Tips: "To veier delte seg i skogen, og jeg tok den som hadde vært minst trafikkert, og det har utgjort hele forskjellen." – Robert Frost (26. mars 1874 – 29 januar 1963) Amerikansk dikter
Consciousness, bevissthet, videoer o.a. II Hopp til side : < ... 345678 9 101112> Viser side 9 [25 meldinger per side]
Terence McKenna: Culture is not your friend, in youtube
Navigate3D comment: Banning of cannabis is one of the biggest treasons against life and environment, supported by mass media, industry conglomerates and many others, 'where has the hemp gone?' my mother said in the 60s, and silence from authorities and mass media, now we know why. Message to the youth and children, the elites in generations before you have betrayed us all big time, and they are still doing it. Cannabis is the most important and resourceful plant on earth, The Hemp Revolution . «We have the money, the power, the medical understanding, the scientific know-how, the love and the community to produce a kind of human paradise. But we are led by the least among us – the least intelligent, the least noble, the least visionary. We are led by the least among us and we do not fight back against the dehumanizing values that are handed down as control icons.» ~ Terence McKenna Quotes , Elton John - Captain Fantastic & Brown Dirt Cowboy (Captain Fantastic 1 of 13)
Quote: ("Revised": meaning, someone confronted Leonard Ulrich about a few errors in the first version; Leonard Ulrich corrected them, and re-released the movie.) This movie is a real eye-opener; it is a short (relatively), but extensive history lesson; it covers three big ideas: 1. NWO, 2. Secret Societies, 3. Biblical Prophecy
Paying The Price: Killing the Children of Iraq, in youtube
]
Quote:http://www.democracynow.org/ First Aired: February 26, 2003. ‘Blood On Their Hands’: Acclaimed Journalist John Pilger Explores the Fate of Iraqi Children, and the World Leaders Who Are Responsible. A recent edition of the London Mirror showed a picture of British Prime Minister Tony Blair with blood on his hands. The cover read: «Blood on his hands/John Pilger: His Most Damning Verdict of Tony Blair.» Pilger is an acclaimed Australian journalist and filmmaker. ..
Asbjørn Dyrendal: - Konspirasjonsteorier gir et fattig verdenskart +, in youtube * Se kommentar
]
* Facebook gruppen Ingen liker å bli lurt kan etter mitt syn være knyttet til Sceptic society is part of Fabian Society and their Secret Agenda. Der ble jeg utestengt av administrator Even Gran til tross for at mine innlegg var høyst aktuelle og innafor gruppens temaområde. Even Gran er også skribent i ufritanke.no. Asbjørn Dyrendal, mannen prater mer tull enn jeg knapt har hørt i løpet av siste 50 år, lytt til presentasjon ovenfor, og han er til overmål såkalt førsteamanuensis i religionsvitenskap ved NTNU. Ikke rart at den norske kirke med tilhørende institusjoner og organisasjoner samt yrkesgrupper, biskoper, prester med fler, ikke ymter så mye som en bitteliten protest mot bl.a. vårt lands grusomme overgrep i Libya: Obama’s War Incited by CNN, Al Jazeera & Co Leaves Thousands of Libyan Children Handicapped or Dead. Herr Asbjørn Dyrendal og Herr Even Gran er herved invitert til 9/11 and related: Intelligence reports http://abeldanger.net/ Technical documentation http://ae911truth.org/, med egne avdelinger for religiøs og human etikk og moral, hjertelig velkommen skal være Ett av de selverklærte såkalte skeptikernes organisasjons nettsteder er skepsis .no hvor man finner bl.a. lenker, urls, til et vell av andre beslektede nettsteder. Man kan undre på hvem som finansierer dette relativt store og kostbare komplekset med hovedsaklig desinformasjon. Konfronter dem eksempelvis med den særdeles omfattende mengden med bevis nevnt tidligere angående 9/11 falskflagg terroraksjoner og relaterte hendelser, og de blir garantert svar skyldig, British Bankers' Association Planned and Executed 911 with Reuters for Profit
Asbjørn Dyrendal og Jørgen Skavlan ble brukt og lot seg bruke til å få gjennomført svineinfluensa vaksine terroren i år 2009 og nekter for beviste realiteter om at 9/11 var falskflagg terroraksjoner og ikke utført av muslimer. De farer beviselig med propaganda som er farlig for liv og miljø, som har kostet mange liv og stor skade. Personlig kan jeg ikke se at de ikke vet dette selv, det er for mange indikasjoner som tilsier at det ikke er snakk om faglige villfarelser men er planlagt organisasjonsmessig som uetisk og umoralsk propaganda
Two roads diverged in a yellow wood, And sorry I could not travel both And be one traveler, long I stood And looked down one as far as I could To where it bent in the undergrowth;
Then took the other, as just as fair And having perhaps the better claim, Because it was grassy and wanted wear; Though as for that, the passing there Had worn them really about the same,
And both that morning equally lay In leaves no step had trodden black Oh, I kept the first for another day! Yet knowing how way leads on to way, I doubted if I should ever come back.
