, skoleleder, elev og foresatt trolig gjør så godt de kan i et system som er overmodent for fornyelse. Også de andre store systemene i vårt land ser ut til å ha behov for store forandringer.
Som pedagog med integritet, kan jeg ikke lenger være med på å arbeide i systemer som, til tross for fine ord og løfter samt dyktige lærere; «KUNNSKAPSLØFTET», ikke vil være i stand til å løfte og ta vare på enkelteleven. Hvilket system i vårt velferdssamfunn løfter mennesker, kjære konge?
Det har lenge vært et stort sprik mellom liv og lære i vårt lille land og i verden forøvrig. Så lenge har forholdene vart at de fleste mennesker i Norge, tror at det skal være slik. Flertallet slår seg til ro med at «vi er heldige som er født på solsiden», i oljenasjonen Norge, og velger å gjøre så godt de kan i «en stadig økende tidsklemme». Overordnede rammer som skaper konkurranse, er trolig en viktig årsak til denne tidsklemma. Konsekvensene av å fortsette å velge «komfortsonen» vil trolig kunne bli svært smertefulle.
Nye muligheter. Jeg vet at du vet at det som foregår i vårt velferdssamfunn «har sin pris». Jeg ser et samfunn som skaper sykdom. Siden «kreftgåten» og andre «sykdomsgåter» er løst, finner jeg det viktig at mine medmennesker blir informert. Jeg finner det riktig å si at det er på tide å begynne å tjene mennesker heller enn å tjene penger. Hvilken verdi har egentlig penger?
NGO og korporative krefter har hatt stor makt, og det er interessant å være en av dem som overskuer manipulasjonen som har lurt hele det norske folket til bl.a. å tro at vi er frie borgere og at vi lever i et land med ytringsfrihet og reelle valgmuligheter. De samme kreftene har lurt oss til å tro at de store industriene i vårt land, deriblant legemiddel-, militær- og oljeindustri, bl.a. bringer helse, fred og frihet.
Nå ønsker mange nordmenn sannheten om medier og alle andre korporative krefter som har ført mennesker bak lyset. «Slørene» skal bort. Noen vil kalle tiden for «forvirringens tid». Jeg og mange med meg lever i mulighetenes tid, og mitt fokus er å møte mulighetene med mine aktive valg.
For å kunne velge aktivt trenger mennesket alternative valgmuligheter, og det vil være naturlig at disse blir gitt gjennom «offentlig kanal». Samfunnet trenger både unge og voksne som våger å stille spørsmål til det bestående og som våger å tenke selv. En forutsetning vil trolig være at den enkelte får bevissthet om hvem han/hun er og hvilke muligheter mennesket faktisk har, uavhengig av titler og/eller karakterer som ungdom eventuelt måtte erverve seg i et skolesystem med forståelser som gikk ut på dato. Samfunnet består av unike individer, og alle er verdifulle. «Annerledestenkere» har innsikt og visdom, som gir kongruens mellom liv og lære. Denne visdommen gir «metaforståelse».
Avslutning og oppsummering. Menneskeheten vil på sikt være tjent med at svekkelse av Norges suverenitet fører til global suverenitet med fokus på medmenneskelighet, frihet og fred. Manglende respekt mellom enkeltmennesker og kulturer samt kapitalistiske krefter og grådighet viser dessverre en annen intensjon i forhold til arbeidet med global suverenitet. Fredens og frihetens suverenitet har blitt svekket bl.a. gjennom et uoversiktlig byråkrati i vårt land, gjennom EU, EØS, FN, NATO osv. Den norske stat opptrer i stadig økende grad utenfor Norges grunnlovs premisser og intensjoner også utenfor våre landegrenser. Det er mange forhold som viser at menneskerettigheter brytes, og demokratiet står i fare.
I denne «urolige tiden» står mange enkeltmennesker i ulike kriser, mer og mindre bevisst. Hjelpeapparatet gjør trolig så godt det kan med de forståelser som idag er tilgjengelige i systemene. Den enkelte borger vil ha stor nytte av å få tilgang til forståelser som gir «hjelp til selvhjelp» i et samfunn som over tid, og trolig med en mer og mindre skjult agenda, har lært enkeltmennesket hjelpeløshet.
