Søk | Statistikk | Bruker Liste Forum | Kalendere | Album | Tips
© Navigate3D Forum
© Navigate3D Forum ->  GPS mottakere, utstyr, kart, programvare -> Programvare, verktøy, kart produkter, guider -> Vis Tråd

Du er pålogget som en gjest. ( logg inn | registrer )
Poster siste Døgn
Uke Måned

Tips: På nettstedet Navigate3D og forumet kan du lære deg å bruke GPS mottakere til navigasjon

Mulighet for "select all" for å velge alle kartutsnitt???
Hopp til side : 1
Viser side 1 [25 meldinger per side]
Vis forrige tråd :: Vis neste tråd
   GPS mottakere, utstyr, kart, programvare -> Programvare, verktøy, kart produkter, guiderMelding format

pvest
Posta 16/4/2008 18:27 (#2997)
Emne: Mulighet for "select all" for å velge alle kartutsnitt???

Junior Medlem

Poster: 9

Jeg har Mapsource 6.13.4 på PC’en som jeg normal bruker til å overføre kart og annet til/fra GPS og det har gått greit nok.
Men nå har jeg fått meg en Garmin 76CSx og bestilt 8Gb microSD brikke. Jeg planlegger å legge inn alle Norge Topo kart, samt BlueChart Atlantic 9.5 og City Navigator Europa NT 2008 og kanskje litt mer hvis det er mulig og plass på minnebrikken!
Men hadde håpet at det hadde vært lettvint løsning hvor kartutsnittene kunne velges samlet og overføres!??
Men slik jeg opplever det, så må jeg velge enkeltvis hundrevis av kartutsnitt i BlueChart og det samme er det med Topo Norge!
Er det neon som vet om det er mulighet til å velge ”select all” og legge de i Maps og bygge opp en batch som kan overføres til GPS’en?
Pvest
Toppen av siden Bunnen av siden
Otto
Posta 16/4/2008 19:02 (#2998 - som svar på #2997)
Emne: RE: Mulighet for "select all" for å velge alle kartutsnitt???

Top Team

Poster: 7280
50002000100100252525
Lokasjon: © Navigate3D.no

Siste MapSource versjon lastes ned fra Mapping Programs .

Du må velge kartområder med kartvelgerfunksjonen og i selve kartet, dvs ingen snarere veier eksisterer. Du kan dra en firkant over et område for å velge dette for overføring. Drar du firkanten over hele kartet, velges alle områder. Se også Visning av vei-, sjø- og topokart i GPS mottaker, City Navigator, BlueChart og topografiske kart .

Mer om dette og annet i Garmin MapSource, Trip and Waypoint Manager, tur og veipunkt planlegger, guide
pvest
Posta 17/4/2008 07:24 (#2999 - som svar på #2998)
Emne: RE: Mulighet for "select all" for å velge alle kartutsnitt???

Junior Medlem

Poster: 9

Takker. Fikk det til, tilslutt.

Pvest
Hopp til side : 1
Viser side 1 [25 meldinger per side]
Hopp til forum :
Søk i dette forumet
Printer vennlig versjon
E-mail en lenke til denne tråden

Share/BookmarkShare/Bookmark
Navigate3D coffee house

(Slett alle cookies satt av dette nettstedet)
Running MegaBBS ASP Forum Software
© 2002-2019 PD9 Software