I shall be telling this with a sigh Somewhere ages and ages hence: Two roads diverged in a wood, and I I took the one less traveled by, And that has made all the difference.
Quote: The philosopher you know for all the wrong reasons, Blaise Pascal is a certifiable genius. Forget The Wager, and bask for a few minutes in the stunning brilliance of one of the most penetrating intellects the world has ever known. Ben Roger's Philosophy Bite on Pascal: Ben Rogers on Pascal's Pensées. Correction: the Nietzsche quote at 4:49 was inaccurate. The correct quote is "One should never forgive Christianity for having destroyed men like Pascal."--Notebook 11[55]
The New Age - (The Enemy Of Christ Exposed) - For Witnesses [Viewer Discretion is Advised], in youtube
]
Quote: The Lie of the Serpent is the second part of the controversial Megiddo series, which next focuses on the highly influential New Age movement. But is the New Age really new? Or does it represent the ancient doctrine taught by the serpent to Eve in the Garden of Eden? The answer will startle and amaze you as you learn the influence of the serpent's teaching through the spiritual explosion of occult activity in the 19th and 20th centuries. Some of the greatest and most recognized people of the modern era (including Charles Darwin, Thomas Edison, Adolf Hitler and Hillary Clinton) have been influenced by the movement that has re-awakened mankind's communication with the spirit realm, and re-shaped the Western view of God and His relationship to mankind. What are the implications of this "paradigm shift" that seeks to introduce a new global consciousness? Will this new consciousness really bring mankind into the dawning of a golden era? Or the awakening of another dark age? Full of highly detailed research and exhaustive documentation, Megiddo II challenges even the most skeptical viewer to consider the consequence of the global awakening taking place before our very eyes. Join speakers Dave Hunt, Caryl Matrisciana, Dr. Kent Hovind, Pastor Joe Schimmel, and Dr. Stan Monteith who expose the movement that seeks to unite mankind in a one-world religion through the United Nations. Global adherents claim to await a "universal Christ" to lead the world. What happens to those who will not follow this world leader? And are there sinister warnings against those who refuse to be "initiated" into the New Age? REVIEWS "... one of the greatest movies ever produced. I think it's one of the most important videos I ever saw in my life ..." -- Elizabeth Border, Radio Host, The Divided Kingdom, "This stunning video is a loud & ringing wake-up call for slumbering Christians. It covers the gamut from the roots of evolution in Genesis, the rise of spiritualism, humanist world views, and the very real effects it has on our government and our own lives. Don't miss this one." -- K.Chap
Navigate3d comment: "No human is able to build a living cell, and in our bodies 50 to 75 trillions are working perfectly together." "One cell in the body is more complex than New York City. Humans built the city, but are not able to build one living cell" - Falcons' CAFE
Her er en kommentar fra en av våre kunnskapsrike kommentatorer (som slet med å få postet sin kommentar under sitt faste nick markussosionom).
Her er i alle fall kommentar-teksten, som legges ut i mitt navn av praktiske årsaker, selv om som nevnt denne viktige informasjonen ikke kommer fra meg, men fra markussosionom:
MK-Ultra er et genetisk militært prosjekt, der DNA blir utviklet gjennom flere generasjoner for å skape ^^Hitlers superbabies^^, dvs. mennesker som bl.a er immune mot det meste, og som har spesielle egenskaper, les super-abilities. Det er grunn til å tro at av de som ble eksperimentert på etter 2. Verdenskrig i Norge, i dag utgjør, 4 generasjoner etterpå, ca 800 000 mennesker.
Mk står for forbokstavene til de 2 legene som hadde ansvaret for utviklingen av prosjektet.