I «hjelp til selvhjelp» ligger det verdighet. Opplevelse av å være verdifull er «nøkkelen til lykke, glede, kjærlighet og god helse». Det finnes idag bl.a. enkle teknikker som bringer denne opplevelsen til enkeltmennesket, og verdens forskere kan forklare hvorfor teknikkene virker. Det er nok av lærere som er klare for oppdraget når samfunnet/mennesket er klar for nye muligheter. Konsekvensene er utvidet selvinnsikt samt frihet og glede.
Hvordan kan kongen bidra til at flest mulig blir informert om sin «frie vilje» og sine valgmuligheter som følge av bevissthetsskiftet?
Hvordan kan kongen bidra til å beskytte den norske grunnloven og folkets langsiktige beste interesser?
Jeg setter stor pris på tilbakemelding på mitt brev. Dersom deres majestet KONGEN ønsker å treffe meg, ville det være en stor glede for meg å takke ja til en slik mulighet.
Posta 16/7/2012 01:06 (#8339 - som svar på #8306) Emne: RE: User thrown out, blocked, from site, bruker kastet ut av, blokkert fra, nettsted nyhetsspeilet.n
Medlem
Poster: 42
Information from the norwegian state broadcasting corporation, norwegian state propaganda broadcasting corporation, norsk rikskringkasting, norsk propaganda rikskringkasting, norsk propaganda kringkasting, in cooperation with forskning .no, forskning propaganda .no, 'science' .no, 'science' propaganda .no
Posta 17/7/2012 01:28 (#8342 - som svar på #8339) Emne: RE: User thrown out, blocked, from site, bruker kastet ut av, blokkert fra, nettsted nyhetsspeilet.n
Senior Medlem
Poster: 228
The new world order satanic project and failure
Provably the world’s population's and nations' worst enemy is now terrorising the iranian people and all of us in different ways. Those nazi-marx lunatics have lied to all of us for decades, by controlling and censoring the mass media and almost all publishers of books and other information media. They have now infiltrated all or almost all entities with national and international political, economical, technologial and religious power, where freemasonry seems to be their main control organizations. Some entrances of many to a study of the satanic complex trying to ferment a third world war and create a global fascist dictatorship called the new world order, the fourth reich, a planned successor of the third reich: The society of Jesus, jesuits, Ignatius of Loyola, 1st Superior General, pope, black pope, Vatican * 9/11 and related: Intelligence reports http://abeldanger.net/ Technical documentation http://ae911truth.org/ * Follow the attached www-links to a big complex of related information
Posta 18/7/2012 16:40 (#8351 - som svar på #8342) Emne: RE: User thrown out, blocked, from site, bruker kastet ut av, blokkert fra, nettsted nyhetsspeilet.n
Informasjon slettet i Nyhetsspeilet.no av ukjente årsaker, kanskje av artikkelforfatter Herr Rolf Kenneth Myhre, selv om informasjonen er viktig og innafor hovedtema i denne forfatterens artikkel, respostet her under annen artikkel med annen forfatter
Quote: Biologist and researcher Christl Meyer has provided scientific evidence proving without doubt that the so called "HIV-virus", which is claimed to be the cause of AIDS, does not exist, and that the definitions of "AID$" are sporadic and non specific that the alleged syndrome is a cluster of OLD familiar diseases and not a disease of it's own. In this interview with Jane Burgermeister, Christl Meyer explains the HIV conspiracy and why the HIV vaccine campaign must be considered a genocide against Africans and the "Third World". In addition the campaign for HIV disturbs the Human Rights of everyone. Because there is no virus causing a syndrome called AIDS, there is no standard for a HIV (AIDS) test. People can show positive antibody test results after a flu vaccine and pregnancy. Christl Meyer http://www.christl-meyer-science.net Jane Burgermeister http://birdflu666.wordpress.com
Posta 26/7/2012 23:14 (#8385 - som svar på #8351) Emne: RE: User thrown out, blocked, from site, bruker kastet ut av, blokkert fra, nettsted nyhetsspeilet.n
Ikke overraskende ble jeg blokkert fra å poste og kommentere i den useriøse nazi-marx-profil-lignende fb-gruppa Knus Nyhetsspeilet!
