Søk | Statistikk | Bruker Liste Forum | Kalendere | Album | Tips
© Navigate3D Forum
© Navigate3D Forum ->  GPS-relatert, tur beskrivelser, foto, film, PC -> Fotoklubb, foto, video, film, musikk -> Vis Tråd

Du er pålogget som en gjest. ( logg inn | registrer )
Poster siste Døgn
Uke Måned

Tips: "Jeg vet om noe som er vakrere. Blant alle de flotteste beger og krus, som kan tørste all kunnskapens rus, finner jeg en liten trekopp. Den er krukete, og bærer preg av tidens tann. I den finner jeg rent kildevann. Og når jeg drikker dette vannet, så kjenner jeg en vakker følelse av at det enkleste er ofte det beste." - Menneske nyhetsspeilet.no

Video konkurranse - kategori "Sport/fritid 2008" - en "må se film"
Hopp til side : 1
Viser side 1 [25 meldinger per side]
Vis forrige tråd :: Vis neste tråd
   GPS-relatert, tur beskrivelser, foto, film, PC -> Fotoklubb, foto, video, film, musikkMelding format

heyupeople
Posta 6/9/2008 13:19 (#3342)
Emne: Video konkurranse - kategori "Sport/fritid 2008" - en "må se film"

Ny bruker

Poster: 1

Heisann alle sammen!

Regner med at det er en del folk her med kunnskaper rundt videoredigering. Er med i en konkurranse som en den lokale Mallorkinske TV produsenten TELEWEB står for:
www.teleweb-mallorca.com

Og har i den sammenheng laget en liten snutt til dette. Kunne dere si hva dere syntes om filmen?

http://competition-video.teleweb.es/index.php?v=98

Takker...
Toppen av siden Bunnen av siden
Otto
Posta 6/9/2008 16:03 (#3343 - som svar på #3342)
Emne: RE: Video konkurranse - kategori "Sport/fritid 2008" - en "må se film"

Senior Top Team

Poster: 7541
5000200050025
Lokasjon: © Navigate3D.no

Artig og se fra sykkelritt på Mallorca, informativ og sporty film. Det er mulig å få til brukbar kvalitet uten å legge for mye penger i utstyret. Jeg lurer litt på hvilke redigeringprogrammer, systemer, som er best egnet til å redigere videofilm.

teleweb Mallorca TV à la carte, interessant nettsted for sport i varmere strøk. Å sykle på Mallorca er en fryd, med stedvis luksus brostein underlag.

Mer om sykkel og tur, På sykkel: kart, sporlogg, rute, veipunkter

Et nettsted for mer inspirasjon og idéer, med mange gode eksempler på produksjoner, samt muligheter for å legge ut egenproduserte, The ExposureRoom, XR.

Leie av sykkel på Mallorca kan gjøres hos VelosportMallorca.com, Velosport Mallorca.

Idéer om valg av videokamera, har du noen?, Entrylevel profesjonelt videokamera, Sony HVR-A1E

Kanskje en god idé å montere en GPS mottaker, f.eks. Garmin eTrex Vista HCx, på styret og legg ut GPS sporlogg informasjon om ruter i og som vedlegg til filmen, se De nye Garmin eTrex modellene Venture HC, Summit HC, Legend HCx og Vista HCx

Stikkord: video, redigering

(XRExposureRoomVeloSportMallorca.gif)

Vedlegg
----------------
Vedlegg XRExposureRoomVeloSportMallorca.gif (57KB - 616 nedlastinger)
Toppen av siden Bunnen av siden
Hopp til side : 1
Viser side 1 [25 meldinger per side]
Hopp til forum :
Søk i dette forumet
Printer vennlig versjon
E-mail en lenke til denne tråden

Share/BookmarkShare/Bookmark
Navigate3D coffee house

(Slett alle cookies satt av dette nettstedet)
Running MegaBBS ASP Forum Software
© 2002-2021 PD9 Software