Norge og Sverige var utpekt som foregangsland, pga den ^^ariske rasen^^, men også fordi blonde, blåøyde, eller rødhårede, og grønnøyede mennesker passer bedre for utviklingen av prosjektet, siden de mangler et spesielt enzym…
Forskningen omkring dette startet i 1943, og det skulle skapes to nye menneske-raser, en slave-rase, og en master-rase…
Hvordan dette har gått kan jeg ikke komme innpå her:
Likevel viste denne forskningen at mennesket er tilbøyelig for programmering, spesielt noen menneske-typer, og det ble satset mye på å finne de rette mennesketypene for å skape et grunnlag for programmering av bl.a manchurian candidater, – men også spesielle foregangspersoner innenfor musikk og artist-bransjen. Også leder-typer dvs innen politikk og næringsliv skulle skapes, slik at den kulturelle utviklingen skulle gå i den retningen som var ønsket…
Sex var nøkkelen til programmeringen, og det var derfor viktig at programmeringen begynte tidlig, så barn ble derfor utsatt for programmering…
Ved hjelp av spesielt teknologisk utstyr som ble implantert i kroppen, ble det mulig å høyne energiene(frekvensene) i kroppen, og de seksuelle organene ble utsatt for implants som skulle stimulere ved hjelp av elektriske spenninger, fra utstyret i kroppen. Dette var lenge før micro-chippens tid.
Rundt 1960 var programmerings-rutinene satt i system og operativt.
Jeg fulgte saken rundt ABB i media, og jeg er enig med Maarit, han er kanskje en bio-robot..Jeg tror ikke han var alene…Jeg er også enig med Hans, at det finnes flere norske politikere som er mind-kontrollerte puppets, eller bio-robots. Hvor mange politikere har ikke blitt tatt i ulike sex-skandaler, bare de siste 10 årene?
Skulle likt å se en artikkel på det, Hans……Sex er nøkkelen til å få kontroll over offerets vilje, og i dag er den seksuelle programmeringen detaljert og spesifikk. Og det meste skjer mens man sover…Og så får man noen lyster, og tror at det hele kommer fra en selv…
Det gjelder innenfor hele tversnittet, og ytterkantene av den seksuelle lyst-skalaen…
Jeg har ikke lest manifestet til ABB, men opplysningene hans omkring at det skal finnes 10 al-Qaida celler i Norge, og at han vet om to av dem er ganske interressant. Som kjent var det CIA som startet AL-Qaida, det er bl.a bekreftet i flere utenlandske medier.
Med det som utgangspunkt vil jeg komme innpå ^^Stay-behind^^, som i 1995 ble omdøpt til^^Okkupasjonsberedskap^^. De består av ^^celler^^, og har vært CIA sitt verktøy til å skape et hemmelig overvåkingssystem med mennesker med ulike typer teknologi i kroppen (les, levende vandrende kameraer og mikrofoner). Psykiatrien var/er basen for disse forsøkene, og idag er det enda Amerikanerne som sitter på toppen i overvåkingspyramiden som går på monitorerte mennesker, også kalt HUMINT.
Norge hadde Trond Johansen og seksjon D innenfor Etterretningstjenesten, den Israel-vennlige delen, som også var knyttet til Gehlen-organisasjonen i Tyskland, som var en front for CIA i Europa. Siemens overtok denne rollen, og kom til Norge i 1969 for å utføre psychotronics for Forsvaret. Det var ca 210 Siemens-ansatte som gjorde denne jobben, da Siemens bestemte seg for å forlate Norge i 2006. Sammen med HV-016 ansatte, og sivilt ansatte, utgjorde disse cellene nær 600 mennesker, fordelt på 10 celler.
Så sånt sett er jeg helt enig med ABB at det er 10 celler i Norge fra AL-Qaida/CIA….
Nå er det forøvrig WM-data som har overtatt disse Siemens oppgavene etter at Siemens forsvant fra Norge og lagte Siemens-skandalen som spredte seg til 21 land i Europa og fremdeles etterforskes i noen av landene…Og WM-Data fusjonerte med Logica, som har hovedbase i London, men som er fransk, og fransk etterretnings pryd…
Jeg vet en masse om disse tingene, siden jeg selv har vært en bio-robot og nesten drepte noen i manchurian-candidate stil…Jeg stakk av til utlandet og klaget til Stortinget i 2006(samme måned som Siemens forsvant).