Min siste post der, sitat:
+{
Fler personer, samt entiteter, er klar for rettsforfølgelse, reprimander, bøtelegging og fengsling, bl.a. ledelse og noen ansatte i det såkalte folkehelseinstituttet, rockefeller foundation eiere samt ledere og noen ansatte, ledere og noen ansatte i noen departementer, politikere i Regjering og Storting, bl.a. Jens Stoltenberg, Siv Jensen, Karl I Hagen, Kristin Halvorsen og mange fler, ledere og noen ansatte i det såkalte helsevesenet, leverandører og produsenter av såkalte vaksiner med mer, FN ved WHO med fler, enkelte ansatte, bl.a. dommere og statadvokater, i vårt såkalte rettssystem, og mange fler involverte i bl.a. denne absolutt alvorlige og helseskadelige svindelen: Svineinfluensa og vaksine svindelen & terroren anno år 2009, oppfølging inklusive krav om erstatning http://www.navigate3d.no/mbbs22/forums/thread-view.asp?tid=1760&start=1
Siste kommentar som var tenkt postet under ovenfor nevnte post, sitat:
+{
I min forrige kommentar ble mange utelatt som må etterforskes og straffeforfølges, bl.a. politi, påtalemyndigheter, militære, såkalte skeptikere, ref. skepsis.no, forskning.no, fritanke.no, humanetisk forbund, ntnu samt enkelte andre universiteter, bl.a. sett i lys av at de viktigste bevisene ikke ble presentert i rettssaken mot Anders Behring Breivik, google { anders breivik site:nyhetsspeilet.no https://www.google.no/#hl=no&q=anders+breivik+site:nyhetsspeilet.no } , «Merkelig land?, kriminelt merkelig, noen har nevnt super soldater, ikke bare med våpen som skyter kuler men med jus som våpen, urettferdig og ikke etterrettelig jus, sett i lys av at mange sentrale bevis, etter det jeg kan se, ikke ble presentert i rettssaken. Debatt med presentasjon av beviser som jeg antar ble ignorert i rettssaken ..» http://www.nyhetsspeilet.no/2012/07/breiviks-budskap-om-de-anonyme-bakmenn-3/comment-page-7/#comment-88112
Se mer om det samme med mer her: Vi er nødt til å gi informasjon til våre landmenn og -kvinner. .. Les mer om dette her: http://www.nyhetsspeilet.no/2012/06/enden-er-naer/comment-page-7/#comment-88155 Ingen offisiell instans i Norge har så langt villet presentere reelle bevis ifm 9/11 and related: Intelligence reports http://abeldanger.net/ Technical documentation http://ae911truth.org/ men tvert imot har mange aktivt arbeidet med å desinformere samt boikotte presentasjoner av fakta. Også dette vil ubønnhørlig føre til at de som står bak etterforskes og straffeforfølge
Posta 27/7/2012 12:28 (#8386 - som svar på #8385) Emne: RE: User thrown out, blocked, from site, bruker kastet ut av, blokkert fra, nettsted nyhetsspeilet.n
Selling Your Soul To The Devil And The Law Of Attraction. Jesus har sagt at veien til Gud er kun gjennom Ham, John 14:6 (New International Version) «6 Jesus answered, I am the way and the truth and the life. No one comes to the Father except through me.», John 10:9 (New International Version) «9 I am the gate; whoever enters through me will be saved. They will come in and go out, and find pasture.» Jesus har aldri snakket om noe som så mye som ligner på the «Law of attraction», kun at man skal be til Gud, og at vår tro og vårt levesett skal være i henhold til Guds, Jesu’, ord, bl.a. gi til de fattige og være altruistisk og ikke på noen måte være egoistisk
