Søk | Statistikk | Bruker Liste Forum | Kalendere | Album | Tips
© Navigate3D Forum
© Navigate3D Forum ->  GPS mottakere, utstyr, kart, programvare -> Hva skal jeg kjøpe, og hvor -> Vis Tråd

Du er pålogget som en gjest. ( logg inn | registrer )
Poster siste Døgn
Uke Måned

Tips: Qui tacet consentire videtur - He who is silent is taken to agree

Trøbbel på glatt is og snøføre? Med VJ Sarva sko med pigger er problemet en saga blott
Hopp til side : 1
Viser side 1 [25 meldinger per side]
Vis forrige tråd :: Vis neste tråd
   GPS mottakere, utstyr, kart, programvare -> Hva skal jeg kjøpe, og hvorMelding format

Otto
Posta 2/12/2007 22:45 (#2633)
Emne: Trøbbel på glatt is og snøføre? Med VJ Sarva sko med pigger er problemet en saga blott

Top Team

Poster: 7342
5000200010010010025
Lokasjon: © Navigate3D.no

VJ Sarva er et kvalitetsmerke. De har flere typer sko for sport og fritid, bl.a. o-sko, orienteringssko, og joggesko, se Sarva shoes og Sarva sko i google.

Jeg har kjøpt en joggeskomodell med pigger, VJ Sarva Joggesko med pigg . Med disse trenger man ikke å tenke på at det er glatt. På isete og glatt føre kan man gå som om det var bart. Skoene kan ikke brukes innendørs og på underlag som kan bli ødelagt av piggene. At de ser ut som joggesko er misvisende, for de er meget faste og stødige og kan også anvendes til f.eks. å gå Besseggen, altså fungerer særdeles bra som fjellsko i relativt tørre omgivelser. Jeg kjenner en kar som har gått med disse over Besseggen, og han sa at de fungerte perfekt.

Jeg bruker størrelse 43 i sko og måtte ha størrelse UK 10 / US 11 som tilsvarer 44 / 44 1/2, av Sarva joggesko med pigg, dvs jeg måtte ha 1 til 1 1/2 størrelse større enn jeg vanligvis bruker. VJ sko hos sport8.no , Sport8.no skostørrelse tabell inklusive tips for vedlikehold av sko. For skånsom og rask tørking av sko, se DryZone .

Skostørrelse tabell, omregning av skostørrelser

(VJSarvaJoggeskoMedPigg.jpg)

Vedlegg
----------------
Vedlegg VJSarvaJoggeskoMedPigg.jpg (39KB - 584 nedlastinger)
Toppen av siden Bunnen av siden
Hopp til side : 1
Viser side 1 [25 meldinger per side]
Hopp til forum :
Søk i dette forumet
Printer vennlig versjon
E-mail en lenke til denne tråden

Share/BookmarkShare/Bookmark
Navigate3D coffee house

(Slett alle cookies satt av dette nettstedet)
Running MegaBBS ASP Forum Software
© 2002-2019 PD9 Software