Søk | Statistikk | Bruker Liste Forum | Kalendere | Album | Tips
© Navigate3D Forum
© Navigate3D Forum ->  GPS mottakere, utstyr, kart, programvare -> Garmin utendørs, automotiv, marin, luftfart, mobil -> Vis Tråd

Du er pålogget som en gjest. ( logg inn | registrer )
Poster siste Døgn
Uke Måned

Tips: En unngåelse er et område eller en veistrekning som forsøkes unngått i ruteberegninger

Hvordan nullstille kmteller på Oregon 300
Hopp til side : 1
Viser side 1 [25 meldinger per side]
Vis forrige tråd :: Vis neste tråd
   GPS mottakere, utstyr, kart, programvare -> Garmin utendørs, automotiv, marin, luftfart, mobilMelding format

asghegg
Posta 5/12/2008 20:21 (#3629)
Emne: Hvordan nullstille kmteller på Oregon 300

Junior Veteran

Poster: 502
500
Noen som har fått til å nullstille kmteller på Oregon ved å trykke "tilbakestill tripdata, tidtakere" osv?

Mener kmtell skal bli nullstilt ved å tilbakestille slik som nevnt, men her skjer det altså ikke.
Sente gps til Belanor....fikk den i retur hvor de sier den er fikset.....men det er ikke tilfelle.
Samme feilen er fortsatt på gps
Toppen av siden Bunnen av siden
Otto
Posta 5/12/2008 20:44 (#3630 - som svar på #3629)
Emne: RE: Hvordan nullstille kmteller på Oregon 300

Top Team

Poster: 7341
5000200010010010025
Lokasjon: © Navigate3D.no

Har sett litt rundt på internettet, ser ikke ut som nåværende software versjon inneholder den funksjonen.

På denne siden, Garmin's Oregon 400t Touchscreen Handheld Navigator , står det blant annet følgende: 'To reset the Trip Odometer, go to Setup and then Reset.  So far, you cannot reset your overall odometer.' Det sies der at det er mulig å nullstille trip odometer men ikke overall odometer. Og du har vel oppdatert til siste software versjon vil jeg anta.

asghegg
Posta 5/12/2008 20:58 (#3631 - som svar på #3629)
Emne: Re: Hvordan nullstille kmteller på Oregon 300

Junior Veteran

Poster: 502
500
Har hatt mine mistanker, den ble sendt til Belanor hvor de etterhvert sender meg en mail og sier at gps er fikset. Glad ble jeg til gps var i hus, og oppdaget
at samme feilen var der fortsatt:-(
Kan da vitterli ikke ta en reset hver gang man skal nullstille gps, masse annet endres på gps ved en reset.

Dårlig nytt Otto......

Tror nok av de håndholte gpsèr at 60 CSx er kongen til Garmin, og vil være det en stund fremover.

Hopp til side : 1
Viser side 1 [25 meldinger per side]
Hopp til forum :
Søk i dette forumet
Printer vennlig versjon
E-mail en lenke til denne tråden

Share/BookmarkShare/Bookmark
Navigate3D coffee house

(Slett alle cookies satt av dette nettstedet)
Running MegaBBS ASP Forum Software
© 2002-2019 PD9 Software