Tips: "Contrary to what many people are being led to believe, a lot of emphasis placed on genes determining human behavior is nothing but theory and doctrine," writes Konstantin Eriksen, "We are free to make decisions that impact our lives and those of others. … Our beliefs can change our biology. We have the power to heal ourselves, increase our feelings of self-worth and improve our emotional state." - source mercola.com
Månelanding og månevandring Hopp til side : 1 Viser side 1 [25 meldinger per side]
En studie beskrevet på bl.a. forskning.no viser at månelandinger og månevandringer kan være en bløff. Se sjøl og vurder Har det vært en mann på månen?
En av manger detaljer som kan virke pussig, et hopp på månen vil forårsake at man svever 6 ganger høyere og lengre enn på jorden, på grunn av gravitasjonakraften, dvs kraften som månen tiltrekker objekter med, er kun 1/6 av jordens gravitasjonskraft. Filmen fra månen viser at hoppene som utføres er nokså jordnære, dvs samme høyde og lengde som på jorden, se filmen
Dette var en artig nøtt, man er helt nødt til å tvile litt på mannen i månen etter dette. Jeg husker hva min lærer i biologi og matematikk på videregående skole sa, "Det jeg lærer dere i dag er kanskje ikke sant i morgen"
Her er det feil i bildene fra NASA. Se skyggen som faller fra stativet til venstre, feil retning og noen skygger mangler, se retning i forhold til skyggen av objekt til høyre. Dette er altså beviselig et juksebilde, utsnitt av bilde fra kildebilde fra NASA .
Tro det du ser, ikke det du tror Klarer du det? Jeg vet det er vanskelig men ikke umulig
Sitat: I 21 år har det nederlandske nasjonalmuseet stilt ut det de trodde var en månestein. Nå viser det seg at amerikanernes presang var en forsteinet trebit. .. Museet hadde i tillegg forsikret steinen, som ifølge eksperter ikke er mer verd enn 320 kroner, for rundt 300 millioner kroner. ..