Søk | Statistikk | Bruker Liste Forum | Kalendere | Album | Tips
© Navigate3D Forum
© Navigate3D Forum ->  GPS mottakere, utstyr, kart, programvare -> Hva skal jeg kjøpe, og hvor -> Vis Tråd

Du er pålogget som en gjest. ( logg inn | registrer )
Poster siste Døgn
Uke Måned

Tips: “Not only must Justice be done, it must also be seen to be done.” – Lord Gordon Hewart CJ, R v. Sussex Justices, Ex parte McCarthy (1924)

HelSport Storlidalen 3-camp fjelltelt, modell fra G-Sport
Hopp til side : 1
Viser side 1 [25 meldinger per side]
Vis forrige tråd :: Vis neste tråd
   GPS mottakere, utstyr, kart, programvare -> Hva skal jeg kjøpe, og hvorMelding format

Otto
Posta 20/9/2007 21:44 (#2489)
Emne: HelSport Storlidalen 3-camp fjelltelt, modell fra G-Sport

Top Team

Poster: 7404
50002000100100100100
Lokasjon: © Navigate3D.no

Jeg har fra før et HelSport hustelt uten innertelt som er greit nok men ikke bra nok for bruk på fjellet fordi det ikke er tunneltelt og ikke har innertelt. Det ble kjøpt rundt år 1977.

Nå ble det et impulskjøp av HelSport Storlidalen 3-camp til i underkant av to store lapper. Villedende pris er tre og en halv stor lapp så tilbudet var det ikke noe å si på. HelSport opererer med tre kategorier telt, Trek, Pro og X-Trem. Forskjellene er i forhold til vekt, dvs materialer, konstruksjon i forhold til vær og vind, samt komfort.

En annen teltmodell som frister er den Asbjørn bruker på tur på dette bildet , HelSport Fjellheimen X-Trem for 4 personer. Se også Fisketur i Lemmivarre i Finnmark med bra teltplass i posisjon UTM 35 W 427311 7762574.

Praktiske tips og råd for økt turglede, Tips og råd om klær og utstyr, Tips til pakking av sekken, Ting du bør tenke på før turen, Tips til turen, Tips til deg som skal på tur med barn, Vedlikeholdstips for klær og utstyr.

(HelSportStorlidalen3camp.jpg)

Vedlegg
----------------
Vedlegg HelSportStorlidalen3camp.jpg (64KB - 1022 nedlastinger)
Toppen av siden Bunnen av siden
Hopp til side : 1
Viser side 1 [25 meldinger per side]
Hopp til forum :
Søk i dette forumet
Printer vennlig versjon
E-mail en lenke til denne tråden

Share/BookmarkShare/Bookmark
Navigate3D coffee house

(Slett alle cookies satt av dette nettstedet)
Running MegaBBS ASP Forum Software
© 2002-2019 PD9 Software