Søk | Statistikk | Bruker Liste Forum | Kalendere | Album | Tips
© Navigate3D Forum
© Navigate3D Forum ->  GPS mottakere, utstyr, kart, programvare -> Programvare, verktøy, kart produkter, guider -> Vis Tråd

Du er pålogget som en gjest. ( logg inn | registrer )
Poster siste Døgn
Uke Måned

Tips: “A nation of sheep will beget a government of wolves.” - Edward R. Murrow

Garmin nuvi Punkter av interesse
Hopp til side : 1
Viser side 1 [25 meldinger per side]
Vis forrige tråd :: Vis neste tråd
   GPS mottakere, utstyr, kart, programvare -> Programvare, verktøy, kart produkter, guiderMelding format

Psidream
Posta 12/7/2009 01:17 (#4318)
Emne: Garmin nuvi Punkter av interesse

Ny bruker

Poster: 2

Halloen
Fikk meg ein Garmin nuvi 200 for ein stund siden og bestemte meg for og ta den i bruk.
Problemet er kansje enkelt og fikse men eg får det vertfall ikkje til og håper noen her kan lære meg litt
Etter litt litt lesing rundt på nett fikk eg laget meg sån POI fil, dette var jo kjekt, men når eg skal bruke den så må eg gå ned på listen trykke: Tillegg>egendefinerte POIer>min POI fil.
Men mine egne filer kommer forsatt ikkje opp når eg bare går inn på punkter av interesse.

Så det eg lurer på er det mulig og lage det slik at når eg trykker fx:
Punkter av interesse>shopping> så kommer mat butikker, klær ect opp her som eg har lagt til selv?

Hadde vert kjekt om dette hadde vert mulig ettersom det kommer opp ting eg ikkje trenger / stor avstand når eg trykker på disse punktene.
nå på shopping kommer det:
Kvadrat 2.3km
M44 18.8km
Oasen Storsenter 59.1km
- listen er lang men avstandene stiger og stiger, slik er det på alle punkter av interesse.

Beklager om det er litt rotete forklart, men håper noen forstår og har ein løsning
Toppen av siden Bunnen av siden
asghegg
Posta 13/7/2009 18:08 (#4325 - som svar på #4318)
Emne: Re: Garmin nuvi Punkter av interesse

Junior Veteran

Poster: 502
500
Har du sjekket om du ser Poi når du zoomer ned til 80 meter eller mindre? På Garmin(bil) gpsèr så kan man kun se Poi fra 80 meter og mindre,
en latterlig funksjon.
Psidream
Posta 14/7/2009 10:28 (#4337 - som svar på #4318)
Emne: RE: Garmin nuvi Punkter av interesse

Ny bruker

Poster: 2

Hmm, har ikje lagt merke til dette før du sa det, hehe
Heldig vis så fungere den man har valgt på avstander over 80m, vertfall i 2d mode.

Det som er mye verre med POI er at man ikkje får opp egne personlige interesse punkter i søk funksjonen.
Mulig dette er bedre i store byer som oslo, men i stavanger område er dette den mest ubrukelige funksjonen
Hopp til side : 1
Viser side 1 [25 meldinger per side]
Hopp til forum :
Søk i dette forumet
Printer vennlig versjon
E-mail en lenke til denne tråden

Share/BookmarkShare/Bookmark
Navigate3D coffee house

(Slett alle cookies satt av dette nettstedet)
Running MegaBBS ASP Forum Software
© 2002-2019 PD9 Software