Men I EOS-kommiteen har de ikke greid å finne de skyldige, ennå….Jeg skal få beskjed dersom de finner ut noe annet, sier de i siste brev fra Stortinget…
Jeg vet fra whistle-blower i systemet ( en norsk person som er en av ^^cowboyene^^ i etterretningstjenesten, og tilknyttet Hells Angels-miljøet i Norge) at det var HV-016 som ødela meg, og er det ikke pussig at ikke engang den gang Forsvarsminister Grete Faremo kunne legge ned HV-016…(Det er vel ca 1 år siden nå) Det er skrevet masse omkring denne enheten, som altså ikke er styrt fra Norge….Det er NATO og CIA som trener og styrer denne enheten…Den er også kalt Gladio…
MK-Ultra har bare skiftet navn… I flg NOU 2003:33 ble MK-Ultra avsluttet i 1974-75…Meg tok de i 1974, på et katolsk barnesykehus i Stavanger fikk jeg montert ekstrautstyr i kroppen, og siden har de bare puttet mer og mer…Changing images of man, var et prosjekt fra 1974, og siden har det vært kalt Superman-project og HAARP-project, og ja Hans også JANUS…Listen er lang…
Felles for de gamle prosjektene var at matrixen var bygget opp på sommerfugl-larver, såkalt Monarch…
De nye prosjektene, der også Israel har tatt kraftig i, har foruten Monarch-programmering, også Toxoplasmose, som en biologisk agent og matrix….Men etter 1974 har også CAENOR habitatis elegans programmering tatt over mer og mer….Det er ofte benyttet i kombinasjoner med de eldre matrixene…, noe Norge har gjort med bl.a. meg…
Tenk deg at noen kartlegger hjernen din…, gjennom mange måneder og kanskje år bli minnene dine karlagt i en computer som er plassert i en lab…Følelser, emosjoner som nervøsitet, frykt, sinne, raseri, hat og kjærlighet,glede og latter, gråt osv blir nøye plassert og kartlagt…
Dine forbindelser til andre blir kartlagt…
Dine seksuelle lyster og drifter blir kartlagt…
Etterhvert bygges en artificial hjerne i denne laben,ved hjelp av flere computere, og nå begynner arbeider med å overstyre dine prosesser..
Hukommelses-sentrene blir kontrollert og overstyrt, følelser blir kontrollert og overstyrt, sakte men sikkert tar de over dine naturlige prosesser og styrer deg ved hjelp av elektroniske signaler som overstyrer dine signaler…
Du er blitt en bio-robot som kan fjernstyres…..
Slik foregår arbeidet, og etterhvrt er det bygget opp flere databaser omkring hva som skal til for å overstyre dine normale prosesser, slik at arbeidet kan brukes raskere på flere personer…Individuelle logaritmer, generelle logaritmer, og spesifikke logaritmer…
Slik arbeider bl.a. FFI (Forsvarets forsknings-institutt) for å utvikle teknologien…
Og de forsker på friske mennesker…, bl.a meg…
Her er linken til Nyhetsspeilets artikkel der det skrives om meg og noe av det teknologiske utstyret i kroppen min
Som en kuriositet kan jeg nevne at en tidligere CIA-agent skrev i en bok fra 1960-tallet, at munnhulen, tennene og nesehulen er de mest benyttede stedene å plassere teknologien som er brukt i monitorings-industrien. Det er sikkert derfor vi i Norge ikke har fri tannlege, og at Staten Norge ikke betrakter tennene som en del av kroppen…
Men det er faktisk Norge som har utviklet de øye-chippene som er i bruk nå for tiden, og en norsk oppfinner har blitt multi-millionær på dette…Han er barnebarn av en av Norges mest kjente kunstmalere… Og kjøpte seg en øy i Stockholms skjærgård, faktisk den samme øya som var tidligere eid av en av Sveriges største filmskapere…
Noen som klarer denne?
Jeg er bare kort innom.
Norge trenger sårt en grundig opprenskning av uetiske praksiser som har fått utvikle seg helt fritt uten noen som helst kontroll fra Stortinget, siden AP (Arbeiderpartiet) har hatt (Og enda har) nytte av dette monitoringssystemet…
Maarit er en ener, og jeg takker og bukker for dine bidrag og kunnskaper…
Trist med alle disse debunkernene, men det er bare å overse dem….Dont feed the fire…!
