Søk | Statistikk | Bruker Liste Forum | Kalendere | Album | Tips
© Navigate3D Forum
© Navigate3D Forum ->  GPS mottakere, utstyr, kart, programvare -> Programvare, verktøy, kart produkter, guider -> Vis Tråd

Du er pålogget som en gjest. ( logg inn | registrer )
Poster siste Døgn
Uke Måned

Tips: "There is nothing more frightful than ignorance in action." Johann Wolfgang von Goethe quotes (German Playwright, Poet, Novelist and Dramatist. 1749-1832)

Tidligere utgave av Garmin Mapsource
Hopp til side : 1
Viser side 1 [25 meldinger per side]
Vis forrige tråd :: Vis neste tråd
   GPS mottakere, utstyr, kart, programvare -> Programvare, verktøy, kart produkter, guiderMelding format

Recon
Posta 20/2/2010 13:49 (#5458)
Emne: Tidligere utgave av Garmin Mapsource

Ny bruker

Poster: 2

Jeg har i dag Garmin Mapsource 6.10.2. og skulle gjerne oppgradert denne slik at jeg også kan lese de nye gdb-formatene. Ved bruk av automatisk oppdatering får jeg imidlertid kun mulighet til å instalere 6.15.11 noe jeg ikke ønsker da jeg har hørt at denne er treig, vrenger de nye Adventure-kartene så utseenet blir dårlig og ikke har med alle stedsnavn.

Det fantes tidligere en tråd hvor alle Mapsource-utgavene lå ute. Siden er imidlertid endret og jeg finner ikke disse lenger.

Er det derfor noen som vet hvor jeg kan laste ned versjonen rundt 6.13.X eller som har mulighet til å sende meg installasjonsfila til denne?
Toppen av siden Bunnen av siden
asghegg
Posta 20/2/2010 14:40 (#5460 - som svar på #5458)
Emne: RE: Tidligere utgave av Garmin Mapsource

Junior Veteran

Poster: 502
500

Enig at siste versjon(er) vrenger litt, men de er blitt litt bedre.

Tidligere utgaver av mapsource finner du her: http://www.gawisp.com/perry/mapsource/

rbk01
Posta 28/5/2012 17:23 (#8293 - som svar på #5458)
Emne: RE: Tidligere utgave av Garmin Mapsource

Junior Medlem

Poster: 9

Hei, kan man si noe om hvilken versjon jeg bør/kan oppgradere til? Jeg har en Garmin Oregon 450 og kjører Windows 7 på min PC. Jeg har i dag versjon 2,0 av Mapsource.
Mvh
Jens
Hopp til side : 1
Viser side 1 [25 meldinger per side]
Hopp til forum :
Søk i dette forumet
Printer vennlig versjon
E-mail en lenke til denne tråden

Share/BookmarkShare/Bookmark
Navigate3D coffee house

(Slett alle cookies satt av dette nettstedet)
Running MegaBBS ASP Forum Software
© 2002-2023 PD9 Software