Jesus sier at vi skal følge hans eksempel og at Han ikke er kommet til denne verden for å bli tjent men kun for å tjene andre, Mark 10:45 (New International Version) «45 For even the Son of Man did not come to be served, but to serve, and to give his life as a ransom for many.» Jesus hadde som kjent mange budskap til oss, og det vesentligste var at vi skulle følge Guds bud og ord hvor Jesus sa at det nest viktigste er «Elsk din neste som deg selv», John 13:34-35 (New International Version) «34 A new command I give you: Love one another. As I have loved you, so you must love one another. 35 By this everyone will know that you are my disciples, if you love one another.», Matthew 22:36-40 (New International Version) The Most Important Commandment «36 ‘Teacher, which is the greatest commandment in the Law?’ 37 Jesus replied: ‘Love the Lord your God with all your heart and with all your soul and with all your mind.’ 38 This is the first and greatest commandment. 39 And the second is like it: ‘Love your neighbor as yourself.’ 40 All the Law and the Prophets hang on these two commandments.» Legg også merke til det Jesus sier er det viktigste budet «Elsk din Gud med hele ditt hjerte ..» Hva innebærer alt dette?, at vi skal følge Guds ord og at det er synonymt med å følge Jesu’ ord og eksempel. Konklusjonen er at the «law of attraction» ikke har noe med Gud og Guds ord å gjøre, tvert imot. Ved uoverensstemmelser eller selvmotsigelser i Bibelen, er det Jesu’, synonymt Guds, ord som gjelder
Digressivt, i denne stund er det oppstart av Olavsfestdagene i Trondheim, og i Vår Frue Kirke er et relativt kostbart prosjekt presentert, trolig i ntnu regi, som i utgangspunktet minner om noe à la det etter hvert relativt velkjente skepsis A Dyrendal ntnu grøsset, google { periscope vision bodvar schjelderup }, antakelig påkostet ganske så mange millioner kroner imens det i samme stund eksisterer en fattigdommens teltleir med romfolk på sørsia av samme kirke, en kontrast som viser våre felles prioriteringer og verdigrunnlag, finansierer satanistiske prosjekter og aktiviteter, ansatte og organisasjoner, over våre offentlige budsjetter, våre skattesedler, og utviser den ytterste umenneskelighet og egoisme . Fler personer, samt entiteter, er klar for rettsforfølgelse, reprimander, bøtelegging og fengsling http://www.nyhetsspeilet.no/2012/01/videovisning-av-tabu-foredraget/comment-page-6/#comment-88244 I min forrige kommentar ble mange utelatt som må etterforskes og straffeforfølges http://www.nyhetsspeilet.no/2012/01/videovisning-av-tabu-foredraget/comment-page-6/#comment-88270
Posta 29/7/2012 14:25 (#8389 - som svar på #8386) Emne: RE: User thrown out, blocked, from site, bruker kastet ut av, blokkert fra, nettsted nyhetsspeilet.n
Posta 2/8/2012 04:01 (#8403 - som svar på #8389) Emne: RE: User thrown out, blocked, from site, bruker kastet ut av, blokkert fra, nettsted nyhetsspeilet.n
Posta 2/8/2012 17:20 (#8404 - som svar på #8403) Emne: RE: User thrown out, blocked, from site, bruker kastet ut av, blokkert fra, nettsted nyhetsspeilet.n
A visit to Canada and long conversations with bankers, newspaper editors and others still living inside the "mainstream" story about world events has exposed a deliberate state of factual denial about what is really happening in the Western terrorist states. The editor of a major North American newspaper, for example, made it clear to this writer that he needed to believe the official story about 911 and everything else the Western terrorist governments were saying because the alternative would be to radically restructure a world view he created over a lifetime. The bankers and other "elite" also fervently pushed the truth about things like "global warming based on CO2" but immediately stopped the discussion and changed the subject when evidence was presented showing it was a fraud. The head of a major medical research laboratory, for his part, made it clear that openly researching subjects like bio-weapons (HIV, SARS, "bird flu" etc.) being spread by the cabalists would mean and end to his research institute's grants and unemployment for him and his colleagues.