Zetera – her er en norsk barnehjemssak med klare MK Ultra overtoner. Et barnehjem der unge jenter er blitt voldtatt av en ukjent mann og deretter spylt med kaldt vann. Legg merke til at informasjonen fremkom i et journalistisk graveprosjekt som resulterte i en SKUP-pris, men gravingen stanset der hvor indikasjonene var klare på at de systematiske overgrepene (i dette tilfellet voldtekt av mindreårige) var organisert av det offentlige, og ikke tilfeldige forbrytelser. (Dette skyldtes trolig uvitenhet fra journalistens side – forøvrig er MK Ultra komplett TABU for norske journalister, noe ikke minst det faktum at det ikke er blitt fokusert på om Breivik kan være MK Ultra offer, bekrefter).
«En kjent SKUP-sak fra år 2004 dreide seg om massive overgrep mot barnehjemsbarn i Bergen. Prosjektet var kalt ”Mørke skyer over Morgensol”, utarbeidet av journalist Marianne Røiseland og publisert av Bergens Tidende. En løs ende som etterlates helt på slutten av presentasjonen lyder:
” I januar 2002 reiste jeg til Gudbrandsdalen for å snakke med N.N. Hun sa hun husket lite. Men øynene fikk et vilt og oppsperret preg når hun snakket om konkrete steder og mennesker som hadde vært tilknyttet stedet. Ved å tenke gjennom når hun med øynene hadde reagert så kraftig, kom jeg til at det måtte ha vært en overgriper til ved hjemmet. En jeg ikke hadde hørt om. Siden ble hennes ”ufortalte” historie bekreftet av andre. Flere hadde opplevd at en mann voldtok dem og spylte dem med iskaldt vann i kjelleren.”
Å bli voldtatt for deretter å bli spylt med kaldt vann av samme mann er en indikator på systematisk traumatisering, mao. MK Ultra programmering. Dette innebærer at ”systemsvikten” som de massive overgrepene mot de mange barnehjemsbarna innebar, slett ikke var noen ”svikt”, men snarere en vel tilrettelagt aktivitet ved navn systematisk traumatisering for mind control programmering i offentlig regi.
Hvilket omfang dette kan ha hatt i Norge i etterkrigstiden er et åpent spørsmål
Jeg klikket meg inn på lenken over med tittelen «Jeg er ikke antisemitt», og sannelig dukket det ikke opp en direkte løgn om meg, som er brakt til torgs av Even Gran, som har tittelen «Nettjournalist i Fri Tanke».
Jeg har derfor sendt denne mailen til Even Gran i Human-Etisk Forbund, med kopi til de ansvarlige i Human-Etisk Forbund (i den grad det finnes noe slikt som ansvarlige i HEF – nå som de tilsynelatende har gitt «jeg er en løs kanon på dekk» John Færseth frie tøyler):
Hei,
jeg er Hans K. Gaarder, skribent, frittstående forsker og redaktør på Nyhetsspeilet.no.
Jeg så av en artikkel som ble publisert på Nyhetsspeilet idag at følgende er uttalt om meg:
«Gaarder har ved flere anledninger brukt det antisemittiske falsumet Sions vises protokoller for å argumentere for jødenes planer om verdensherredømme.»
Jeg må be deg Even Gran, om å oppgi kilde for denne løgnaktige påstanden som du har fremmet om meg: «Gaarder har ved flere anledninger brukt det antisemittiske falsumet Sions vises protokoller for å argumentere for jødenes planer om verdensherredømme.»
Jeg har nå tatt print screen av denne påstanden, som i artikkelen er formulert som at Even Gran selv står bak påstanden.
At John Færseth ikke ser ut til å kunne skille mellom egne antagelser og faktiske forhold med forankring i omverdenen, klarer jeg på sett og vis å leve med. Merkeligere er det at Human-Etisk Forbund ukritisk ser ut til å bringe videre enhver løgnaktig påstand fra den godeste Færseth?
Hallo – er dere ikke mer enn 20 fast ansatte som opererer med statsstøtte i HEF? Opererer dere uten enhver form for kvalitetssikring?
Hvis Færseth har vært din hear-say løgner-kilde i denne saken, så be han opplyse om hvor han har funnet denne løgn-informasjonen om meg.
For å gjøre saken litt enklere for dere i HEF, så er følgende mine lydbånd-festede utsagn om nettopp «Sions vises protokoller» som NRK IKKE sendte i EKKO-programmet om Nyhetsspeilet som jeg bidro i den 15. april:
NRK (Espen Eggen): «På nettsidene deres er det også mange artikler som har referanse til bokverket ”Sion vises protokoller”. Det var en bok som ble brukt av nasjonalsosialistene også på 1930-tallet, og som avfeies nå som – av de fleste andre da – som løgn og fanteri, rett og slett. Hva vil du si om boka ”Sion vises protokoller”?
