Tips: "They have messed up world time with DST, and I suppose that was the idea. In computer terminologi we define bureaucracy as overhead, in today's society we know it as corruption" - Falcon |
|
|
 Junior Veteran
Poster: 530
  Lokasjon: Nordvest i Gudbrandsdalen | Hva finnes på deres ønskeliste Skal ha en skikkelig sovepose Ble en Ajungilak Altitude 5-season - ble sendt i går . For tiden tilbudspris kr 4.490 på www.amfibi.no  | |
| |
 Junior Veteran
Poster: 502

| Hadde det ikke vært for at jeg har kjøpt meg en Helsport Juvass så hadde det blitt samme på meg, et godt tilbud fra Amfibi. Leter for tiden etter Telemark ski, noe som kan bli kjøpt før jul......julegave til far Har kikket litt på Blizzard Titan Cronus iq og kanskje Rottefella R8
| |
| |
 Senior Top Team
Poster: 7546
    Lokasjon: © Navigate3D.no | * God jul og godt nytt år *
Takk for tips om Telemark ski og Ajungilak sovepose. Jeg har vel det meste jeg trenger og vel så det, men vurderer en av Canon PowerShot SX1 og SX10 IS, 20 * optisk zoom, første bilder. Vedlagt bilde er av julenissen som nettopp har mottatt informasjon om finanskrisen.
(SantaReadingNews.jpg)
Vedlegg ----------------
SantaReadingNews.jpg (51KB - 1043 nedlastinger)
| |
| |
 Senior Top Team
    Lokasjon: © Navigate3D.no | AMERICAN SHOW, in youtube
]
The Truth about who started the Georgian Conflict , 9/11 and related: Intelligence reports http://abeldanger.net/ Technical documentation http://ae911truth.org/ , Order of the illuminati, the conspiracy to rule the world , New World Order: Blueprint of Madmen , Syria: Assad's Army kills children in Homs 2/5/2012 + , The society of Jesus, jesuits, Ignatius of Loyola, 1st Superior General, pope, black pope, Vatican , NATO satanism, testimony, Kay Griggs: Colonel's Wife Tell-All , It's sad how our society works
| |
| |
 Senior Top Team
    Lokasjon: © Navigate3D.no | Julefilm og konsert, kanskje en av dem finnes blant disse, Gode filmer og konserter, de beste filmene og konsertene
Noen jeg synes jeg må se i jula, en konsert, et skuespill, et sangspill, en opera, Les Misérables in Concert En god film, Mary Poppins
(LesMiserablesMaryPoppins.jpg)
Vedlegg ----------------
LesMiserablesMaryPoppins.jpg (22KB - 1047 nedlastinger)
| |
|
Hopp til side : 1 Viser side 1 [25 meldinger per side] | | | |