Søk | Statistikk | Bruker Liste Forum | Kalendere | Album | Tips
© Navigate3D Forum
© Navigate3D Forum ->  GPS mottakere, utstyr, kart, programvare -> Hva skal jeg kjøpe, og hvor -> Vis Tråd

Du er pålogget som en gjest. ( logg inn | registrer )
Poster siste Døgn
Uke Måned

Tips: “It is not because the truth is too difficult to see that we make mistakes... we make mistakes because the easiest and most comfortable course for us is to seek insight where it accords with our emotions - especially selfish ones.” - Alexander Solzhenitsyn (Russian novelist, Nobel Prize for Literature (1970), b.1918) ~ "Did Alexander Solzhenitsyn know about planned metaphysics mind control?" - Falcon

dayton vdo mr 6000/00 HJELP
Hopp til side : 1
Viser side 1 [25 meldinger per side]
Vis forrige tråd :: Vis neste tråd
   GPS mottakere, utstyr, kart, programvare -> Hva skal jeg kjøpe, og hvorMelding format

donpajero
Posta 8/2/2010 19:40 (#5379)
Emne: dayton vdo mr 6000/00 HJELP

Ny bruker

Poster: 1

Hei er ny her på forumet og vet ikke helt om jeg har posta denne tråden på rett plassm men jeg prøver. Har fått et problem med navigasjonen min i bilen, Den sto montert i bilen når jeg kjøpte den så den er sikkert gammel, men ha vært artig å fått den til. Problemet mitt er att når jeg feller ut skjermen er det ikke lys i lcd skjermen, den er helt mørk så jeg må lyse på den med lommlykt for å se hva som står der. Alt virker unntatt å få den opplyst så en ser hva som står der. Noen som har en ide hva som er feil har prøvd å stillt på alt som er der men til ingen nytte . Det er kansje noe feil med skjermen eller?
Toppen av siden Bunnen av siden
Otto
Posta 9/2/2010 12:17 (#5386 - som svar på #5379)
Emne: RE: dayton vdo mr 6000/00 HJELP

Top Team

Poster: 7340
5000200010010010025
Lokasjon: © Navigate3D.no

Er batteriet gammelt og utslitt? Er den koblet til 12V i bilen? Er det en opsjon i menyene for styring av lys? Er det mulig å resette enheten, eventuelt relaste ny firmware fra produsentens eller leverandørens hjemmeside?

Kjenner ikke til denne modellen men forsøker noen tips.
Toppen av siden Bunnen av siden
Hopp til side : 1
Viser side 1 [25 meldinger per side]
Hopp til forum :
Søk i dette forumet
Printer vennlig versjon
E-mail en lenke til denne tråden

Share/BookmarkShare/Bookmark
Navigate3D coffee house

(Slett alle cookies satt av dette nettstedet)
Running MegaBBS ASP Forum Software
© 2002-2019 PD9 Software