Nyhetsspeilet (Hans K. Gaarder): «Det første er det at jeg har en rimelig god oversikt over hva som er publisert på Nyhetsspeilet. Og jeg kan ikke huske en eneste artikkel hvor den er omtalt. Men jeg kunne faktisk tenke meg å skrive en artikkel om den, basert på en helt nøktern gjennomgang.
Det viser seg jo det at hvis man sammenligner la oss si etterkrigs-Norge med det som står i sions vises protokoller, så kan man si at punkt for punkt så er oppskriften fulgt. Inkludert innføringen av momsen som da har sitt opphav i sions vise protokoller. Det sier også at pengesystemet er en gigantisk svindel.
Da er spørsmålet: Hvem sier at sions vises protokoller har noe med jøder eller zionister å gjøre? Jeg sier det ikke. Jeg sier at det er en slags oppskrift for å få kontroll over verden over tid, tiår for tiår, land for land.
Det kan være laget av jesuittene, som har det med å – de er på toppen av maktpyramiden – de har det med å kaste skylden på jøder der hvor de selv står bak. Mange jøder blir uskyldig mistenkt for ting de ikke har begått osv.
Så er det gode gamle Illuminati, som også, man kan også kjenne igjen Illuminati-fotsporene på en del av det som står i sions vises protokoller. Men det er et meget snedig verk og det er ikke snekret sammen av glade amatører, altså. Der ligger det meget mye kunnskaper bak, ikke minst innsikt i menneskesinnet.» (sitat slutt)
I denne omgang har jeg ikke stort annet å si enn nok en gang å be deg Even Gran om å oppgi kilden for denne din løgnaktige påstand om meg.
Nøttequiz nr. 11: Human-Etisk Forbund og Fri Tanke
Hva er de viktigste målsettingene til human-etisk forbund og deres nettsted Fri Tanke?
Alternativ 1: Fritanke.no er en uavhengig nettavis for livssyn og livssynspolitikk, som har som målsetting å utvise etikk, medmenneskelighet og respekt for alle andres livssyn, frie tanker og ytringsfrihet.
Alternativ 2: Fri Tanke er eid og finansiert av Human-Etisk Forbund. Human-Etisk Forbund har gjennom lanseringen av Fri Tanke vist at de ikke har til hensikt “å la de tusen frie tanke-blomster blomstre”. Etter at slugger-journalisten John Færseth fikk frie tøyler er han allerede i gang med å benytte ”Fri Tanke”til en slags obskur personlig vendetta-virksomhet, som ikke dreier seg om hva andre har sagt eller gjort mot ham selv, men er fokusert på hva andre er opptatt av og mener.
Å spore opp meningsmotstandere, for så å få andre til å ta avstand fra de utpekte i all offentlighet ser ut til å ha vært en av Fri Tankes hovedaktiviteter etter nett-lanseringen. I Fri Tanke-Færseths artikkel fra 13. april i år om åpningen av en engleskole i Skien demonstreres det hvordan Fri Tanke benyttes som et våpen i moderne tankepoliti-virksomhet. Her er noen utdrag fra artikkelen som viser dette: ”Ifølge Terje Emberland, seniorforsker ved Senter for studier av Holocaust og livssynsminoriteter (HL-senteret), kan heller ikke Røiselands påstander om Rothschild og Illuminati løsrives fra en antisemittisk tradisjon. … Øyvind Solum, tidligere leder for Alternativt Nettverk, tar sterk avstand fra slike uttalelser: – Alternativt nettverk har i alle år tatt avstand når slike holdninger dukker opp. Vi regner ikke antisemittisme som del av det positive mangfoldet vi vil fremme, og har nektet foredragsholdere og utstillere ved alternativmessen dersom de har vært assosiert med dette. Av samme grunn tar vi avstand fra Nyhetsspeilet, og regner det ikke som en seriøs kilde. … Einar Sørbye, leder ved Unityhuset, er imidlertid mindre skeptisk. På spørsmål om Gaarders holdninger og bakgrunn er forenlig med husets profil svarer han: – Jeg er opptatt av at alle meninger skal få komme frem, at man skal kunne snakke om det. Også ubehagelige sannheter. Jeg synes alle må få tenke selv, få lov til å søke opp informasjon og slik lære og avlære ting. Han er forsiktig med å svare på hvorvidt han selv deler Gaarders konspiratoriske syn, men mener at «det er ingen røyk uten ild, et eller annet er det.»
