Søk | Statistikk | Bruker Liste Forum | Kalendere | Album | Tips
© Navigate3D Forum
© Navigate3D Forum ->  GPS mottakere, utstyr, kart, programvare -> Garmin utendørs, automotiv, marin, luftfart, mobil -> Vis Tråd

Du er pålogget som en gjest. ( logg inn | registrer )
Poster siste Døgn
Uke Måned

Tips: En fotoboksvarsler er en GPS mottaker med nærhetsalarm for fotoboksveipunkter

Garmin Etrex
Hopp til side : 1
Viser side 1 [25 meldinger per side]
Vis forrige tråd :: Vis neste tråd
   GPS mottakere, utstyr, kart, programvare -> Garmin utendørs, automotiv, marin, luftfart, mobilMelding format

Adrian
Posta 13/8/2008 22:53 (#3257)
Emne: Garmin Etrex

Ny bruker

Poster: 1

Hei, jeg lurte på om det var noen der ute som hadde en bruker guide til garmin etrex.
Greit nok har sjekket litt selv, fant kun en på engelsk og jeg har skjønt at det er flere garmin etrex modeller!

https://buy.garmin.com/shop/shop.do?pID=6403 <- det er denne det gjelder.

Om det har noe å si så er den gul, og ikke fargeskjem.

Grunnen til at jeg ikke har en guide selv er at min bestefar fikk kjøpt denne av en skipper for 500kr fordi han hjalp han med et eller annet. Så vi har verken kabelen til denne, eller bruker guiden.

Så min bestefar lurte på om jeg kunne finne noen brukerguider som kunne gi han noen forklaringer på hvordan bruke den.
Dette er tydeligvis av den håndholdte typen, som han ikke har like mye peiling på, siden han bare har GPS i båten/bil.

Så om noen visste om en side der man kan laste en PDA guide på norsk, eller har en guide liggende som de kunne lagt ut så hadde det hvert veldig fint

På forhånd takk
Toppen av siden Bunnen av siden
Otto
Posta 14/8/2008 04:01 (#3258 - som svar på #3257)
Emne: RE: Garmin Etrex

Top Team

Poster: 7363
500020001001001002525
Lokasjon: © Navigate3D.no

Sjekk om den norske manualen fra Garmin for eTrex H dekker den eldre eTrex modellen. Du finner den norske manualen hvis du velger Manuals under Garmin eTrex H.

Jeg antar at norsk guide til Garmin GPS mottakere tidligere var laget av 3. part Belanor og at de hadde og kanskje fremdeles har copyright på disse. Derfor har ingen anledning til å legge ut en norsk guide uten godkjenning fra copyright innehaver. Ta kontakt med Belanor for å avklare dette.

Stikkord: brukerguide, manual

Toppen av siden Bunnen av siden
Hopp til side : 1
Viser side 1 [25 meldinger per side]
Hopp til forum :
Søk i dette forumet
Printer vennlig versjon
E-mail en lenke til denne tråden

Share/BookmarkShare/Bookmark
Navigate3D coffee house

(Slett alle cookies satt av dette nettstedet)
Running MegaBBS ASP Forum Software
© 2002-2019 PD9 Software