What these highly intelligent and thoroughly indoctrinated Westerners all share in common is a financial interest (jobs, salaries and high social status), a family to support and a fear that openly discussing the fascist coup d'etat that took place in the West would lead to unemployment, poverty and ostracism. However,when certain key words and phrases are avoided (for example by discussing "oligarchs" instead of "cabalists") it is clear their world view is beginning to fall apart despite their deep personal need to cling to the "official" Western story. They are like loyal lifetime card bearing communists speaking in wavering voices of their loyalty to communism just before the fall of the Soviet Union.
The coming autumn chaos will force people like this to finally confront reality.
The order to stab this writer with a poisoned needle was given by Japanese power broker Ichiro Ozawa and his North Korean faction, according to North Korean, South Korean and Japanese military intelligence and underworld sources. Ozawa is upset by repeated assertions by this writer that he was involved in, and profited from, the 311 nuclear and tsunami terror attacks against Japan. My question to Ozawa is, why not sue me for slander instead of trying to kill me? Is it because you are guilty of participating in, and profiting from, the murder of 20,000 of your fellow Japanese citizens?
We are now investigating whether Ozawa was acting on his own or following instructions from the Rockefellers, the Bushes or the P2 lodge. We have also heard that somebody lied to North Korea’s Kim Jong-un and told him this writer was somehow responsible for his father’s murder.
In any case, formal police complaints have been filed and the case against the cabal has just been upgraded from financial fraud to mass murder.
Last week the cabal controlled media in the West tried to pretend the Rio summit was a failure even though $513 billion was pledged by 100 nations to fight poverty and environmental destruction. It was a cabal failure because $513 billion that, in the past, would have been handed over to the rich by the poor is instead being given by middle income countries to the poorest countries. This is undeniable proof the international boycott of the war-mongering, mass murdering leaders of the United States and many European countries is intensifying. The cabalists are trying to pass the pain on to their own slave people and this is why there is a “financial crisis” in the West.
The cornered cabalists are threatening, yet again, to start WW3, this time in Syria, but they know they will all be hunted down and killed if they seriously try to carry out their plan to murder 5 billion people. They have only one choice, and that is to appear in front of a truth and reconciliation committee and ask for forgiveness.
There are no deadlines being given because you cannot give a deadline to a dying monster, you just have to wait for nature to take its course.
In fact the Rockefellers, Rothschilds and other cabal families are even now negotiating with the White Dragon Society for a win-win solution to the ongoing stand-off. These negotiations have reached many agreements in principle.
As the old cliché goes, sometimes truth is stranger than fiction. Empirical evidence proves the current financial crisis has been caused by an artificial intelligence. This artificial intelligence was born out of a monetary system that was not based in reality but was parasitical on reality.
That is why most trading on today’s financial markets is carried out by computers and not humans. That is why they are trying to remove all human traders from the Chicago Mercantile Exchange. That is why the small human elite still living an astronomically rich life have been promoting the use of killer drones to replace human soldiers who are no longer obeying orders. That is also why so many youth reduced to slavery and drudgery by the elite are escaping into virtual reality.
Well, reality has struck back and dealt a fatal blow to the money matrix known to some as Satan.