Det er ganske nøttete å ta seg bryet med å ringe opp en kommersiell utleier av et møtelokale for å spørre ham om han er komfortabel med å leie ut møterom til en person som har bakgrunn som siviløkonom. Eller skal henvendelsen oppfattes som en form for mafia-lignende press? Det ser ut til at John Færseth benytter fritanke.no som en plattform for å prøve å hindre at informasjon om visse temaer skal bli spredd – og det i ytringsfrihetens Norge…
Alternativ 3: Fri Tanke er en nettbasert propaganda-plattform som springer ut av Human-Etisk Forbund (HEF). HEF erfarte at å utgi papirmagasinet Humanist er som en hestekjerre i den turbulente åndskrigen som nå utspiller seg på nettet, og at nettstedet humanist.no har et litt for kantete og satt preg til effektivt å kunne dele ut sleivspark fortløpende til de som ”Fri Tankes” bakmenn og agenter anser som sine ”fiender” (i første omgang distributører av frie tanker av typen Nyhetsspeilet).
Fri Tanke fortsetter tradisjonen fra “humanist” med å hamre løs på Nyhetsspeilet på en måte som kan minne om Ibsen (“Om der hamrer eller hamres, like fullt så skal der jamres…”) i artikkel (Nyhetsspeilet – i skyggen av ondskapens paraply) etter artikkel (Nyhetsspeilet – mellom chemtrails og bakkemannskap; remixed and extended version“).
Med Færseth i førersetet får falsk flagg fanebærerne av «den frie tanke» liksom ikke nok av å slå opp Nyhetsspeilet. En 10 måneder gammel artikkel om Nyhetsspeilet er resirkulert under mottoer som «gjenvisitt» og «remixed and extended version». Legg også merke til at det for «humanistene» faller naturlig å stille spørsmålet: «Hvem har rett til religionsfrihet…?»
Human-Etisk Forbund er nå blitt infiltrert av krefter med bakgrunn fra forskning.no-miljøet. Dette er i første rekke “døråpneren dirke-Didrik” (Didrik Søderlind), som er nært knyttet til personer som Asbjørn Dyrendal, Thomas Holme (elev av Asbjørn Dyrendal), John Færseth, Espen Eggen (nå i NRKs samfunnsmagasin EKKO) og Terje Emberland.
Illuminatet har infiltrert det norske samfunn mer enn de fleste aner. Offisielt har frimureriet mer enn 18 000 medlemmer. Uoffisielt har de betydelige flere tjenere, som løper «Satans» ærend. Prester, bankmenn, dommere, advokater, leger, håndverkere, ingeniører, sivilingeniører, tannleger, politifolk, forskere, politikere, skogeiere, «miljø»- organisasjoner, gullsmeder, osv. osv. Det er frimurerne som i det skjulte styrer og forvalter Norge nå. Bare ved å studere ornamentene i NTNU`s bygninger, kan vi se at dette er basert på gamle tradisjoner. Å ta utdanning i dag, gir en implisitt risiko for direkte indoktrinering fra det høyeste hold i Illuminatet. Scientisme er stygge saker. Få nordmenn har forstått at frimurerne jobber intenst med å legge om vårt drikkevann, og kontrollere det, for sin syke og absurde agenda. Med bistand fra den offentlige sektor (fylkeskommuner). Frimureriet er underlagt Illuminatet. Svært mange frimurere er nytte- idioter, og aner ikke hvilken forbrytersk organisasjon de er medlemmer av. De får frynsegoder. «Er du produktiv, og har noe å bidra med, er du hjertelig velkommen med å sende inn en søknad», får mange beskjed om. Det er kun de på toppen, og de med «blå» blodlinjer som er klar over den ene, og store hemmeligheten. Den som er blitt holdt skjult for menneskeheten i så lang tid. Hemmeligheten innebærer Zion (seier for Illuminatet), eller utslettelse av denne stygge sekten, som har klart å trollbinde så mange til å begå forbrytelser mot sine egne landsmenn.
Basert på det jeg vet, så er 2012 endetiden for frimureriets storhetstid. Det forbryterske brorskapet blir i tillegg infiltrert innenfra, og det er ingenting som sier at denne stygge maktens kontinuitet er determinent, slik «they» skal ha det til. Tvert imot. Frimurerne i Norge har gått over lik, for å karre til seg alt av ressurser, for å forberede seg til kamp. Det er så åpenbart tydelig. Hva dreier denne mystiske kampen seg om?
