Søk | Statistikk | Bruker Liste Forum | Kalendere | Album | Tips
© Navigate3D Forum
© Navigate3D Forum ->  GPS mottakere, utstyr, kart, programvare -> Garmin utendørs, automotiv, marin, luftfart, mobil -> Vis Tråd

Du er pålogget som en gjest. ( logg inn | registrer )
Poster siste Døgn
Uke Måned

Tips: “A nation of sheep will beget a government of wolves.” - Edward R. Murrow

Nüvi 660 og Nokia N80
Hopp til side : 1
Viser side 1 [25 meldinger per side]
Vis forrige tråd :: Vis neste tråd
   GPS mottakere, utstyr, kart, programvare -> Garmin utendørs, automotiv, marin, luftfart, mobilMelding format

tulling03
Posta 24/6/2007 01:08 (#2365)
Emne: Nüvi 660 og Nokia N80

Ny bruker

Poster: 1

Hei jeg er ny her på forumet så jeg håper jeg poster i rette kategori.

Prøver fortvilet å koble sammen min Nüvi660 og min Nokia N80 med bluetooth. Dvs sammenkoblingen funger og jeg klarer å ringe/motta samtaler med gps'en, men jeg klarer ikke å lese/skrive SMS eller overføre kontaktene mine fra mobilen.

Er et noen her som aner hva som kan være gale, og har en løsning på problemet mitt?

Editert av tulling03 24/6/2007 01:10
Toppen av siden Bunnen av siden
Otto
Posta 24/6/2007 04:25 (#2366 - som svar på #2365)
Emne: RE: Nüvi 660 og Nokia N80

Top Team

Poster: 7342
5000200010010010025
Lokasjon: © Navigate3D.no

Se i denne tråden. Forum bruker beatgi skriver:

I also couldn't access the phonebook on my nokia E50 (just dialing a number with the dial pad wasn't a problem). After installing "Nokia 810 Contact Download Application for Nokia 3250, N71, N80, N91, N92, E60, E61, E62, and E70" from http://europe.nokia.com/A4143881 on my E50 I was able to do this.

=> It seems to be an application which is running in the background and transfer the phonebook to the mobile device, I don't have any experience if this has any side effect on battery life for I just installed it some minutes ago. But once the phonebook has been transferred, the application can be stopped, but new contacts will then not be available on the phone.

However, sending SMS still doesn't work.

Sorry, I forgot this to mention:

I don’t have a BMW or any other car with any Car Kit installed. I just use a standalone GPS (GARMIN nuvi 660, SW Version 3.70) with a standalone Nokia E50. However, for I had the same effect (phone book not available) maybe this is a workaround for the others configuration as well, especially neither my nokia E50 nor the GARMIN nuvi GPS is mentioned on the nokia page (see link above).

Hope this helps you too.

Har du tatt lastet ned og installert applikasjonen han nevner, Nokia 810 Contact Download Application for Nokia 3250, N71, N80, N91, N92, E60, E61, E62, and E70?
Toppen av siden Bunnen av siden
Hopp til side : 1
Viser side 1 [25 meldinger per side]
Hopp til forum :
Søk i dette forumet
Printer vennlig versjon
E-mail en lenke til denne tråden

Share/BookmarkShare/Bookmark
Navigate3D coffee house

(Slett alle cookies satt av dette nettstedet)
Running MegaBBS ASP Forum Software
© 2002-2019 PD9 Software