Tips: Qui tacet consentire videtur - He who is silent is taken to agree
Såkalt svineinfluensa forårsaket av blant annet vaksine. Swine flu and vaccine, a worldwide crime Hopp til side : <12345 6 7891011 ... > Viser side 6 [25 meldinger per side]
Takk for artikkelen. Jeg brukte ca to år på å studere hva vaksiner egentlig er. Ut fra mine funn fra alt fra vaksinertes erfaringer til fagfolks forskningsresutater, finner jeg ingen faktafeil i Lillian Sivertsens artikkel
I løpet av studiet fant jeg oppsiktsvekkende nok ut at ingen vaksiner fungerte som markedsføringen påsto men ofte stikk motsatt, mange kan forårsake alt fra svake til alvorlige bivirkninger, enten temporært eller varig. Eksempelvis vaksiner mot svineinfluensa førte til at noen fikk permanent narkolepsi og andre alvorlige bivirkninger. Disse vaksinene var, etter mine funn, ubrukbare, kun en utgift og fare, og en stor inntekskilde for investorer, industri og omsetningsledd med fler
En av grunnene til at vaksineindustrien har hatt relativt stor suksess med salget er at det er krevende for ansvarlige myndigheter og institusjoner, omsetningsledd og kunder å kontrollere at den relativt komplekse dokumentasjonen som følger med inneholder fakta. Dessuten er det mange organisasjoner, institusjoner, bedrifter og enkeltpersoner som har relativt store inntekter fra omsetningen. Etter det jeg kan se har industrien med fler utnyttet dette til fulle. Det eksisterer også en poltisk agenda som er knyttet til vaksiner, men denne skal jeg ikke gå inn på her, kan si kort at den kun er grunnlag for å avstå fra vaksinering
På grunn av vaksineregimets kompleksitet og massive markedsføring, er det dessverre nødvendig at hver enkelt studerer de fakta som foreligger fra uavhengige parter og på dette grunnlaget gjør seg opp en oppfatning for å ta et personlig valg. Vedlagt dokumentasjon er oppsamlet tildels sekvensielt etter hvert som aktuelle funn er gjort, derfor er det ikke utført en strukturert indeksering av materialet. Som en avslutning kan jeg kun si, prøv selv å finne en vaksine som har nytteverdig for mottakeren. Det tar dessverre ganske lang tid grunnet mengden av dokumentasjon. Legg merke til at det er (ca) fem relativt lange sider med videoer, audio, bilder og tekst:
THE MOTHER’S ENCYCLOPEDIA 1933 DOROTHY V. WHIPPLE, M.D. Medical Officer, Division of research in childhood development, Children’s Bureau, Washington. This is from the best and the brightest on the cause of colds. Dr. Whipple says:
“ The common cold is an acute communicable disease caused by the growth of a specific germ in the nose or throat. As yet the germ that causes colds has never been seen or isolated. Italics mine. It belongs to a group of organisms that are so small that they cannot be seen even under the most powerful microscope-small enough to pass right through very finely meshed porcelain filters that hold back ordinary germs. Disease producing agents of this class are called filterable viruses. The fact that they cannot be seen, that they cannot be prepared with certainty in the laboratory, makes research difficult. nevertheless it is now established that a living agent exists, belonging to the class of filterable viruses, that is capable of producing this disease. A true cold never develops unless the virus is present.”
For those of you that have been following me you know Dr. Whipple is not talking about a living bacteria. That is thrown in to confuse the reader. When she states that they,” pass right through filters” whether she is not even aware or not, this means they took an animal, made it sick artificially, killed it, cut out its infected part, put it into a centrifuge machine, which separated the solid from the liquid. The part that filtered through was the virus, which meant poison, (sap) which is what the word virus means, from the Latin. That’s why they called them filterable viruses. It was not germs as the live germs were to large to pass through the holes in the filter. Your common sense will say that this filterable virus or poison could not cause a cold or any disease Naturally, and you would be right. So how did this filterable virus, poison come to life. The man who mis-educated the entire medical profession was Dr. Thomas Rivers, the director of both the Rockefeller foundation and the polio research center for the March of dimes back in the 1950s.
Notice Dr. Whipple says, the virus can’t be seen but, “ nevertheless it is now established that a living agent exists, belonging to the class of filterable viruses, that is capable of producing this disease.” One definition of the word established is to decide. Nothing she said obviously had been proven. So who established that a diseased material ground up was the cause of disease. That would be Dr. Thomas Rivers. This is a clever trick of telling the truth while mis-leading at the same time. This virus poison did cause a cold and other diseases, but only artificially in the laboratory. That “created” in the lab. virus poison was not, is not, and never will be the cause of Natural disease. Thats just common sense.
Now you know why the medical profession promotes trust and belief in them. They have no real science or facts to back them up. That’s why when their questioned they get angry or call you names. They know they don’t have answers that make sense. By building fear into their patients they know most won’t have the courage to question or will accept any nonsensical answer.
P.S. The virus vaccine they made in the lab to inject into people to prevent a cold was made out of nasal discharge. And still is.
P.S.S. It was Dr. Rivers who established filterable viruses as the cause of Natural disease.
Folkehelseinstituttet blir anmeldt til politiet NRK 03.11.09 +, in youtube * Kjetil Dreyer, Ingunn Røiseland, Hans Kristian Gaarder og beviselig useriøse og inkompetente Siri Helene Hauge intervjues, programleder Christina Støp >> Video 2: Beviselig useriøse og inkompetente Steinar Madsen intervjues av TV2, se forøvrig kommentar under youtube vinduet om beviselig naxi-marx organisasjon TV2 Nettavisen veggavisen debatt forum >> Video 3: Beviselig useriøse og inkompetente Hanne Nøkleby intervjues av TV2 >> Video 4: Beviselig useriøse og inkompetente barneombud Reidar Hjermann snakker om svinesprøyta >> Video 6: Beviselig useriøse og inkompetente Geir Stene Larsen intervjues av NRK, forøvrig anvender NRK beviselig useriøse og inkompetente Asbjørn Dyrendal og Jørgen Skavlan som konsulenter, se nederst i denne posten >> Video 7: Falsk propaganda video fra folkehelseinstituttet og Helsedirektoratet >> Video 8: Programledere Runar Henriksen Jørstad og Vibeche Wold Haagensen intervjuer beviselig useriøse og inkompetente Kjetil Høye og Bjørn Iversen samt seriøst kritiske Gry Wæraas >> Video 9: Nrk nyheter intervjuer Kjetil Dreyer og Rolf Hansen samt beviselig useriøse og inkompetente Bent Høie og Steinar Madsen. Svineinfluensa og vaksine svindelen & terroren anno år 2009, oppfølging inklusive krav om erstatning