Ha tålmodighet, så vil dere alle snart kunne puste lettet ut. Det sier seg selv, at «de opplyste» er svært interessert i astronomi. Det går for rene tradisjoner at de sitter i sine private hjem, i sine vinterhager, eller sine «studies», med glasstak mot himmelen, og studerer himmelvelvet med dyre stjernekikkerter. Gjerne med et glass cognac og en sigar. Nå med en dyp bekymring for hva dette året vil medføre.
«Lovsyng Herren fra himmelen, lovsyng Ham i det høye. Lov Ham, alle Hans engler, lov Ham, hele Hans hær. Lov Ham, sol og måne, lov Ham hver lysende stjerne»
Pressen er 100% kontrollert, er bekreftet i testprosjekt over år, og mange bekrefter dette, men hvordan det oppleves for de som jobber i pressen vet jeg ikke så mye om. Det kan være greit å vite at de som kontrollerer pressen, har planer om å kvitte seg med bl.a. pressen og alt frimureri hvis de oppnår sin fascist new world order, the fourth reich, den lenge planlagte etterfølgeren av the third reich, ref. bl.a. Pawns In The Game by William Guy Carr, Myron Fagan – The Illuminati and the Council on Foreign Relations, Ex-Zionist Benjamin Freedman speaks at the Willard Hotel, Washington D.C., in 1961, å kvitte seg med?, hvis noen spør meg, betyr det høyst sannsynlig å avrette, billig trøst er det at de langt fra er alene om denne mulige skjebnen, google { georgia guidestones } & youtube { georgia guidestones }. Så hvorfor bl.a. pressen og frimurerne med fler lar seg kontrollere, det har jeg aldri forstått. Vet du eller noen andre du kjenner?
Alex Jones Interviews Aaron Russo (Full Length), in youtube
Quote: In an historic final interview, filmmaker and music promoter Aaron Russo goes in depth on the insider-knowledge given to him by a member of the Rockefeller family. Russo was told-- prior to 9/11-- of plans to stage terror attacks, invade foreign nations, and kickstart a high-tech police state control grid that would track the populations' every move with implantable RFID microchips. This information-packed presentation is filled with never-before seen footage. Throughout the film, Alex Jones breaks down the latest activities of the New World Order and how it ties into what Russo predicted. Aaron explains how the elite created the women's liberation movement to break up the family and tax working women. Russo breaks down the deception of democracy-- which is nothing more than mob rule guaranteed to produce tyranny.
Reflections And Warnings - An Interview With Aaron Russo, in youtube
Quote: In an historic final interview, filmmaker and music promoter Aaron Russo goes in depth on the insider-knowledge given to him by a member of the Rockefeller family. Russo was told-- prior to 9/11-- of plans to stage terror attacks, invade foreign nations, and kickstart a high-tech police state control grid that would track the populations' every move with implantable RFID microchips.
America: Freedom To Fascism - Full Length Documentary, in youtube
Quote: America: Freedom to Fascism is a 2006 film by Aaron Russo, which alleges among a variety of claims that income tax is illegal. The documentary covers many subjects, including: the Internal Revenue Service (IRS), the income tax, Federal Reserve System, national ID cards (REAL ID Act), human-implanted RFID tags (Spychips), Diebold electronic voting machines, globalization, Big Brother, taser weapons abuse, and the alleged use of terrorism by government as a means to diminish the citizens' rights. The Film Determined to find the law that requires American citizens to pay income tax, producer Aaron Russo set out on a journey to find the evidence. This film which is neither left, nor right-wing is a startling examination of government. It exposes the systematic erosion of civil liberties in America since 1913 when the Federal Reserve system was fraudulently created. Check out my first book of poetry on Amazon.com: Mystical Poetry and Politics, David Lanier a.k.a. Mysticdave. Check out my blogs: Mystical Poetry and Politics , Mystical Musings and Politics , Live Mystic Music
A man who has been a mentor for, among others, they who planned and established the women's liberation movement, not for liberating women, but to exploit them and others:
Central on same topic, Alex Jones Interviews Aaron Russo (Full Length) * Quote: .. Aaron explains how the elite created the women’s liberation movement to break up the family and tax working women. ..
Henry Makow’s official web site. Exposing Feminism and the New World Order, Henry Makov .com, search { feminism , new world order }