Posta 16/8/2012 17:55 (#8425 - som svar på #8404) Emne: RE: User thrown out, blocked, from site, bruker kastet ut av, blokkert fra, nettsted nyhetsspeilet.n
Facebook user Josef Hanji deleted, discussed below, my comment under his post in fb-group 9/11 Truth Movement with 9/11 Journey for Truth - CPH interview 12. Aug. 2012 - Pamela Senzee, Rena Patty, Harrit, Gage and blocked me from posting a new comment, or could it be a new weird internal facebook syndrome? Some weeks ago fb added about 550 fb-friends to my account without notice, and some or all started posting illuminati Ron Paul promotion and satanic new age garbage. A lot of users experienced the same add of unwanted fb friends, obviously an unethical psyop in fb
Shared post with comments, discussion, debate, quote:
+{
Otto Lund via Josef Hanji for 2 timer siden ·
Abel Danger radio and information, 9/11 false flag terror attacks and related intelligence reports http://www.navigate3d.no/mbbs22/forums/thread-view.asp?tid=1792&start=1 * Abel Danger Studebaker t-shirts, Citizens Association of Forensic Economists, http://presidentialfield.com/abel-danger-merchandise 9/11 Journey for Truth - CPH interview 12. Aug. 2012 - Pamela Senzee, Rena Patty, Harrit, Gage www.youtube.com Local Copenhagen radio station interview. Recorded 12/8 2012. Uhehligvis var der tekniske problemer i begyndelsen af interviewet. Unfortunately there were te... Liker · · Ikke følg innlegget lenger · Del Ambro Gaard liker dette.
Josef Hanji: Dette show har intet med able danger at gøre. for 2 timer siden · Liker ikke · 1
Josef Hanji: Jeg ser Able Danger programmet som en sideting, der egentlig ikke relaterer til 9/11. Beviserne der fremlægges her i showet, viser med stor sikkerhed, at OBL ikke stod bag 9/11, så hvorfor skal vi koncentrere os om ham. Fordi der er nogen der gerne vil kæde ham til 9/11, og få os til at spilde en masse tid på ham. Som jeg ser det, er Able danger spild af tid, bygning 7 er akilleshælen, der vælter det hele på gulvet :) for 2 timer siden · Liker ikke · 1
Otto Lund: Uansett, jeg ser ingen grunn til at du slettet og således sensurerte bort min kommentar i din post i fb-gruppe https://www.facebook.com/groups/2204686781/ og også blokkerte for fler kommentarer fra meg. Folk flest trenger mest mulig relaterte opplysninger, og jeg personlig har aldri tid til å skrive noe for at det skal slettes. Lykke til med relatert show referert innledningsvis אמת Det vesentligste handler bl.a. om War Child, Jethro Tull http://www.navigate3d.no/mbbs22/forums/thread-view.asp?tid=1320&start=301#M7590 for ca. en time siden · Redigert · Liker · 1
Josef Hanji: Hvor får du den ide fra, at jeg vil bortcencurere dig, jeg er jo netop bare gået i dialog med dig, for at sige jeg syntes den er fejlplaceret din kommentar. Jeg ved godt jeg er en nørd når det kommer til 9/11 beviserne, men jeg ser det som et problem, og det vender vi faktisk også i showet, at der er så meget info derude om 9/11, som ikke fører nogen steder hen. Måske skulle du lytte med, så vil du måske bedre forstå, hvad det er vi alle sammen er enige om. WTC7 er key information, så må det andet ligge stille så længe :) for ca. en time siden · Liker ikke · 1
Josef Hanji: Jeg har hverken slettet nogen kommentarer, eller blokkeret nogen - hvornår skulle det have været? for ca. en time siden · Liker ikke · 1
Otto Lund: Ok, da er det en feiltagelse, facebook is sometimes weird, men jeg ble nektet å kommentere under referert post en periode, men som sagt gikk det greit litt senere, som nevnt, takk og lykke til * Free - All Right Now (Studio Version) http://www.navigate3d.no/mbbs22/forums/thread-view.asp?tid=1320&start=351#M8424 for 7 minutter siden · Redigert · Liker Skriv en kommentar ...
Posta 17/8/2012 00:41 (#8427 - som svar på #8425) Emne: RE: User thrown out, blocked, from site, bruker kastet ut av, blokkert fra, nettsted nyhetsspeilet.n
Ref. artikkel, blogg Tøvsugeren, Konspirasjonsklovner mot vaksiner av Tor-Jørgen Næss hvor han skriver bl.a. at viste persongalleri er kun konspirasjonsklovner, til overmål sitat "Blogg oppdatert 28.05.2012 – 30.05.2012", på et tidspunkt da det forlengst var, og er, bekreftet at persongalleriet hadde rett ifm bl.a. svineinfluensaen: